לאחר שדיווחנו ראשונים על מינוי של אטר לתפקיד הבכיר בחברת הנדל”ן, שחולשת על פתח תקווה עם 18 פרויקטים בשיווק ובנייה – רובם של התחדשות עירונית בכל רחבי העיר, הזמנו אותו לפודקאסט עם אופירה אבירם באולפני ספיקרס פתח תקווה, לספר על הפרויקטים, על החברה, על נדל”ן בפתח תקווה ושוק הנדל”ן בישראל באופן כללי. “אנחנו רואים בהתחדשות העירונית בפ”ת – החזרה לקהילה”.
אטר היה זה שהגה את הקמפיין הראשוני והמהפכני, שמבטיח לרוכשי הדירות של “קטה גרופ” פתח תקווה – התחייבות חוזית להחזר כספי על ההפרש, במידה ודירה דומה לדירה שרכשו באותו פרויקט תימכר במחיר נמוך יותר. “כך לוקחת קטה גרופ על עצמה אחריות מלאה כלפי הלקוחות ומציבה סטנדרט חדש של אמון והגנה צרכנית. המשמעות היא שלדיירים יש כיום אפשרות להשקיע בדירה בעיר בידיעה שגם אם השוק ישתנה, ההשקעה שלהם מוגנת”, הסביר לנו גבי אטר.
צפו בקטע מהפודקאסט עם גבי אטר בו הוא מתייחס לקטה גרופ ופתח תקווה (מתוך פייסבוק פתח תקווה NEWS)
צפו בפודקאסט המלא (מתוך ערוץ פתח תקווה ניוז ב-YOUTUBE SPEAKERS
בפודקאסט המלא תוכלו לראות ולשמוע אותו מספר מאיפה בה הרעיון לקמפיין וכמובן מתייחס לאתגר בתפקיד החדש, מספר דברים שלא ידענו על החברה המשפחתית. “קטה גרופ”, שמחזיקה בנתח עיקרי בשוק ההתחדשות העירונית בפתח תקווה. “יש פה חברה משפחתית, שנטועה עמוק בפתח תקווה. אנחנו רואים בהתחדשות העירונית בפ”ת – גם ערך של החזרה לקהילה בעיר”, אמר.







