מתן גושה בן שהר לקראת הדרבי

יהיה מלא בדרבי? מקווים לפחות ל-8000 צופים. צפו בגושה ושהר בקריאה לאוהדים

הפועל פתח תקווה תארח בעוד יומיים (9.3, שבת, 15:00) את מכבי פתח תקווה לדרבי הכי חם שהיה פה בעשור האחרון. שתי הקבוצות, שעלו העונה לליגת העל, מסתכלות אחת על השנייה בלבן של העיניים במשחק הגורלי עם שאיפות שונות: מכבי – פלייאוף עליון. הפועל – הישרדות. ותרו עוד כ-4000 כרטיסים למשחק. גושה: "צריכים את הקהל של הפועל"; שהר: "מצפים לנוכחות גבוהה של אוהדי מכבי". 

פחות מ-48 שעות לדרבי הכדורגל הגדול של פתח תקווה, שיכול לקבוע את העתיד של העונה ואף מעבר לכך – ואותנו מעניין בעיקר אם אצטדיון "שלמה ביטוח" יהיה מלא בשעה האידיאלית של שבת בצהרים עם מזג אוויר נעים. גורמים בהפועל פתח תקווה מעריכים לפי קצב מכירת הכרטיסים, כי למשחק יגיעו כ-8000 צופים, כש-7000 מתוכם אוהדי הפועל (4000 מנויים + 3000 כרטיסים/הזמנות) ועוד 1000 אוהדי מכבי.

צפו בדברי מתן גושה (מתוך: טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok מתן גושה מהפועל פתח תקווה קורא לאוהדי הפועל להגיע לדרבי בשבת 15:00, 9.3.24 @doctor_omer #מכביפתחתקווה #הפועלפתחתקווה #דרבי #ליגתהעל@idnyotyob @theking.almog1234 @noamzamir3 ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

בהפועל מצפים למכור עוד 4000 כרטיסים

אוהדי הפועל פתח תקווה צפויים למלא את היציע המזרחי ואולי אף את שערים 1+2 במערבי – כ-7000 צופים סך הכל. ההערכה במכבי היא שיגיעו כ-1000-2000 מהצד שלהם, כשבהנהלה עושים מאמצים על מנת להביא כמה שיותר אוהדים, שייתנו "פייט" לרוב המוחץ, שצפוי להיות לאוהדי הפועל. בין היתר, הנהלת מכבי מציעה כרטיס חינם למשחק הבית הבא מול בית"ר ירושלים – לכל מי שירכוש כרטיסים לדרבי (מהפועל, כמובן). 

מחיר הכרטיס הוא 50 ש"ח בלבד (מחיר אחיד) והוא ניתן לרכישה אונליין דרך משרד הכרטיסים "לאן" (בתוספת עמלה של 10 ש"ח. בהפועל יודעים שמכירת כרטיסים ערה של כ-4000 כרטיסים, יכולה להכניס להפועל כ-200 אלף ש"ח – סכום מכובד מאוד למועדון שזקוק לכל שקל. "האוהדים הם פקטור חשוב מאוד אצלנו", אמר הבלם מתן גושה במסיבת העיתונאים לקראת הדרבי. "אני בטוח שתהיה תצוגת אוהדים מטורפת. אנחנו צריכים את הקהל של הפועל".

האוהדים בדרבי מכבי פתח תקווה מול הפועל פתח תקווה 1:2
מחכים לטירוף דרבי ביום שבת 15:00 באצטדיון שלמה ביטוח

אז כמה אוהדים יגיעו לדרבי? מסקר אוהדים מהיר שעשינו קיבלנו דעות שונות. מכבי – ליאח פיינר: "מאמין שנוכל להגיע ל-1500. נשמע לי ריאלי לדרבי חוץ";  שגיא משה: "מאמין שהפועל יביאו 4000. אנחנו 1000". גל רזינסקי מהפועל: "אם אנחנו מחר נביא 6000, זה הישג בלתי רגיל בעונה קשה מאוד עם הפסדים ופיטורי מאמנים".

"הקהל של מכבי הוכיח שהוא איתנו"

הפועל, שנמצאת במקום האחרון, מרחק 4 נקודות מהקו האדום, יודעת שאיבוד נקודות יסבך מאוד את מצבה, כשיישאר רק משחק אחד עד תחילת הפלייאוף התחתון. למעשה, הפסד, יכול לסתום את הגולל על הפועל, בהתחשב למכה המורלית, שהם עלולים לקבל. מנגד, במכבי יודעים שניצחון, יקרב אותם למקום בפלייאוף העליון, ממנו הם רחוקים רק נקודה וייתן להם הרבה חיזוק לקראת המשחק הבא מול בית"ר ירושלים.

"אנחנו מצפים לנוכחות גבוהה של אוהדי מכבי במשחק", אמר החלוץ בן שהר במסיבת העיתונאים של מכבי פתח תקווה. "הקהל הוכיח שהוא איתנו גם במשחק החוץ מול מכבי תל אביב בבלומפילד. אני בטוח שיגיע קהל רב לתמוך בנו בדרבי. אנחנו מצפים לנוכחות גבוהה של אוהדי מכבי. כמובן שזה תורם לנו מקצועית ויעזור לנו לנצח".

אוהדי הפועל פתח תקווה בטירוף אחרי המהפך
אוהדי הפועל פתח תקווה בטירוף אחרי המהפך

צפו בדברי בן שהר (מתוך: טיקטוק פתח תקווה NEWS)​

@ptnews.tiktok

בן שהר קורא לאוהדי מכבי פתח תקווה להגיע לדרבי ב 9.3.24

♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

מעבר להיערכות לקראת הדרבי, בשתי הקבוצות היו דרוכים היום לקראת הגרלת רבע גמר הגביע, שהתקיימה היום וקבעה להם שני משחקים עם הרבה כסף בצידם. מכבי פתח תקווה תארח את מכבי תל אביב למשחק שצפוי להכניס לה כחצי מיליון ש"ח עם צפי למכירה של כ-8000 כרטיסים. הפועל פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע, כשגם שם צפויה הגנה גבוהה ואצטדיון מלא.

אוהדי מכבי - קניתם כרטיס לדרבי? קבלו כרטיס חינם לבית"ר ירושלים

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading