יעקב פרץ בינו נדל"ן על רקע פרויקט מתחם שבט דן עמישב

פרויקט מתחם שבט דן בעמישב של בינו נדל"ן מעלה הילוך: אושר ע"י הועדה המחוזית להפקדה

צעד משמעותי בהתחדשות העירונית של מזרח פתח תקווה נקבע השבוע, כאשר הוועדה המחוזית במחוז מרכז אישרה להפקדה את הפרויקט המשתרע על שטח של כ-17.7 דונם, בין הרחובות טבריה, צפת, שבט גד ושבט דן. לפני התכנון, יקומו שני מגדלי מגורים ענקיים ומודרניים בני 25 קומות כ"א ולצידם מגדל נוסף בגובה 14 קומות. יעקב פרץ: "תודה גדולה לדיירים על הסבלנות והאמון המלא שנתנו בנו".

אחד מהפרויקטים שצפויים לשנות את פניה של עמישב, הוא הפינוי-בינוי אותו יוזמת חברת בינו נדל"ן, בשיתוף עם מינהלת כרמים ועיריית פתח תקווה, שאמור לא רק לשפר את מעמדה הסוציו-אקונומי של השכונה עם מאות דיירים חדשים, אלא גם את איכות החיים של תושבי המקום, שעד היום גרו במבנים ישנים ומוזנחים.

הדמיה של מתחם שבט דן. באדיבות: משרד אדריכלים סיטי-בי
הדמיה של מתחם שבט דן. באדיבות: משרד אדריכלים סיטי-בי

75% של בינו, 25% של רמ"י

לפי התכנית, במתחם הראשון יתבצע פינוי של 45 יחידות דיור ובמקומן ייבנו ה 172 יחידות דיור חדשות שיאוכלסו בתאומים – שני מגדלי מגורים חדשים בגובה של עד 25 קומות כ"א והמתחם השני, כולל בניית 48 יח"ד חדשות במבנה בגובה 14 קומות. התכנית מציעה גם להגדיל את שטחי הקרקע הציבוריים וכן קובעת שטחי ציבור מובנים כחלק ממכלול הבינוי שטחי מסחר ומוסדות ציבור בשטח כולל של כ-10,000 מ"ר

מתוך 220 יחידות הדיור שאושרו סך הכל, 48 מהן יהיו שייכות למנהל מקרקעי ישראל ולבינו נדל"ן יהיו שייכות 172 דירות, שהן יותר מ-75% מהפרויקט. התכנית חלה על מתחם ששטחו 17.7 דונמים, התחום בין הרחובות שבט דן ממערב, שבט גד ממזרח, צפת מדרום וטבריה מצפון. באמצעות התכנית, היזם והרשויות שואפים לחזק את השכונה מבחינה פיזית וחברתית ולהפוך אותה לשכונה בעלת אופי אורבני, שתמשוך אוכלוסייה חדשה והטרוגנית.

מתחם שבט דן עמישב כיום

"התכנית תשדרג את השכונה - פיזית וחברתית"

לדברי הועדה, שאישרה את הפרויקט להפקדה, "מדובר בתכנית להתחדשות עירונית חשובה בשכונה המאופיינת באוכלוסייה מחתך סוציואקונומי נמוך. הבנייה בשכונה דורשת שדרוג הבינוי והתשתיות. תכנית זו להתחדשות עירונית בשכונה, תביא להתחדשות האזור ומינוף יוזמות חדשות, שישדרגו את השכונה ברמה הפיסית והחברתית".

הוועדה ציינה עוד כי התכנית תואמת את הראייה הכוללת לשכונת עמישב כפי שהוצגה במסמך המדיניות לשכונה. הוועדה הציבה מספר תנאים טכניים להפקדה, הכוללים עדכון טבלאות הקצאה ואיזון, תיקון דוח אקוסטי ועוד. "לשמחתנו פרויקט שבט דן קיבל לאחרונה את אישור הוועדה המחוזית להפקדה בתנאים", מסר יעקב פרץ, יו"ר בינו נדל"ן לפתח תקווה NEWS.

בינו הוסיף כי קידום הפרויקט הוא תולדה של שיתוף פעולה פורה עם הרשויות. "אני רוצה להודות לראש העיר מר רמי גרינברג, למהנדס העיר מר איציק אוז'לבו ולראש כרמים המנהלת להתחדשות עירונית אדריכלית עינב עצמון ולדוד חג'ג', מנהל קשרי הקהילה, שמבינים את מצוקת התושבים ופועלים לקידום וחידוש השכונות. תודה גדולה לדיירים על הסבלנות והאמון המלא שנתנו בנו לכל אורך הדרך". כזכור, לבינו נדל"ן יש אחיזה בעמישב גם בפרויקט עזרא ונחמיה, עליו דיווחנו לפני כשנה.

תכנית מתחם שבט דן בשכונת עמישב פתח תקווה
תכנית מתחם שבט דן בשכונת עמישב פתח תקווה

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »