דקטלון פתח תקווה - הפתיחה

צפו: דקטלון פתח תקווה הכריזה על פתיחת הסניף החדש בב.ס.ר סיטי באירוע נוצץ

חובבי הספורט יכולים להכין את הארנקים: היום בשעה 11:00 ייפתחו שערי הסניף במתחם "דאן טאון" לקהל הרחב, שיהנה ממבחר ומגוון מוצרי ספורט שלא נראה כמותו בעיר. את הפתיחה ציינו אמש בחגיגיות בטקס עם נאומים, גזירת סרט והתקנת מזוזה, בנוכחות קהל רב, כולל ראש העיר. מורגן עוז, סמנכ"לית השיווק: "הפתיחה – כמו לידה של ילד". צפו בסיור בחנות וקטעים מהאירוע. 

דקטלון (Decathlon), רשת קמעונאות הספורט הצרפתית, ממשיכה להתרחב בישראל וכפי שדיווחנו שבוע שעבר, הסניף החדש של פתח תקווה, יהיה הראשון בד"אן טאון" שיפתח את שעריו, ויתווסף בכך ל-8 הסניפים הנוספים שיש לרשת ברחבי הארץ. דקטלון, אחת מרשתות הספורט הגדולות בעולם, נוסדה ב-1975 וכיום היא פועלת ב-70 מדינות עם למעלה מ-1600 סניפים.

צפו: טקס הפתיחה של סניף דקטלון פתח תקווה

אתמול בשעה 19:00, החל האירוע המושקע שציין את פתיחתו של הסניף. לצד כיבוד מפונפן, DJ והרבה מינגלינג, עלו לבמה לשאת דברים, צביקה רושו, מקבוצת "רושו יזמות", מיזמי הפרויקט הגרנדיוזי של "דאן טאון", יאן פיבן הצרפתי, מנכ"ל דקטלון ישראל וכן מנהל הסניף הפתח תקוואי, אלדר. מורגן עוז, סמנכ"לית השיווק של הרשת בישראל, הנחתה את הטקס. ראש העיר, רמי גרינברג, כיבד את דקטלון בנוכחותו, הרבה לצלם בנייד ונראה נלהב כמו כל הקהל. 

לאחר גזירת הסרט והתקנת המזוזה, המשתתפים הוזמנו להיכנס לחנות. ידענו שהחנות החדשה של דקטלון בפתח תקווה היא גדולה, אבל רק מי שיבוא לבקר בה, יבין עד כמה. 3600 מ"ר של מוצרי ספורט איכותיים החל מביגוד, הנעלה, כדורים, דרך אביזרים למקצוענים, אופניים, מכשירי כושר ועד ציוד טיולים, קמפינג ודייג. הגודל והמגוון העצום, באמת נותן תחושה שאירופה הגיעה לעיר המושבות.

"אנחנו מאוד גאים בפתיחת הסניף ועמלנו חודשים רבים באדיקות עד שהגענו לרגע הזה", אמרה לפתח תקווה NEWS, סמנכ"לית השיווק, עוז, שהזמינה את הקהל הרחב לבוא בהמוניו לפתיחת הסניף היום. "אנחנו מגיעים לאיזור שוקק חיים בפתח תקווה. קיבלנו מלא דרישות להגיע לעיר והנה – פתחנו את הסניף סופסוף. אני אישית מתרגשת כאילו זה עוד ילד שנולד".

דקטלון פתח תקווה על המפה

עוד ב-חנויות

BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »
אוריג'ינלס פתח תקווה Originals

נעליים קונים מהר: Original’s (אוריג'ינלס) פתחו השבוע סניף מחודש בקניון הגדול פ"ת

רשת מותגי ההנעלה פתחה את החנות המשודרגת בקומת המסחר התחתונה של הקניון (P1), סמוך לנייקי, בהשקעה של כמיליון ש"ח, על שטח המשתרע על כ-80 מ"ר. בחנות תמצאו מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם – לנשים, גברים וילדים. בין המותגים הבולטים: UGG ו-BIRKENSTOCK. בקניון מציינים כי הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading