ארט פארק ART PARK פתח תקווה

ב-ART PARK ("ארט פארק") של קבוצת גבאי ברח' ארלוזורוב נשארו למכירה רק פנטהאוזים

פרויקט התחדשות עירונית נוסף בפתח תקווה בשלבים מתקדמים לפני אכלוס. 9 הקומות ב-2 המבנים, שאמורים להכיל 63 דירות סך הכל, כבר נבנו וכרגע העבודות בעיקר מתמקדות בגימורים פנים וחוץ. מחירי הפנטהאוזים שנותרו למכירה: 4.2 מיליון ש"ח והיזמים בונים על כך שהמחיר אטרקטיבי ביחס לפרויקטים דומים בתל אביב ורמת גן. 

אחד מהאיזורים שמהווים סמל להתחדשות עירונית בפתח תקווה, הוא משולש השכונות כפר גנים א', רמת ורבר ונווה גנים. מדובר בשכונות ותיקות עם מבנים בני 40-50 שנים, אבל יחד עם זאת מצויים בלוקיישן אטרקטיבי כל כך, סמוך ללב העסקים העתידי (ציר ז'בוטינסקי-רבין-משה דיין), בית החולים בילינסון וכמובן תחנות הרכבת הקלה. 

צפו: ביקור בפרויקט ART PARK (ארט פארק) בארלוזורוב פ"ת

רק שלשום דיווחנו לכם על פרויקט התחדשות עירונית נוסף באיזור (אפסייד של חקשורי ברח' צה"ל) והיום התבשרנו כי כל הדירות (חוץ משני פנטהאוזים) נמכרו בפרויקט שנמצא כמה מאות מטרים משם, ברח' ארזולורוב 44-48 (על פינת רח' קפלן).

גם פרויקט זה שייך לחברת נדל"ן ותיקה, קבוצת גבאי, שגם עבורה מדובר בפרויקט ראשון בפתח תקווה, לאחר שנים רבות (מ-1980) של בנייה, בעיקר בתל אביב, נתניה, הוד השרון, רמת השרון, בת ים, רחובות, קריית אונו ואשדוד.

למה דווקא פתח תקווה?

"פתח תקווה היא עיר מרכזית, עם ביקושים גבוהים ואוכלוסיה טובה", מסר לפתח תקווה NEWS, הראל פרץ, מנהל תחום ההתחדשות העירונית בקבוצה. "את פרויקט ART PARK נסיים בקרוב ונאכלס, אבל אנחנו כבר תרים אחר פרויקטים דומים בעיר ומצויים במו"מ עם מספר ועדי בתים. אין ספק כי התחדשות עירונית בעיר כמו פתח תקווה היא מתבקשת ונותנת מענה מיטבי לביקוש".

שלט המכירה בפרויקט ART PARK של קבוצת גבאי
שלט המכירה בפרויקט ART PARK של קבוצת גבאי

400 מטר קו אווירי מתחנת הרכבת הקלה

מביקור במקום עולה, כי תשע הקומות המתוכננות במתחם המגורים, שיזמיו מתארים אותו כאקסקלוסיבי, כבר נבנו והפרויקט כרגע נמצא בשלב גימור פנים וחוץ. מדובר במבנים בוטיקיים, ללא לובי, אך הערך המוסף, לפי היזמים הוא בעיצוב האדריכלי המוקפד של המבנים ובמפרט הטכני העשיר. המבנים החדישים החליפו שלושה מבנים ישנים קטנים שכללו 18 דירות. הדיירם המפונים קיבלו תוספת של מעל ל-20 מ"ר לכל דירה, כולל מפרט טכני משודרג ומרפסת, מעלית, מחסן וחנייה בטאבו.

לדברי קבוצת גבאי, רוב הרוכשים הם זוגות צעירים ובעיקר פתח תקוואים משפרי דיור, שחיפשו דירה חדשה במיקום אטרקטיבי, 400 מטר קו אווירי מתחנת הרכבת הקלה בבילינסון. אגב, חלק מהרוכשים הם עובדי סגל בית החולים, שנמצא מרחק 2 דקות הליכה מהפרויקט. בגבאי מקווים כי בקרוב מאוד גם דירות הפנטהאוז, המוצעות במחיר של 4.2 מיליון ש"ח, יימכרו במהרה. 

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם:

פרויקט ART PARK (ארט פארק) פתח תקווה על המפה

עוד ב-נדלן

דירות חדשות בפסגת הדר פתח תקווה

מחפשים דירה חדשה בפ"ת? בפסגת הדר מחכים למאות דיירים חדשים החל מ-2025

השכונה החדשה, הגובלת בגבעת שמואל, חווה תנופת בנייה, המקבלת ביטוי עם שבעה פרויקטים אייקוניים של מבני מגורים ענקיים, הנמצאים כרגע בשלבים שונים: מגדל האקדמיה של ח. מיתר, Y-GARDEN ו-Y-PREMIUM של יעקבי יוניברסל, "גרופית בפסגה" של גרופית, NEARO של שבירו, SOPHY של גיא & דורון לוי ו-IDOL של קטה גרופ. היכן עוד נותרו דירות ואיפה תמצאו את המחירים האטרקטיביים?

המשך קריאה »
יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading