עו"ד גל רזינסקי מחויבים הפועל פתח תקווה

האוהד המתמודד: למרות המצב של הפועל פ"ת, עו"ד גל רזינסקי ממחויבים, משדר אופטימיות (וידאו)

בעוד חמישה ימים הוא מצפה להיכנס למועצה, אם מחויבים תזכה למספיק קולות בעיר בבחירות שיתקיימו ביום שלישי (27.2), אבל הראש שלו טרוד כבר ביום שני, כשהפועל אהובתו, תשחק בחוץ מול בני ריינה, בעוד משחק הישרדות להישאר בליגת העל. רזינסקי משוכנע שהוא יכול להשפיע מהמועצה על המצב של הקבוצה בפרט ועל תקציב הספורט של העירייה בכלל. "החלום שלי זה אצטדיון מפוצץ באוהדי הפועל".

עו"ד גל רזינסקי, 36, יונק את הפועל פתח תקווה מילדות עם מקום קבוע בפרונט של האוהדים השרופים עוד מהימים של האורווה. מאלה שרוב המשחק הוא עם הגב למשחק – והפנים להלהבת הקהל עכשיו, כשהתבגר והוא עוטה על עצמו את חליפת עורך הדין (המשרד, אגב, נמצא באצטדיון) ואת גלימת הפוליטיקאי שמתמודד לבחירות המקומיות – הוא יודע שנדרש ממנו למתן את ההופעה ביציע.

צפו: גל רזינסקי בטיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok עו"ד גל רזינסקי חולם על אצטדיון מפוצץ באוהדי הפועל פתח תקווה. זה יכול לקרות? #פתחתקווה #בחירות2024 #הפועלפתחתקווה @hapoel66 @doctor_omer @hapoel_petach_tikva ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

אבל יותר מזה, מה שבאמת נדרש ממנו – ולכך מצפים אוהדי הפועל פתח תקווה רבים בעיר, שבעזרת הכוח שלו במועצה, הוא יצליח להזיז דברים שישפיעו באופן משמעותי על עתיד הקבוצה, שמוחזרת כיום על ידי עמותת האוהדים. התקצוב העירוני, לדבריו, לא מגיע. "הפועל פתח תקווה עדיין מחכה למיליון ש"ח, שהובטח לה מהעירייה", הוא טוען. "בינתיים, הכסף הזה לא הגיע. מעבר לכך, העירייה דורשת דמי שימוש באצטדיון על סך 32 אלף ש"ח למשחק. התקצוב העירוני לא מספיק ואינו נותן מענה מספק לשלל הפעילויות של העמותה, רובן לטובת הקהילה שקשורות לספורט בעיר באופן ישיר".

ילדים א' הפועל פתח תקווה אחרי עוד משחק בסירקין. יהיה שייך להפועל?
ילדים א' הפועל פתח תקווה אחרי עוד משחק בסירקין. יהיה שייך להפועל?

"סירקין צריך להיות של הפועל בטאבו"

הטענה העיקרית של רזינסקי היא על כך שהפועל פתח תקווה מופלית לרעה גם בהקשר של מדרש האימונים בסירקין. כזכור, בשנות ה-90' למועדון היה נכס נדל"ן, איפה שהיה פעם אצטדיון האורווה, כולל מגרשי אימונים למשחקים. אלה שהנכס נמכר לנדל"ניסטים. כיום, מגרש האימונים של הקבוצה בסירקין, לא רק שאינו שייך בטאבו להפועל (בניגוד למגרש האימונים של מכבי ברח' בן דרור – השייך לה), הוא גם נמצא בסכנה.

"הגיע הזמן שלהפועל פתח תקווה יהיה נכס משלה ואני מצפה מהעירייה שתפעל לטובת המועדון בנושא", אומר רזינסקי. "כיום, בעקבות השכונה שהולכת להיבנות בסירקין, מתחם האימונים בסכנה, היות ויידרש כנראה לסלול בו כביש גישה שיחבר את שכונת סירקין לכביש 40. יש חשש שהכביש הזה יעבור בסירקין. אני לא אתן לזה לקרות – וגם אדאג לעשות הכל כדי שמתחם סירקין יהיה רשום על הפועל בטאבו".

אוהדי הפועל - מילאו את המערבי, אבל יצאו מאוכזבים
רזינסקי חולם על כל האצטדיון מפוצץ אוהדי הפועל

"הפועל פתח תקווה יכול להיות באופן קבוע בצמרת הכדורגל הישראלי לשנים רבות"

רזינסקי מוסיף: "עם כל הכבוד לשאר קבוצות העיר, יש רק קבוצה אחת, עם סמל הפועל על החולצה, שמסוגלת להביא כבוד רב לעיר וזאת עם קהל אדיר שמגיע בהמוניו חרף השנים הקשות. ההתעלמות, הכמעט מופגנת, מצרכי המועדון שלנו והאגודה שלנו על שלל ענפיה, הניעה אותי לפעול. לא יכולתי לשבת בשקט יותר ומתוך זה החלטתי לרוץ למועצת העיר ולהתחיל לדאוג לענייניה של הקבוצה ושל המועדון".

מה יהיה עם הפועל פתח תקווה? מקום אחרון. מדאיג, לא?

"דווקא בתקופה הקשה הזאת, אני מצפה מאוהדים לבוא לתמוך", משיב רזינסקי. "אם נישאר ונתקע יתד בליגת העל, אני רואה בחלום שלי אצטדיון מלא באוהדי הפועל פתח תקווה ואנשים שמתחננים לכרטיסים. זה כמובן יקרה עם הצלחות מקצועיות, אבל ההצלחות יגיעו אם האוהדים ימשיכו לתמוך, להגיע בהמוניהם למשחקים ולהצטרף לעמותה. יש פוטנציאל ענק להפועל פתח תקווה, שיכול להביא את המועדון להיות באופן קבוע בצמרת הכדורגל הישראלי לשנים רבות".

אוהדי הפועל פתח תקווה מתרגשים מתחילת הליגה

עוד ב-בחירות 2024

ישיבת מועצת העיר הראשונה פתח תקווה מרץ 2024

צפו: אחדות פורים במועצת עיריית פתח תקווה. 29 חברים הושבעו הצהרים באולם שרת (וידאו)

חברי הקואליציה מקיר לקיר התאחדו למושב הראשון של מועצת העיר אחרי הבחירות. רמי גרינברג, שלט ביד רמה בישיבה, שעברה ללא מחלוקות וללא התנגדויות. הקטעים המרגשים: השבעות חברי המועצה החדשים ושירת התקווה בסיום, אותה הוביל ראש העיר, שאחז במיקרופון. שאלנו את צדוק בן משה, אורי אהד, ליאה צור ואלישיב עמיצור – איך הם רואים את פ"ת עוד חמש שנים ולמה הם מתחפשים בפורים.

המשך קריאה »
רמי גרינברג - ראש עיריית פתח תקווה לחמש שנים נוספות

בלי עוררין: רמי גרינברג נבחר לכהונה נוספת בפ"ת. זנזורי ובורשבסקי כנראה לא יהיו במועצה

התוצאות הסופיות, חוץ מכ-4500 קולות חיילים, מצביעות על ניצחון מוחלט של ראש העיר המכהן, שאפילו הפתיעו את תומכיו ומקורביו. מפח נפש לענת זנזורי (6.8%) וגנאדי בורשבסקי (6.4%), שלא רק נחלו מפלה בהתמודדות מולו, גם לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה כדי להיכנס למועצה – ויישארו מחוץ לעירייה לפחות בחמש השנים הקרובות. שיעור ההצבעה היה נמוך ביותר: 48.8% בלבד.

המשך קריאה »

לפי מדגם ערוץ 14: ניצחון סוחף של רמי גרינברג בקרב על ראשות עיריית פתח תקווה

כצפוי, ראש העיר המכהן, כנראה יישב על כסאו עד לפחות 2029, כך מסתמן, לפחות, מהמדגם הטלוויזיוני, ממנו עולה שגרינברג זוכה ב-87 אחוז מהקולות, כשהרחק מאחוריו גנאדי בורשבסקי עם 7% וענת זנזורי עם 6%. אחוז ההצבעה בפתח תקווה היה 48.8, כלומר היו יותר פתח תקוואים שלא הצביעו, לעומת פתח תקוואים שמימשו את זכותם הדמוקרטית. דמוקרטי זה לא, אבל משקף את אחוז ההצבעה הארצי הדומה.

המשך קריאה »

זהו יום הבוחר: כל הרשימות, כל המועמדים ומספרים שכדאי לדעת על בחירות פ"ת 2024

אחרי חמש שנים ושתי דחיות בעקבות מלחמת 7 באוקטובר, מחר (27.2, שלישי), ילכו תושבי העיר לקלפיות בעיר לבחור את הנציגים, שיקבעו איך יראו חיי היומיום שלנו. על הכיסא של רמי גרינברג יתמודדו ענת זנזורי וגנאדי בורשבסקי, אבל הקרב האמיתי הוא על מקום במועצת העיר, בין הרשימות – ובתוכן. מזג האוויר יאיר פנים ולא צפוי גשם. יחד עם יום השבתון – כולם מקווים שאחוזי ההצבעה יהיו גבוהים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading