יגאל תורתי יצאת צדיק פתח תקווה טכנאי מקררים

יגאל תורתי טכנאי המקררים מוכיח: יש צדיקים גם בפתח תקווה

היה כיף לצפות שלשום ב"יצאת צדיק" ולגלות עוד צדיק בעירו. הפעם זה היה יגאל תורתי, טכנאי מקררים בפתח תקווה, שצוות התכנית הפתיע אותו ואת משפחתו בביתו והעניקו לו את המדליה והתעודה שכל איש מקצועי חולם לקבל. תורתי: "חיכיתי לזה 13 שנים". 

התכנית "יצאת צדיק", היא תוכנית ותיקה , שעונתה ה-9 משודרת בימים אלה ב"קשת 12" בימי ראשון בערב. מטרת התכנית היא לחשוף בעלי מקצוע נוכלים וכאלו שעושים את עבודתם נאמנה. "יצאת צדיק" זוכה לפופולאריות רבה ורייטינג גבוה, הודות לעניין שהיא יוצרת בקרב בעלי המקצוע וכמובן בקרב הלקוחות (כל אחד ואחד מאיתנו), שבא במגע איתם.

צפו בביקור המפתיע:

יגאל תורתי הוזמן על ידי צוות התכנית לתקן מקרר שסבל מתקלה פשוטה: מגן ברקים תקול. בעוד שמספר טכנאים ניצלו את המצב, סיפרו מעשיות, המציאו תקלות וגבו הרבה יותר מהנדרש, תורתי עמד במבחן ומיד זיהה את התקלה, דיווח עליה באמינות ואף דרש מחיר הוגן – 250 ש"ח בלבד. 

תורתי התרגש מאוד לקבל התעודה מצוות התכנית, בראשות המנחה חיים אתגר, שביקר בביתו בפתח תקווה, ואמר: "אני מסור לעבודתי, פועל תמיד באופן מקצועי ומהימן וכמובן כך אמשיך לפעול. אני שמח ש״יצאת צדיק״ חושפים את בעלי המקצוע שפועלים כראוי ואת הנוכלים שצריך להיזהר מהם, זו עבודה חשובה ומבורכת".

יגאל תורתי בקטע מתוך התכנית
יגאל תורתי בקטע מתוך התכנית
יגאל תורתי טכנאי המקררים מוכיח: יש צדיקים גם בפתח תקווה

עוד ב-בעלי עסקים

לוגו עיריית פתח תקווה

לוגו חדש לעיריית פתח תקווה: ממושבה למטרופולין של 300 אלף תושבים

העירייה דיווחה כי הלוגו הישן הוותיק עם שלושת העיגולים בצבעי חום, כתום וירוק, שסימלו את האדמה, התפוזים והצמיחה – שאפיינה את העיר בשנותיה המוקדמות – יחליף לוגו מודרני, שישדר חדשנות של עיר עם
מערכת תחבורה מתקדמת ואזורי מסחר, תעשייה והייטק מהגדולים בארץ. ראש העיר, גרינברג: "הלוגו מבטא את התפתחות העיר המואצת והתחושה שיש צורך לחזק את תחושת הלכידות של התושבים".

המשך קריאה »
הטור של עו"ד נטלי ברדוגו

הטור של עו"ד נטלי ברדוגו – האם ביה"מ יכול לאלץ בת 17 לראות את אביה בניגוד לרצונה?

היא הגיעה למשרדי בפתח תקווה נסערת. "הוא הגיש עוד תביעה נגדי" היא אמרה. "היית מאמינה"?. האמת, לא האמנתי. היא אם לנערה בת 17. האב עזב לפני 3 שנים את הבית, ופשוט נעלם. מאז "היעלמותו" לא יצר האב עמה קשר ולא עם הבת. לאחר עזיבתו, נפסקו מזונות – אך האב לא טרח לשלמם. במקביל לכך, הבת אינה מוכנה לחדש קשר עם אביה. מה עושים?

המשך קריאה »
שריתה סולטנה פתחה את הסניף החדש בפתח תקווה

החינה מתקרבת? שריתה סולטנה פתחה את הסניף החדש והמשודרג מול הקניון בפ"ת

בשקט-בשקט, מה שהפך למוסד שמלות החינה, שריתה סולטנה, פתח ללקוחות את החנות (אם אפשר לקרוא לה כך) החדשה מול הקניון הגדול, בפארק אולימפיה על רחוב מוטה גור. בשדרוג החנות (שעברה מכפר גנים), הושקעו מאות אלפי שקלים והיא יותר סוג של מתפרה ממותגת, בה מעצבים שמלות בהתאמה אישית – במיוחד עבור טקס החינה (בערך לפני כל חתונה שנייה בישראל…).

המשך קריאה »
אביה שטיין-קורלנד פתח תקווה

מיזם "התגשרות" בפ"ת של עו"ד אביה שטיין-קורלנד: "רצון לשקם סכסוכים"

אמנם תקופת החרדה מהקורונה מאחורינו במידת מה, אבל הריבים המשפחתיים, בעיקר בין בני זוג, נשארו איתנו – והם בעלי משמעות הרסנית ליציבות התא המשפחתי. בניסיון להבין איך פותרים מצבים אלו פנינו לעו"ד אביה שטיין- קורלנד, מהחלוצות בתחום הגישור בארץ: "אני צופה בום רציני בתחום הגישור בישראל".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading