אופיר שריד, מנכ"ל קבוצת מליסרון, עומר אוגולוניק, מנכ"ל קניוני עופר ומנכ"לית עופר הקניון הגדול פתח תקווה, נעמי סימן טוב -

כ-65 מיליון ש״ח יושקעו בשדרוג עופר הקניון הגדול. וגם – זארה באירוע השקה (וידאו)

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה, מתחיל את הקיץ עם כמה בשורות טובות: אחרי חודשים של שיפוצים והרחבות נפתחו חנויות הענק של זארה (3500 מ"ר), ויקטוריה'ס סיקרט (600 מ"ר) וגם הסניף של מקדונלד'ס בקומת האוכל, ששודרגה אף היא. במקום נצפו הבוקר הרבה פרצופים מחייכים בהשקת סניף זארה פ"ת, כשהפרזנטורית עדי אשכנזי והשחקנית גל מלכה – הגיעו לבקר, לצד בכירים של המותג והקניון.

רק לפני כחצי שנה, למי שכבר שכח, עופר הקניון הגדול פתח תקווה היה סגור בשעות הערב ובמוצ"ש. למרות שהמלחמה עדיין נמשכת, נראה שבז'בוטינסקי 72, העסקים כרגיל – מה שמקבל ביטוי עם הקונים והמבלים, רובים תושבי פתח תקווה והסביבה – שמצביעים ברגלים ופוקדים את הקניון בתדירות גבוהה. עוד ביטוי לכך הוא פתיחת 7 חנויות חדשות של מותגים בינלאומיים ומקומיים, במקביל להשקעה ענקית של כ-65 מיליון ש"ח, שצפויה להזרים קבוצת מליסרון, שבבעלותה הקניון.

צפו במדיה מהאירוע (מתוך: טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok

כ-65 מיליון ש״ח יושקעו בשדרוג עופר הקניון הגדול. וגם - זארה באירוע השקה (וידאו) המקום הכי מסחרי בפתח תקווה, מתחיל את הקיץ עם כמה בשורות טובות: אחרי חודשים של שיפוצים והרחבות נפתחו חנויות הענק של זארה (3500 מ"ר), ויקטוריה'ס סיקרט (600 מ"ר) וגם הסניף של מקדונלד'ס בקומת האוכל, ששודרגה אף היא. במקום נצפו הבוקר הרבה פרצופים מחייכים בהשקת סניף זארה פ"ת, כשהפרזנטורית עדי אשכנזי והשחקנית גל מלכה - הגיעו לבקר, לצד בכירים של המותג והקניון. לפני כחצי שנה, למי שכבר שכח, עופר הקניון הגדול פתח תקווה היה סגור בשעות הערב ובמוצ"ש. למרות שהמלחמה עדיין נמשכת, נראה שבז'בוטינסקי 72, העסקים כרגיל. מה שמקבל ביטוי עם הקונים והמבלים, רובים תושבי פתח תקווה והסביבה - שמצביעים ברגלים ופוקדים את הקניון בתדירות גבוהה. עוד ביטוי לכך הוא פתיחת 7 חנויות חדשות של מותגים בינלאומיים ומקומיים, במקביל להשקעה ענקית של כ-65 מיליון ש"ח, שצפויה להזרים קבוצת מליסרון, שבבעלותה הקניון. כשאומרים שהקניון משנה את פניו - מתכוונים קודם כל לזארה (ZARA) פתח תקווה. כבר לפני מספר ימים, דיווחנו לכם על פתיחת החנות של מותג האופנה הספרדי - והיום התקיימה ההשקה הרשמית, אליה הגיעו בכירים מהחברה, הנהלת הקניון ומוזמנים נוספים, שנהינו מהבר האקטיבי קסטניטה, שחילק קוקטיילים ומקייטרינג משובח של Dafis ארועי בוטיק. בין האורחות נצפתה הפרזנטורית של קניוני עופר, הקומיקאית עדי אשכנזי וגם השחקנית ההריונית וזוכת פרס האקדמיה גל מלכה, שנחתה היישר מהריביירה הצרפתית לפתח תקווה. בכירי קבוצת מליסרון, בראשם (ראו תמונה למעלה) אופיר שריד, מנכ"ל קבוצת מליסרון, עומר אוגולוניק, מנכ"ל קניוני עופר ומנכ"לית עופר הקניון הגדול פתח תקווה, נעמי סימן טוב - זאת לצד בכירים של זארה.

♬ צליל מקורי פתח תקווה NEWS

גם גל מלכה הגיעה

כשאומרים שהקניון משנה את פניו – מתכוונים קודם כל לזארה (ZARA) פתח תקווה. כבר לפני מספר ימים, דיווחנו לכם על פתיחת החנות של מותג האופנה הספרדי – והיום התקיימה ההשקה הרשמית, אליה הגיעו בכירים מהחברה, הנהלת הקניון ומוזמנים נוספים, שנהינו מהבר האקטיבי קסטניטה, שחילק קוקטיילים ומקייטרינג משובח של Dafis ארועי בוטיק.

בין האורחות נצפתה הפרזנטורית של קניוני עופר, הקומיקאית עדי אשכנזי וגם השחקנית ההריונית וזוכת פרס האקדמיה גל מלכה, שנחתה היישר מהריביירה הצרפתית לפתח תקווה. בכירי קבוצת מליסרון, בראשם (ראו תמונה למעלה) אופיר שריד, מנכ"ל קבוצת מליסרון, עומר אוגולוניק, מנכ"ל קניוני עופר ומנכ"לית עופר הקניון הגדול פתח תקווה, נעמי סימן טוב – זאת לצד בכירים של זארה.

נעמי סימן טוב, מנכ"לת עופר הקניון הגדול פתח תקווה (מימין) בשיחה עם הפרזנטורית עדי אשכנזי)
נעמי סימן טוב, מנכ"לת עופר הקניון הגדול פתח תקווה (מימין) בשיחה עם הפרזנטורית עדי אשכנזי)
גל מלכה מימין ועדי אשכנזי משמאל - באירוע השקת זארה עופר הקניון הגדול פתח תקווה
גל מלכה מימין ועדי אשכנזי משמאל - באירוע השקת זארה עופר הקניון הגדול פתח תקווה. צילום: שוקה כהן

100,000 פריטים בזארה

"אנו פועלים כל העת על מנת לחדש ולרענן בהתאם לצרכים ולטעמים המשתנים של קהל הלקוחות שלנו וממשיכים לקדם הכנסת מותגים חדשים ומבוקשים, מקומיים ובינלאומיים", אמרה סימן טוב. "אנו מתכוונים להמשיך ולהצעיד את עופר הקניון הגדול כאחד הקניונים המובילים בישראל, על ידי המשך השבחתו ובכך להמשיך לספק לקהל המגיע אליו חווית בילוי וקנייה נעימה ומוצלחת ביותר", הוסיף אוגולוניק.

זארה פתח תקווה השתדרגה לא רק מבחינת הגודל (מ-1000 מ"ר ל-3500 מ"ר), ולא רק מבחינת הקולקציות (למעלה מ-100,000 פריטים חלקם ייחודים, המגיעים רק לכ-50 חנויות פרימיום של הרשת בעולם), אלא גם מבחינת חווית הקניה שהיא מציעה. לדברי הקניון, החנות עוצבה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של הרשת הבינלאומית על ידי צוות בינוי של זארה, שהגיע במיוחד מספרד וחבר לצוות הבינוי הישראלי.

אירוע השקה זארה בקניון הגדול פתח תקווה

עוד 7 חנויות נפתחו/שודרגו בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעופר הקניון הגדול מציינים חנויות משודרגות/חדשות נוספות שנפתחו (על חלקם דיווחנו ראשונים): מותג CALZEDONIA – חנות ראשונה בישראל למותג העולמי המציע אביזרי אופנה כמו: גרביים, גרביונים, טייצים, בגדי ים ועוד. מותג ההלבשה התחתונה מאיטליה INTIMISSIMI, שפותח חנות חמישית בישראל. מותג האופנה RAZILI (רזילי) – פותח סניף חדש המאגד בתוכו את מיטב המעצבים הישראליים בשילוב מעצבים בינלאומיים.

רשת התכשיטים והשעונים IMPRESS, פותחת סניף דגל של המותג הכולל מגוון רחב וייחודי של מותגי על ומותגי אופנה של שעונים ותכשיטים, המתחלפים בתדירות גבוהה. רשת ההנעלה הבינלאומית ORIGINAL'S – משווקת נעלי נוחות ואופנה. הסניף החדש נפתח בהשקעה הנאמדת בכמיליון ש"ח, ומציע מגוון נעלי נוחות של מותגים מבוקשים מהשורה הראשונה בעולם, לנשים, גברים וילדים.

מותג הטיפוח והאיפור המוביל NARS – פותח סניף דגל של המותג המציע מגוון נרחב ביותר של מוצרי איפור וטיפוח מהמובילים ביותר. המותג מתכתב עם אופנת עילית וסטייל ונחשב לאחד המותגים הנחשקים ביותר בעולם. בנוסף, לאחרונה נפתח סניף דגל ראשון בישראל של מותג ההלבשה התחתונה VICTORIA SECRET, בהשקעה של כ-5 מיליון, על פני שטח של כ-600 מ"ר בקומת המסחר התחתונה.

עופר הקניון הגדול בפתח תקוה הוקם לפני רבע מאה בשנת 1999 ונהנה מממוצע מבקרים יומי, העומד על כ-25,000 אלף איש. הוא מכיל 1850 מקומות חניה, 40,000 מ"ר שטחי מסחר ו-16,000 מ"ר שטחי משרדים. הקניון זוכה לתנופה נוספת, הודות לקו הרכבת הקלה, שמאפשר גישה מהירה ונוחה מפתח תקווה ומחוצה לה.

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »