פסטיבל היין פתח תקווה 2024

פסטיבל היין של פתח תקווה יתקיים בפעם השלישית בפארק יד לבנים ב-19 ביוני

הפסטיבל, שהפך למסורת, ימשיך להתקיים גם השנה – למרות (ואולי בגלל) מצב הרוח והמצב הבטחוני. הפעם הפסטיבל ייערך במשך יומיים (ב-19 וב-20 בחודש הבא), בין השעות 19:30 ל-23:00. בשנים הקודמות הגיעו אלפי אנשים לפסטיבל היין, שהכניסה אליו מסובסדת ועולה 20 ש"ח בלבד. בכניסה תקבלו כוס יין, אותה אפשר יהיה למלא משלל דוכנים של יקבים מובחרים. הזמר רותם כהן יופיע בערב השני.

פסטיבל היין של פתח תקווה, אחד מהאירועים הבולטים אותם מארגנת העירייה לכלל ציבור התושבים, ייערך גם השנה באותה מתכונת של יינות משובחים, אוכל והופעות חיות. האירועים יתקיימו השנה בימים רביעי וחמישי 19-20.6 בין השעות 23:00-19:30 בפארק יד לבנים, ברחוב ארלוזורוב 30. בעירייה החליטו לקיים השנה את האירוע כמתוכנן ומקווים שיזכה להצלחה לפחות כמו בשנים קודמות.

צפו בוידאו מתוך הפסטיבל בשנה שעברה, כשהיה יותר על מה לשמוח (מתוך YOUTUBE פתח תקווה NEWS)

באי הפסטיבל ייהנו מדוכני יין של עשרות יקבים, חלקם מוכרים כמותגים בולטים בשוק היין הישראלי, דוכני מזון מהיר בסגנון פוד-טראקים ומוסיקה שתלווה את כל האירוע. כל אחד שירכוש כרטיס (20 ש"ח בלבד) יקבל גביע יין וייהנה משלל טעימות חופשיות. שיאו של הערב הראשון (יום רביעי ה-19.6) הוא מופע של הזמרת שירי מימון ושיאו של הערב השני (יום חמישי ה-20.6) היא הופעה של הזמר רותם כהן.

פסטיבל היין פתח תקווה 2023
פסטיבל היין פתח תקווה 2023

גרינברג: "יש לאפשר לציבור רגעי שמחה ונחת"

בנוסף, ביום רביעי יופיעו מוזס סי עם "חתום בנשיקה", וביום חמישי רוקברי סיסטרס עם "ערב מהסרטים". ראש העיר, רמי גרינברג, התייחס לאירוע ואמר: "לאור הצלחת פסטיבל היין, החלטנו גם השנה לקיים את הפסטיבל במשך יומיים. על אף המצב והלחימה המתמשכת, החלטנו בכל זאת לקיים את הפסטיבל מתוך אמונה כי יש להמשיך ביצירה ובעשייה, ולאפשר לציבור רגעי שמחה ונחת".

איזה מהלכים ביצעה העירייה כדי לחזק את התרבות בפתח תקווה?

"פתח תקוה הפכה למעצמה של אירועי תרבות ספורט ופנאי ומקיימת שפע של אירועים עירוניים וקהילתיים", אמר גרינברג. "במהלך השנים האחרונות נפתחו היכלי תרבות בשכונות – קרוב לבית. פתחנו את שלוחת בית הספר למוסיקה רימון, הקמנו את תיאטרון הדופנ ואת מתחם היוצרים אמסטרדם 11 ועוד ועוד. גם השנה אני מזמין את כל תושבי ותושבות העיר לבוא לפסטיבל היין, לטעום יין ממגוון היקבים המציגים במקום וליהנות".

רמי גרינברג - קואליציה רחבה

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »