חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה והכרטיסים – בפנים!

בפתח תקווה מקווים השבוע לסינדרלה של כדורגל, שתשפר את הטעם המר שהשאירו שתי הקבוצות במחזור הליגה האחרון, אחרי שמכבי הפסידה בבית למ.ס. אשדוד (0:1) והסתבכה בתחתית, בעוד הפועל לא הצליחה לנצח את הפועל חדרה בחוץ (1:1) והיא כבר עם רגל וחצי בחזרה בליגה הלאומית. אוהדי שתי הקבוצות הפנימו את המצב ומנסים להשאיר את זה מאחור – ולהגיע בהמוניהם לעודד את מכבי והפועל בדרך, אולי, להעפלה לחצי הגמר.

אוהדי מכבי פתח תקווה? ישמחו בדרך לחצי גמר?

לפי מכבי פתח תקווה, עד לכתיבת שורות אלה, למשחק מול מכבי תל אביב, נמכרו יותר מ-7000 כרטיסים, שרובם כמובן נקנו על ידי האוהדים הצהובים-כחולים של רובי קין, שצפויים למלא את כל היציע המזרחי (שכבר נמכר כולו), יחד עם שערים 4 ו-5 (שעדיין פנויים לרכישה) – בערך שלושת-רבעי אצטדיון. לא נתפלא אם נראה שורות ארוכות של אוהדי מכבי תל אביב עושים דרכם מהאצטדיון לאם המושבות – כי שם הם גרים, מה שיסביר עוד יותר את היתרון המספרי.

את השאר ימלאו המוזמנים וקוני הכרטיסים של מכבי פתח תקווה, שישמחו אם יצליחו להביא 2000. חשוב לציין כי המנוי אינו תופס לגביע – וכל מי שלא מוזמן, חייב לקנות כרטיס. מחירי הכרטיסים לכל גיל הם 60 ש"ח. אם תרצו לוותר על הלחץ על הקופות ולקנות באינטרנט תשלמו תוספת עמלה שתגדיל את עלות הכרטיס ל-71 ש"ח.

בצד השני, ההערכה בהפועל פתח תקווה היא שיגיעו כ-6000 צופים למשחק מחר מול הפועל באר שבע, כשהשאיפה היא שרובם יהיו קוני כרטיסים של אוהדים פתח תקוואים, שלמרות (ואולי בגלל) המצב הליגה, ישאפו להוות רוב מול האוהדים האדומים מהדרום. כרגע ההערכה היא שיהיה שוויון כוחות ביציעים, אבל בהפועל פתח תקווה עושים מאמצים שיווקיים להיות רוב באצטדיון – במטרה למלא את כל היציע המזרחי ואת יציע הזהב

אוהדי הפועל באר שבע צפויים לשבת בשערים 1-5, אבל סביר להניח שלא ימלאו אותם וההערכה היא כי יגיעו 3000 מהם. גם כאן מחירי הכרטיסים בקופות הם 60 ש"ח ובאינטרנט 71 ש"ח – לכל גיל ומין. בהפועל מבטיחים לצאת מהדיכאון של ליגת העל ולהביא אווירה מחשמלת שישמעו מהיציעים עד ב.ס.ר סיטי.


יש לציין כי ההכנסות מהכרטיסים נחלקות בשווה בין כל ארבעת הקבוצות. מכבי פתח תקווה צפויה להכניס כ-300,000 ש"ח (לפי חישוב של 10,000 כרטיסים * 60 / 2) ממכירת כרטיסים ואילו הפועל פתח תקווה כ-200,000 ש"ח (לפי חישוב של 7000 כרטיסים מכורים * 60 ש"ח / 2). מעבר לכך שהקבוצות זקוקות לכל שקל, העפלה לחצי הגמר, יכולה לייצר עבורם הכנסה נוספת, שלא לדבר על העפלה לגמר ואולי אולי – זכייה בגביע.

אוהדי הפועל פתח תקווה במפגן עידוד מדהים באצטדיון שלמה ביטוח
אתם מתכוונים לחצי הגמר, כן?

אבי ריקן, קשר הפועל פתח תקווה במסיבת העיתונאים לפני משחק רבע הגמר מול הפועל באר שבע (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS - באדיבות דוברות הפועל פתח תקווה)

@ptnews.tiktok אבי ריקן במסר לאוהדי הפועל פתח תקווה: אנחנו מוכנים לרבע הגמר מול הפועל באר שבע @user9429760273668 @rafa.amp7 @idnyotyob @hbsfc ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »
מתן גושה בן שהר לקראת הדרבי

יהיה מלא בדרבי? מקווים לפחות ל-8000 צופים. צפו בגושה ושהר בקריאה לאוהדים

הפועל פתח תקווה תארח בעוד יומיים (9.3, שבת, 15:00) את מכבי פתח תקווה לדרבי הכי חם שהיה פה בעשור האחרון. שתי הקבוצות, שעלו העונה לליגת העל, מסתכלות אחת על השנייה בלבן של העיניים במשחק הגורלי עם שאיפות שונות: מכבי – פלייאוף עליון. הפועל – הישרדות. ותרו עוד כ-4000 כרטיסים למשחק. גושה: "צריכים את הקהל של הפועל"; שהר: "מצפים לנוכחות גבוהה של אוהדי מכבי".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading