משרדי קלאודינרי בפתח תקווה

קלאודינרי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Atmosfy לשיפור יצירת וידאו אינטרנטי

חברת ההייטק מפתח תקווה, שקמה לפני עשור והגיעה להכנסות של מעל 100 מיליון דולר ב-2021, מספקת שירותי מחשוב ענן לניהול מדיה דיגיטלית. השבוע מסרה כי חתמה על שיתוף פעולה עם חברת Atmosfy – פלטפורמה של רשת חברתית לשיתוף תכני וידאו, המתמקדת במסעדות, בתי קפה וברים בקרבת מקום. "נרגשים לעבוד ולהתפתח עם Atmosfy", מסרו בקלאודינרי.

האפליקציה של Atmosfy  יכולה גם ליצור המלצות וידאו מותאמות אישית, כך שמשתמשים יוכלו לחוות את המקום בו הם מבלים בצורה ייחודית מהסמארטפון שלהם. בנוסף, המשתמשים יכולים לבנות מפה אישית משלהם של מקומות מועדפים לשיתוף עם חברים והקהילה שבנו באפליקציה. כדי לספק חוויה ויזואלית מהירה ונגישה לכל משתמש בקנה מידה זה, Atmosfy פנתה ל-Cloudinary (קלאודינרי) על מנת לבצע את תהליך ייצור תכני הוידאו בצורה יותר יעילה.

קלאודינרי פתח תקווה - משרדי החברה

"תוכן וידאו הוא עניין קריטי עבור כל עסק שמעוניין להתפתח היום, ואנו מודעים לכך, שתוכן שנוצר על ידי משתמשים, מגביר את המעורבות ומשפר את דרך קבלת ההחלטות לרכישה", אמר עמית ארנטל, מנהל בכיר ב-Cloudinary. "אנחנו נרגשים לעבוד עם Atmosfy, בתקופה בה הם מתפתחים וצומחים עסקית ונעזרים בנו כדי קשרים ויזואליים אותנטיים ונגישים."

Atmosfy מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של חברות המשתמשות ב-Cloudinary לצרכי חווית המדיה והמשתמש שלהן, כולל HolidayCheck, lastminute.com, Simplotel, trivago, VELTRA ואחרות.

כפי שדיווחנו לאחרונה, קלאודינרי מפתח תקווה, מוערכת לפי שווי של 2 מיליארד דולר. משרדי החברה בפתח תקווה מאוכלסים בכ-200 עובדים והחברה אף החלה לאחרונה במאמצי גיוס למשרות, נוספות בעיקר בתחומי הפיתוח, מנהלי מוצר ומנהלי גיוס.

עוד ב-טכנולוגיה

סטאדיקום פתח תקווה

החל מהעונה הבאה: שדרוג בחווית הצפייה במשחקי הכדורגל באצטדיון "שלמה ביטוח"

לפני מספר חודשים חברת Stadicom (סטאדיקום) החלה להריץ אפליקציה המבוססת על טכנולוגיה חדשנית, הנשענת על תשתית סלולר G5 פרטית – כשהאצטדיון העירוני של פתח תקווה נבחר לפיילוט, בדרך להיות האצטדיון החכם הראשון בישראל. הצופים יוכלו לראשונה ליהנות משירותי וידאו איכותיים, הילוכים חוזרים, זויות צילום חדשות, לשלוח ווינר – ואפילו להזמין אוכל מהמזנון. איך זה יעבוד?

המשך קריאה »
MRI בילינסון פתח תקווה

בקצב הלב: בבית החולים בילינסון פתח תקווה החלו בהקמת מתחם MRI עם מכשיר חדש

המכשיר, שנרכש מחברת פיליפס, מסוג טסלה 1.5, יתווסף למערך הדימות של בית החולים הפתח תקוואי, שכבר כולל מערכות דימות מתקדמות וחכמות רבות, שגם משלבות בינה מלאכותית. ההערכה היא כי המכשיר ייכנס לעבודה שוטפת בעוד מספר חודשים והוא צפוי להגדיל את זמינות התורים לביצוע בדיקת MRI, שעשויה להציל חיים. מכשיר ה-MRI נרכש בזכות תרומה של קרן עזריאלי.

המשך קריאה »
אירוע חברה פתח תקווה - גילת לוויני תקשורת - יקבי ירושלים פתח תקווה

צפו: גילת רשתות לווין אירחה בכירות הייטק בבוטיק היין של יקבי ירושלים בפתח תקווה לאירוע חברה

חברת תקשורת הלווינים הגלובאלית, בחרה לארח את האירוע המיוחד והאינטימי בבוטיק היין JERUZ YARD בפארק יד לבנים, מרחק 10 דקות נסיעה מהמשרדים של החברה בקריית אריה. לאhרוע הגיעו עשרות עובדות בכירות בגילת, שקיבלו במקום הרצאות ושיחות אחת על אחת, עם חברות WOMAN2WOMAN ועמותת יוצאות 8200, שמריצות תכניות מנטורינג להעצים נשים בהייטק הישראלי. צפו בביקור באירוע.

המשך קריאה »
אודי מוקדי - סייברארק CYBERARK פתח תקווה

כבוד: סייברארק מפתח תקווה רוכשת את ונאפי (VENAFI) ב-1.54 מיליארד דולר

ענקית הסייבר הפתח תקוואית, שלפי העדכון האחרון נסחרת בנאסדק בשווי של 10.2 מיליארד דולר, ובמשרדיה בקריית אריה יושבים מאות עובדים, חלקם גרים בעיר, רוכשת את חברת ניהול הזהויות הבינלאומית במיליארד דולר מזומן ועוד כ-540 מיליון במניות. "צעד נוסף במימוש החזון שלנו לבנות חברת ענק גלובלית כחול-לבן, שנותנת מענה לאתגרים בעולם הסייבר", אמר אודי מוקדי, יו"ר ומייסד.

המשך קריאה »