פרסום ראשון: רשת משק בשר פותחת סניף במתחם גיסין אם המושבות פתח תקווה

לאחר סניף מצליח ברחובות, מותג הבשר האיכותי מגיע גם לעיר שלנו במטרה לספק את תאבונם של התושבים חובבי על האש ואניני הטעם, שמחפשים קודם כל איכות ושירות. זהו גם הערך המוסף שהם מצפים לספק ובכך להתחרות בעליונות מול חנויות בשר אחרות ובטח על הקצביות שבסופרים, או הבשר בשוק. ליאם לוזון, בעלת הסניף: "מצפים לפתוח לפני יום העצמאות. הבשר יהיה כשר".

שחקן חדש נכנס לתחרות על ליבו של צרכן הבשר של פתח תקווה: רשת משק בשר תפתח ועוד מספר חודשים את הסניף השני שלה – במתחם גיסין Giss-In (גיסין 17). החנות יפתח בחלק המזרחי של המתחם סמוך לחניה וצמוד למסעדת ג'ויה. הנכס היה ריק מאז שהמתחם נפתח לפני כשנה וחצי וממש לאחרונה התבשרנו על כך שרשת משק בשר סגרה על שכירות בנכס מול בעלת המתחם חברת רושו יזמות.

כבר לא להשכרה: לכאן ייכנס משק בשר פתח תקווה

מחפשים את ה"על האש" שכולם ידברו עליו

חובבי הבשר בפתח תקווה כבר מזמן לא מסתפקים בבשר של חנויות הסופרים. הבשר שהם מחפשים צריך להיות עם טעם משובח, טרי וכמובן כזה שהולך הכי טוב עם "על האש" עם המשפחה או חברים. רשת משק בשר פונה בדיוק לנישה זו, גם אם מדובר בנישה יחסית תחרותית בפתח תקווה וכוללת בין היתר את אנגוס דבאח (יכין סנטר), נתח קצבים ומשק לגזיאל (סגולה) ומעדני גורמה מול מגרש אימונים מכבי.

משק בשר בחרו לפתוח את הסניף במתחם גיסין, שזוכה לפריחה תודות לתנועת הקונים והמבלים הרבה, שפוקדת אותו בכל שעות היום ומגיעה בעיקר משכונות אם המושבות החדשה ונווה גן.
"המקום צפוי להיפתח לפני יום העצמאות, אם הכל ילך לפי המתוכנן", מסרה לנו ליאם לוזון, שותפה בבעלות הסניף וזו שצפויה לנהל אותו.

הקצב בקצבייה כמו הספר במספרה

מה מיוחד במשק בשר?

"אצלנו תמצאו בשר איכותי מיובא מארגנטינה ומרמת הגולן", משיבה לוזון. "הסטיייקים שלנו בשאר סוגי הבשר עוברים בדיקה מדוקדקת ומיון מוקפד לפני שאנחנו שמים אותם למכירה. הדגש שלנו הוא על השירות אנחנו מלווים את הקונה מציעים לו מה לקנות לפי תקציב ונותנים לו יחס אישי. ככה אנחנו מייצרים לקוחות קבועים. אני מאמינה שמי שהולך לקצב שומר נאמנות כמו שהוא הולך לספר במספרה".

משק בשר פתח תקווה יקבל את הסחורה הטריה ממפעל הבשר של המותג, שנמצא ברחובות. במפעל מתמחים ביישון וקיצוב בשרים, ייצור של מגוון מוצרים מתובלים מבשר עגלה מקומי טרי וממתכונים ביתיים שעוברים מדור לדור. במשק בשר עובדים עם בשר עגלות בגידול מקומי, וכן, פרות מובחרות מזן הולשטיין. באטליז תוכלו למצוא מגוון מוצרים ארוזים באריזת וואקום, שמטרתה לשמור על טיב המוצר, תוך כדי מניעה של חדירת חיידקים.

מתכווננים ליום העצמאות

לדברי משק בשר הם עובדים תחת פיקוח וטרינרי צמוד ובתקן הגבוה ביותר. בין הבשרים שתמצאו במשק בשר: נתחי אנטריקוט, פילה, בשר טלה, בשר עגל, עופות, בשרים, נקניקיות, המבורגרים, קבבים בסוגים שונים ומגוונים. בנוסף יהיה אפשר לקנות תבלינים, אלכוהול, לרבות יינות מובחרים ועוד. ל'משק בשר' מועדון חברים גדול המעניק ללקוחות מגוון מבצעים על בסיס קבוע. קצבית משק בשר כשרה בהשגחת הרבנות המקומית.

במשק בשר מודעים לתחרות ההולכת והגדלה בשוק חנויות הבשר בפתח תקווה, אבל לא חוששים ממנו. ""אני מאמינה שלקוח שיגיע אלינו, יקנה מוצר ויבוא בפעם הבאה" אומרת לוזון. "אני יודעת שהוא יחזור אליי, יתלהב ויבוא ויקנה עוד דברים". במשק בשר פתח תקווה, מקווים כאמור, אם הכל יילך לפי התכניות, לפתוח את המקום החדש לפני יום העצמאות 2024, שחוץ מיום הולדת למדינה, הוא גם יום המנגלים ויום חג לחנויות הבשר.

גיסין - 20 אלף איש במרחק הליכה

מחירים: 500 ש"ח עבור קילו כבד אווז. הזול - כנפיים ב-25 ש"ח

חוץ מהמכירה בחנות, משק בשר פתח תקווה יפעילו שירות משלוחים, שכבר פועל בסניף ברחובות ויהיה אפשר להזמין את המוצרים אונליין דרך אתר הרשת. דוגמאות למחירים של הבשרים מקטגוריית המשובחים, הצפויים במשק בשר פתח תקווה: כבד אווז 500 ש"ח לקילו, צלעות טלה בקיצוב צרפתי ב-450 ש"ח לקילו, סטייק סינטה בלאק אנגוס ב-200 ש"ח לקילו, פילה אנגוס ב-310 ש"ח לקילו ושקדי עגל ב-350 ש"ח לקילו.

מי שמחפש בשר פשוט יותר יוכל למצוא גם אותו במשק בשר פתח תקווה כמו בקר טחון ב-80 ש"ח לקילו, רצועות חזה עוף ב-58 ש"ח לקילו, כנפיים ב-25 ש"ח לקילו, נקניקיות צ'וריסו ספרדי ב-89 ש"ח לקילו, המבורגר וקבב רומני – גם כן ב-89 ש"ח לקילו, שיפודי פרגית ב-85 ש"ח ועוד.

מי שרקם את העסקה על הנכס מול משק בשר, הוא מישל וקנין, מחברת רושו יזמות, מבעלי מתחם Giss-in. "הזכיינים חיפשו מיקום בשכונה היות ואחד הזכיינים גר בשכונת אם המושבות", הוא מספר. "הם התלבטו, אך לבסוף החליטו ללכת על מרכז גיסין, בשל ההצלחה של תמהיל העסקים והמתחם המצליח והמבוקש".

יום העצמאות 2022 בחנויות הבשר בפתח תקווה

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading