אוהדי הפועל פתח תקווה במפגן עידוד מדהים באצטדיון שלמה ביטוח

נגיעה מעלייה: צפו ב-8000 אוהדי הפועל פתח תקווה חוגגים בניצחון על העלייה מול טבריה

מאז ימי האורווה של שנות ה-90 לא ראו בעיר מפגן אהדה כזה במשחק, שהסתיים בטעם הכי מתוק שיש, עם 3:0 על היריבה מהמקום ה-3. כשנותרו שלושה מחזורים לסיום, לא צריך הרבה דמיון חופשי כדי לדמיין את הגדולות של הכדורגל הישראלי משקשקות לפני משחק באצטדיון "שלמה ביטוח". אחרי שמכבי גם ניצחה אמש, שתי הקבוצות של פתח תקווה יכולות להבטיח סופית את העלייה ב-1.5.

מה שהיה לפני תחילת העונה חלום, או יותר נכון תקווה, יכול להפוך עוד 10 ימים למציאות. שתי קבוצות הגדורגל של העיר, מכבי פתח תקווה והפועל פתח תקווה, יכולות כבר במחזור הבא להבטיח שהכדורגל חוזר לפתח תקווה – ובגדול. מאז עונת 2014/2015, לא קרה שלעיר היו שתי קבוצות הליגת העל ורק נס גדול מאוד ימנע מזה לקרות בעונת 2023/2024, שתחל עוד 4 חודשים.

צפו בתמונות החגיגה מיציעי הפועל פתח תקווה

תורים שעתיים וחצי לפני הפתיחה

כבר בשעה 13:30, שעתיים לפני שריקת הפתיחה, החלו לזרום אוהדים ליציעים של האצטדיון, ביום שישי שמשי עם מזג אוויר מצוין וחיכו להצגה של קבוצתם, מול עירוני טבריה, יריבתם מהצמרת שבמקום השלישי, מרחק 3 נקודות לפני שריקת הפתיחה – והם וגם קיבלו. גרשון קופי עשה חיים קלים לשחקנים של עופר טסלפפה, לאחר שהורחק לאחר עבירה חסרת אחריות בדקה ה-21.

רז שטיין דייק מהנקודה לפני ההפסקה, רועי זיקרי הכפיל במחצית השנייה ועוז פרץ, שבפעם המי-יודע-כמה נכנס מהספסל וכבש – חתם את התוצאה בתוספת הזמן וקבע פער של שש נקודות מטבריה. בסיום המשחק, השחקנים חגגו עם אלפי האוהדים דקות ארוכות. תצוגת העידוד כללה פריסת דגל ענק בתחילת המשחק עם הכיתוב – "יאללה הפועל. עוד רגע זה מגיע". ואכן, זה מגיע. כי באמת מגיע להם.

אוהדי הפועל פתח תקווה בשער 3 - מאושרים
אוהדי הפועל פתח תקווה בשער 3 - יהיו מאושרים מהמאמן הבא?

בליגת העל 10K של אוהדים יהיה סטנדרט?

פעולות השיווק של הפועל פתח תקווה לקראת המשחק מול עירוני טבריה, הוכיחו עצמן והביאו לכך שנמכר מספר שיא של כרטיסים, כ-5000, מספר שאין לו אח ורע בליגה הלאומית. לרוכשי הכרטיסים, שמילאו את יציעי 10-14 + 4-6, יש להוסיף כ-2000 מנויים ואת שחקני והורי מחלקת הנוער + המוזמנים שמילאו את יציע 3 וה-VIP, מה שמביא למספר 8000, זאת בנוסף לכ-1000 מאוהדי טבריה, שמילאו את יציע 1.

5000 כרטיסים, שחלקם נמכרו ב-50 ש"ח וחלקם (ילדים, נוער, נשים, נכים, גימלאים) ב-25 ש"ח, אמורים יהיה להביא הכנסה נאה של כ-200 אלף ש"ח ממכירתם. בהפועל מקווים כי בליגת העל, למלא את אצטדיון "שלמה ביטוח" ב-10,000 כחולים-לבנים, זה משהו שיהפוך לסטנדרט, מה שיעמיד את הקבוצה בשורה אחת אם המועדונים הגדולים בישראל.

תמונות מהציע המזרחי - אוהדי הפועל פתח תקווה בטירוף

אכזבה במכבי פתח תקווה מכמות הקהל

אחרי שמכבי פתח תקווה ניצחה אתמול 3:0 את הפועל אום אל פאחם מצמד של ארד בר (פנדל בדקה ה-64 ושער מרחוק בדקה ה-91) פלוס שער של איליה שקורין (71) סידרו לשחקניו של אבי לוזון שלוש נקודות, שקבעו כי גם תיקו ב-1.5 (19:00) בבלומפילד מול בני יהודה, יבטיח באופן סופי את העלייה לליגת העל. גם הפועל פתח תקווה תבטיח מעשית את העלייה אם תנצח ב-1.5 (19:00) בחוץ את הפועל אום אל פחם.

שתי הקבוצות, שהיו המועמדות הבכירות לעלייה בתחילת העונה, ענו על הציפיות – גם מבחינת תוצאות וגם מבחינת יכולות ושתיהן הוכיחו כי הן ראויות לליגת העל. מה שאולי מבדיל בין שתיהם, הוא מה שקורה ביציעים.

בעוד שהפועל פתח תקווה הצליחה למלא כמעט את כל האצטדיון היום למשחק הגורלי מול עירוני טבריה, במכבי פתח תקווה התאכזבו מכך שקהל מועט יחסית (800 בלבד), הגיע למשחק, הגורלי לא פחות, מול הפועל אום אל פחם אתמול, ומבחינתם אין תירוצים לכך שהמשחק נערך בשעה 20:00 הלא-אטרקטיבית. 

צפו בחגיגות אוהדי מכבי פתח תקווה בניצחון על אום אל פחם

גורמים בקרב אוהדי מכבי פתח תקווה, הוציאו קיטור על אבי לוזון, שלטענתם לא עושה מספיק כדי לחזק את פעולות השיווק והקהילה – על מנת לקרב את הקהל לקבוצה לקראת העונה הבאה, שלתקוותם, תהיה בליגת העל. זה מקבל משנה תוקף, כשהם רואים שקורה בדיוק ההפך בצד השני והם חוששים שההגמוניה תעבור באופן סופי לצד של הפועל בעיר.

למרות שהמחאה של שנה שעברה, לא חזרה השנה, רבים הביעו ביציע תקווה כי לוזון ישחרר את אחיזתו מהקבוצה כבר בעונה הבאה ויעביר אותה לידיה של משקיע בעל אמצעים.

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »