משרדי קלאודינרי בפתח תקווה

קלאודינרי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Atmosfy לשיפור יצירת וידאו אינטרנטי

חברת ההייטק מפתח תקווה, שקמה לפני עשור והגיעה להכנסות של מעל 100 מיליון דולר ב-2021, מספקת שירותי מחשוב ענן לניהול מדיה דיגיטלית. השבוע מסרה כי חתמה על שיתוף פעולה עם חברת Atmosfy – פלטפורמה של רשת חברתית לשיתוף תכני וידאו, המתמקדת במסעדות, בתי קפה וברים בקרבת מקום. "נרגשים לעבוד ולהתפתח עם Atmosfy", מסרו בקלאודינרי.

האפליקציה של Atmosfy  יכולה גם ליצור המלצות וידאו מותאמות אישית, כך שמשתמשים יוכלו לחוות את המקום בו הם מבלים בצורה ייחודית מהסמארטפון שלהם. בנוסף, המשתמשים יכולים לבנות מפה אישית משלהם של מקומות מועדפים לשיתוף עם חברים והקהילה שבנו באפליקציה. כדי לספק חוויה ויזואלית מהירה ונגישה לכל משתמש בקנה מידה זה, Atmosfy פנתה ל-Cloudinary (קלאודינרי) על מנת לבצע את תהליך ייצור תכני הוידאו בצורה יותר יעילה.

קלאודינרי פתח תקווה - משרדי החברה

"תוכן וידאו הוא עניין קריטי עבור כל עסק שמעוניין להתפתח היום, ואנו מודעים לכך, שתוכן שנוצר על ידי משתמשים, מגביר את המעורבות ומשפר את דרך קבלת ההחלטות לרכישה", אמר עמית ארנטל, מנהל בכיר ב-Cloudinary. "אנחנו נרגשים לעבוד עם Atmosfy, בתקופה בה הם מתפתחים וצומחים עסקית ונעזרים בנו כדי קשרים ויזואליים אותנטיים ונגישים."

Atmosfy מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של חברות המשתמשות ב-Cloudinary לצרכי חווית המדיה והמשתמש שלהן, כולל HolidayCheck, lastminute.com, Simplotel, trivago, VELTRA ואחרות.

כפי שדיווחנו לאחרונה, קלאודינרי מפתח תקווה, מוערכת לפי שווי של 2 מיליארד דולר. משרדי החברה בפתח תקווה מאוכלסים בכ-200 עובדים והחברה אף החלה לאחרונה במאמצי גיוס למשרות, נוספות בעיקר בתחומי הפיתוח, מנהלי מוצר ומנהלי גיוס.

עוד ב-טכנולוגיה

הבית לחדשנות ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

הבית לחדשנות של עיריית פתח תקווה ערך בב.ס.ר סיטי אירוע הדלקת נר ראשון

עשרות תעשיינים ותעשייניות, אנשי הייטק, נשות ואנשי חינוך ועוד מהעיר ומחוצה לה, התכנסו אמש כדי להדליק נר ראשון של חנוכה ולחגוג שנה לפתיחת הבית לחדשנות של עיריית פתח תקווה. את האירוע הנחה שלמה בנימין, מנהל מינהלת העסקים וההייטק ורחל אלון, יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי, פיתוח וחדשנות, מנהלת הבית – נשאה דברים. היזם זיו אלול הדליק את נרות החג.

המשך קריאה »
קמפיין חוצות חברות פתח תקווה

כיף לעבוד בפ"ת? העירייה יצאה בקמפיין שלטי חוצות מיתוג מעסיק לחברות מובילות בעיר

עובדים של בזק בינלאומי, אפקון, פלאפון, ביטוח ישיר, מגדל, ניאופארם ו-PENTERA – כולן חברות טכנולוגיה, תקשורת, רפואה וביטוח עם משרדים גדולים בעיר – מופיעים בימים האחרונים על עם עשרות שלטים, שנמצאים כמעט בכל פינה של פתח תקווה. המטרה: לעורר מודעות לכך שפתח תקווה זאת עיר שכיף לעבוד בה. אז מי הם האנשים, שהפכו למפורסמים בן רגע, ומעבירים לנו את הזמן בפקק?

המשך קריאה »
אלפאטק פתח תקווה

הושק ה"אלפאטק" – מרכז חדשנות למתמטיקה וסייבר בבית ספר נעמי שמר פתח תקווה

יוזמה של האגף לחינוך יסודי בעיריית פתח תקווה, בשיתוף חברת YTER והטכניון, מביאה לבית הספר שבאם המושבות הותיקה משהו שעוד לא נראה בעיר: מרכז שמאובזר בציוד חדשני וכולל, בין היתר, מסכי טלוויזיה, מחשבים, רובוטים וציוד טכנולוגי מהמעלה הראשונה. המרכז הושק באירוע שהתקיים שלשום, בנוכחות ראש העיר רמי גרינברג וגורמי חינוך בעירייה, אנשי YTEK והטכניון, מורים ותלמידים.

המשך קריאה »
מיזם החוויה האוטיסטית פתח תקווה

איך זה להיות אוטיסט? מיזם החוויה האוטיסטית הושק בבי"ס רמון פתח תקווה

אלו"ט, האגודה הלאומית לאוטיסטים, קרן אתנה להעצמת מורים בישראל, יחד עם עיריית פתח תקווה חברו שלשום, יום ההתרמה הארצי לאוטיזם, למיזם המיוחד, בבית הספר השש-שנתי באם המושבות. המיזם נועד להנגיש לציבור את האופן בו חווים ילדים ובוגרים אוטיסטים את העולם. במיזם ניתן להכיר חלק מהיכולות הייחודיות של אנשים על הרצף, לצד האתגרים שלהם בסביבה.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading