ארט פארק ART PARK פתח תקווה

ב-ART PARK ("ארט פארק") של קבוצת גבאי ברח' ארלוזורוב נשארו למכירה רק פנטהאוזים

פרויקט התחדשות עירונית נוסף בפתח תקווה בשלבים מתקדמים לפני אכלוס. 9 הקומות ב-2 המבנים, שאמורים להכיל 63 דירות סך הכל, כבר נבנו וכרגע העבודות בעיקר מתמקדות בגימורים פנים וחוץ. מחירי הפנטהאוזים שנותרו למכירה: 4.2 מיליון ש"ח והיזמים בונים על כך שהמחיר אטרקטיבי ביחס לפרויקטים דומים בתל אביב ורמת גן. 

אחד מהאיזורים שמהווים סמל להתחדשות עירונית בפתח תקווה, הוא משולש השכונות כפר גנים א', רמת ורבר ונווה גנים. מדובר בשכונות ותיקות עם מבנים בני 40-50 שנים, אבל יחד עם זאת מצויים בלוקיישן אטרקטיבי כל כך, סמוך ללב העסקים העתידי (ציר ז'בוטינסקי-רבין-משה דיין), בית החולים בילינסון וכמובן תחנות הרכבת הקלה. 

צפו: ביקור בפרויקט ART PARK (ארט פארק) בארלוזורוב פ"ת

רק שלשום דיווחנו לכם על פרויקט התחדשות עירונית נוסף באיזור (אפסייד של חקשורי ברח' צה"ל) והיום התבשרנו כי כל הדירות (חוץ משני פנטהאוזים) נמכרו בפרויקט שנמצא כמה מאות מטרים משם, ברח' ארזולורוב 44-48 (על פינת רח' קפלן).

גם פרויקט זה שייך לחברת נדל"ן ותיקה, קבוצת גבאי, שגם עבורה מדובר בפרויקט ראשון בפתח תקווה, לאחר שנים רבות (מ-1980) של בנייה, בעיקר בתל אביב, נתניה, הוד השרון, רמת השרון, בת ים, רחובות, קריית אונו ואשדוד.

למה דווקא פתח תקווה?

"פתח תקווה היא עיר מרכזית, עם ביקושים גבוהים ואוכלוסיה טובה", מסר לפתח תקווה NEWS, הראל פרץ, מנהל תחום ההתחדשות העירונית בקבוצה. "את פרויקט ART PARK נסיים בקרוב ונאכלס, אבל אנחנו כבר תרים אחר פרויקטים דומים בעיר ומצויים במו"מ עם מספר ועדי בתים. אין ספק כי התחדשות עירונית בעיר כמו פתח תקווה היא מתבקשת ונותנת מענה מיטבי לביקוש".

שלט המכירה בפרויקט ART PARK של קבוצת גבאי
שלט המכירה בפרויקט ART PARK של קבוצת גבאי

400 מטר קו אווירי מתחנת הרכבת הקלה

מביקור במקום עולה, כי תשע הקומות המתוכננות במתחם המגורים, שיזמיו מתארים אותו כאקסקלוסיבי, כבר נבנו והפרויקט כרגע נמצא בשלב גימור פנים וחוץ. מדובר במבנים בוטיקיים, ללא לובי, אך הערך המוסף, לפי היזמים הוא בעיצוב האדריכלי המוקפד של המבנים ובמפרט הטכני העשיר. המבנים החדישים החליפו שלושה מבנים ישנים קטנים שכללו 18 דירות. הדיירם המפונים קיבלו תוספת של מעל ל-20 מ"ר לכל דירה, כולל מפרט טכני משודרג ומרפסת, מעלית, מחסן וחנייה בטאבו.

לדברי קבוצת גבאי, רוב הרוכשים הם זוגות צעירים ובעיקר פתח תקוואים משפרי דיור, שחיפשו דירה חדשה במיקום אטרקטיבי, 400 מטר קו אווירי מתחנת הרכבת הקלה בבילינסון. אגב, חלק מהרוכשים הם עובדי סגל בית החולים, שנמצא מרחק 2 דקות הליכה מהפרויקט. בגבאי מקווים כי בקרוב מאוד גם דירות הפנטהאוז, המוצעות במחיר של 4.2 מיליון ש"ח, יימכרו במהרה. 

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם:

פרויקט ART PARK (ארט פארק) פתח תקווה על המפה

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »