בוני התיכון בפתח תקווה

"בוני התיכון" הולכת חזק על התחדשות עירונית בפתח תקווה ולא רק בשלטי החוצות

חברת הנדל"ן הציבורית, הנסחרת כיום בשווי שוק של כ-600 מיליון ש"ח, פתחה בשבוע שעבר בקמפיין שלטי חוצות אגרסיבי, במטרה לעורר מודעות בקרב תושבי העיר על השליטה בפרויקטים פינוי-בינוי בפתח תקווה. השליטה ניכרת גם במעשים עם פרויקטים שיצאו לדרך ברחובות בלפור, ברנדה, שאול המלך, וייסבורג מסריק ושפרינצק. רן מלאך: "עובדים במקביל על פרויקטים נוספים".

אחרי שכתבנו על כך שחברות נדל"ן ותיקות וגדולות כמו קבוצת חג'ג', קבוצת גבאי וקבוצת חקשורי, שמו לעצמם מטרה לתקוע יתד (או יותר נכון, אלפי יחידות דיור), בדמות פרויקטים של התחדשות עירונית בפתח תקווה, קיבלנו לאחרונה הוכחה נוספת לאטרקטיביות של העיר בקרב יזמים, עם הקמפיין של חברת הנדל"ן הותיקה (מ-1985), בוני התיכון.

צפו: מיקומי הפרויקטים המתוכננים של בוני התיכון בפתח תקווה

יותר מ-20 שלטי חוצות

הקמפיין, שכולל יותר מ-20 שלטי חוצות, שיתנוססו ברחבי העיר לפחות עד סוף החודש, מניע לפעולה את תושבי העיר, המתעניינים בהתחדשות עירונית, ליצור קשר טלפוני עם נציגי החברה. הקמפיין, שעלותו מוערכת בעשרות אלפי שקלים, לא בא משום מקום. גם לבוני התיכון ברור מהו הפוטנציאל העסקי של הנדל"ן למגורים בפתח תקווה, בטח כשמדובר בדירות חדשות באיזורים אטרקטיביים ומתפתחים. 

"חברת בוני התיכון פעילה מאוד בפתח תקווה, אנו עובדים במקביל במתחמים רבים בעיר וחשוב לנו להגביר את החשיפה לכלל תושבי העיר", מסר לפתח תקווה NEWS, עו"ד רן מלאך (48), מנכ"ל ההתחדשות העירונית של החברה. "כיום אנחנו חתומים על שני פרויקטים ביוספטל ושלושה נוספים במרכז העיר. בנוסף, אנו עובדים על מימוש של פרויקטים נוספים ברחבי פתח תקווה".

עו"ד רן מלאך - מנכ"ל התחדשות עירונית בוני התיכון על רקע מבנה ישן בשכונת יוספטל (רח' וייסבורג 2)
עו"ד רן מלאך - מנכ"ל התחדשות עירונית בוני התיכון על רקע מבנה ישן בשכונת יוספטל (רח' וייסבורג 2)

כבר בתכנון: 1200 יחידות דיור חדשות בהתחדשות עירונית בפ"ת

לפי הפירוט שמסרה החברה, הפרויקטים בשכונת יוספטל הם ברחובות שאול המלך (2, 11 ו-13), וייסבורג (7-9, 2-14) ובמסריק (15-19). יש לציין כי במסריק 15 שוכן כיום מרכז נוער ואילו בשאול המלך 11 יש בית כנסת ישן.

סך הכל צפויים להתפנות בפרויקט של בוני התיכון ביוספטל 152 דירות ובמקומן ייבנו 552 יחידות חדשות. במרכז העיר בוני התיכון מתכוונים לפנות 42 דירות מבלפור 8 ומברנדה 18-20 ולבנות במקומן 132 יחידות. ואילו במזרח העיר, נסגר לאחרונה פרויקט רח' שפרינצק 7-13, בו יפונו 96 דירות וייבנו 394 חדשות במקומן. 

סך הכל, רק לפי הפרויקטים הפעילים, צפויים להיבנות יותר מ-1200 יחידות דיור בפתח תקווה, שזה כשלעצמו כבר סדר גודל של שכונה קטנה חדשה. לבוני התיכון יש פרוטפוליו לא קטן בפרויקטים של התחדשות עירונית, הנמצאים כרגע בבנייה, כשאולי הבולט שביניהן הוא ONO ONE, הגרנדיוזי, הכולל 9 בניינים, 21 קומות כ"א עם מעל 1000 יחידות הדיור, הנבנה אצל השכנה, קריית אונו.

בניין ישן לפני חידוש ברח' בלפור 8
בניין ישן לפני חידוש ברח' בלפור 8

למה דווקא פתח תקווה?

לדברי מלאך, בוני התיכון רואים פוטנציאל גדול להתפתחות העיר. "בעיקר בזכות העשייה המקומית, ההתפתחות שלה והמיקום המבוקש והמרכזי שלה. לאורך השנים האחרונות בנינו בפתח תקווה פרויקטים מרשימים ואנו יודעים כיצד להפיק את המיטב מהעבודה בתנאים הסביבתיים הנתונים בה". מלאך גם ציין לטובה את החזון של ראש העיר בכל הקשור להתחדשות העירונית, כסיבה נוספת להתמקדות בפתח תקווה.

איזה אפקט קיבלתם מהקמפיין עד כה?

"מרגע שעלה הקמפיין ועוד לפניו אנחנו מקבלים פניות רבות מתושבי העיר. לרוב אלה תושבים המבקשים לשפר את איכות חייהם ואת תנאי המחיה שלהם ובוחרים לתת את אמון בחברה ותיקה ומנוסה, שכבר הוכיחה במקרים רבים את יכולותיה לשדרג באופן מהותי את איכות חיי התושבים. אנו שואפים להעמיק את הקשר עם תושבי העיר ומאמינים ביכולתינו להעניק להם סביבת מגורים מודרנית, בטוחה ואיכותית".

בניין לפני התחדשות עירונית ברח' שפרינצק 7-13
בניין לפני התחדשות עירונית ברח' שפרינצק 7-13

בוני התיכון, או בשמה המלאה, "בוני התיכון הנדסה אזרחית ותשתיות בע"מ", היא בין חברות הנדל"ן הציבוריות הבודדות הנסחרות בבורסה של תל אביב (מ-1993) וכיום נסחרת לפי שווי של כ-600 מיליון ש"ח . החברה נוסדה לפני 37 שנים על ידי אהרון פרץ ובנו עמרם (עמי) פרץ, המכהן כיום כדירקטור וכמנכ"ל. החברה מתמחה בעיקר בנדל"ן למגורים, אך היא גם ידועה כיזמית של B CENTER, הפרויקט המסחרי בכפר סבא. 

לפי נתוני החברה, היא מקדמת כיום ייזום ושיווק של כ-2,087 יח"ד ב-7 פרויקטי נדל"ן למגורים בקריית אונו, מודיעין, אשקלון, גדרה, כרמי גת, באר יעקב, ירושלים ונתניה. וכן ייזום של כ-36 פרויקטי ההתחדשות העירונית ותמ"א 38-2 בהיקף של כ-16,000 יחידות דיור.

מרכז הנוער במסריק 15
מרכז הנוער במסריק 15
הבניין הישן בברנדה 18
הבניין הישן בברנדה 18

צפו בביקור בשכונת יוספטל לפני 8 חודשים

עוד ב-נדלן

וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »
דירות חדשות למכירה בפתח תקווה

מתפתחת: על פי נתוני הלמ"ס – בפ"ת נמכרו 668 דירות מפרוץ המלחמה. רק 22 פחות מת"א

לפי הנתונים, רק בתל אביב (690) נמכרו יותר דירות בין אוקטובר לנובמבר. גם במדד הדירות החדשות פתח תקווה צמודה לתל אביב עם 339 דירות חדשות, לעומת 358, שנמכרו בעיר הגדולה. פתח תקווה, בכלל, נמצאת בין ארבעת הערים בהן נמכרו הכי הרבה דירות חדשות – לצד ירושלים, אשדוד ותל אביב. מעל ל-45% מהדירות שנמכרו הן דירות חדשות, עלייה של 25.3% בהשוואה לאוגוסט עד אוקטובר.

המשך קריאה »
ילין 5 פתח תקווה הרב בלוי 1 פתח תקווה

מתחדשים במרכז ומזרח העיר פתח תקווה: ילין 5 והרב בלוי 1 קיבלו היתר הריסה

אפשר להגיד מזל טוב לדיירים, שהשלימו את השלב הראשון בדרך לדירה חדשה בבנייני מגורים מודרניים, במקום הישנים הקיימים היום, במסגרת פרויקט תמ"א 38/2. ביחד, מדובר בפרויקטים שיאכלסו יחד 63 דירות חדשות, כש-20 מתוכן יהיו שייכות לדיירים הותיקים ו-43 למכירה בשוק החופשי. "אנו צופים שהבנייה תסתיים תוך 30 חודשים", מסר עורך דין הדיירים, שי פרטוש.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading