ברנדה 21 וסלנט 25 של יוסי קטש בפתח תקווה

יוסי קטש חזק על התחדשות עירונית במרכז העיר: ברנדה 21 וסלנט 25 כבר אחרי הריסה

שני הפרויקטים של יזם הנדל"ן מפתח תקווה, הם במסגרת תמ"א 2, נמצאים חמש דקות הליכה אחד מהשני, ומתוכננים בצורה כמעט זהה: 10 קומות של בניינים חדשים ומודרנים, שהחליפו בניינים ישנים ומוזנחים, כשבכל קומה לא יותר משתי דירות – 18 יחידות סה"כ. המפרט כולל דירות 3-5 חדרים + דירות דופלקס. לדברי קטש, נותרו עוד 10 דירות למכירה מתוך ה-36. 

תנופת ההתחדשות העירונית בפתח תקווה מקבלת ביטוי חזק בפרויקטים במרכז העיר, שהם לכאורה בוטיקים וצנועים, אך יש בהם לא פחות מורכבות, מחשבה ואתגר מפרויקטים אחרים. האתגר המרכזי הוא לא רק ההריסה והפינוי, אלא גם הצורך ליצור דיור אטרקטיבי על תא שטח קטן. ברנדה 21 וסלנט 25, של היזם יוסי קטש, הן דוגמאות חיות לאתגר הזה ולפי ההדמיות והתוכניות – זה נראה מבטיח.

צפו: הריסת הבניינים של ברנדה 21 וסלנט 25 במרכז העיר

המגרש הביתי של קטש

הדירות כוללות מפרט בסטנדרט גבוה עם מטבח 8 מ"ר משודרג, עם ארונות עליונים, סוויטת הורים עם חדר רחצה פרטי, חדרי רחצה רחבי ידיים ודלתות פנים נגד מים במגוון דגמים לבחירה. לכל דירה יש כמובן גם מרפסת, מחסן וחניה צמודים. בקומת הקרקע של כל בניין מבטיחים לובי מרווח ומפואר. קטש גם מציע ליווי פיננסי וערבות בנקאית מלאה לכל רוכש מבנק הפועלים. 

יוסי קטש (54) הוא שם מוכר בנדל"ן הפתח תקוואי, היות וכל הפרויקטים שלו מתמקדים בעיר. הוא פעיל כקבלן כבר כ-30 שנה, כשאת תחילת דרכו עשה כחלק מהחברה המשפחתית, יחד עם אחיו אלי, עד שב-2005 נפרדו דרכיהם ומאז הוא עובד באופן עצמאי. "החלטתי להתמקד תמיד בפתח תקווה כי זה המגרש הביתי שלי", אמר לפתח תקווה NEWS. "מכירים אותי בעיר ואני רגיל להתנהלות בה".

דמיינו 2030: הדמיות המבנים - ברנדה 21 וסלנט 25 פתח תקווה
דמיינו 2030: הדמיות המבנים - ברנדה 21 וסלנט 25 פתח תקווה

הבנייה השתכללה, הבירוקרטיה פחות

בתקופה של לפני רמי גרינברג, כשההתחדשות העירונית בעיר הייתה על בלימה, קטש התמקד בעיקר בעסקאות קומבינציה. כיום קטש מתמקד ומתמחה בפרויקטים למגורים של התחדשות עירונית בפתח תקווה, בעיקר בנישה של תמ"א 2 (שזה אומר בדרך כלל הריסת מבנה אחד ובנייתו מחדש של פרויקט בוטיק). בתכנון של קטש הוא לבנות במרכז העיר גם בברנדיס 47, גולומב 18 ורוטשילד 165. 

קטש, במקור מרמת השרון והיום תושב הוד השרון, מתייחס לפוטנציאל ההתחדשות העירונית בפתח תקווה. "באופן כללי, הפוטנציאל בעיר הוא כמעט אינסופי", הוא אומר. "אנחנו מתמקדים בעיקר בתמ"א 2 במרכז העיר, היות והרווח היזמי הוא גבוה. יש ביקוש רב לדירות במרכז העיר, ואני גם אוהב את האינטראקציה עם אנשים, הכרוכה בפרויקטים מהסוג הזה". 

קטש מודה שפרויקטים התחדשות עירונית במרכז פתח תקווה, עדיין מאוד מאתגרים מבחינה בירוקרטית ותכנונית. "בדרך כלל לוקח לנו לקבל את הסכמת הדיירים ולקבל היתר בנייה במשך שלוש שנים", הוא מציין. "לאחר מכן הבנייה זה עניין של בדרך כלל שנתיים. הבנייה שלנו השתכללה והפכה ליעילה ומהירה יותר, כך שמהבחינה הזאת, משך בבניית הפרויקטים קצר יותר מבעבר".

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading