מדיסיטי של ב.ס.ר ודור - תליית שלט

צמוד לבילינסון: צפו בקומפלקס הרפואי מדיסיטי (MEDICITY) פתח תקווה של ב.ס.ר ו-DOR

צמד החברות חברו לשותפות מלאה ובקרוב יוקם קומפלקס של עירוב שימושים, משרדים, מסחר, מלונאות,  עתידי שייבנה על מגרש החניה המיתולוגי של בית החולים. בשלב ראשון ייבנה מגדל משרדים ושטחי מסחר בשטח כולל של  כ-35 אלף מ"ר מעל חניון תת קרקעי. לדברי נחשון קיויתי, בעלי בס.ר., מתוך התב"ע המאושרת לכל המתחם, ששטחו כ-18 דונם, יש פוטנציאל לבנות לא פחות מ-60 אלף מ"ר של שטחי משרדים, מלונאות ומסחר.  

קבוצות B.S.R (ב.ס.ר) ו-DOR (דור) חברו יחד, בשותפות של 50-50, לאחד מהפרויקטים המסחריים המעניינים ביותר בנדל"ן של פתח תקווה – על שטח של כ-18 דונם, עליו נמצאת כיום חניית רכבים, המשרתת את באי בילינסון, יוקם מגדל משרדים ענק, שיאכלס עסקים מתחום הרפואה ואף צפוי להציע מגורים להשכרה לצוותים רפואיים. במידה ותאושר כל התב"ע, המגדל צפוי להתנשא לכ-40 קומות והפרויקט יכלול שטח מסחרי של 60 אלף.

צפו בתמונות מהשטח - פרויקט MEDICITY פתח תקווה

"הרמנו את הכפפה"

רבים מעשרות האלפים החולפים מדי יום על על ציר ז'בוטינסקי, בוודאי הבחינו בשלט ענק באורך 70 מטרים עם אותיות תלת-מימד, שהוצב שם בשבועות האחרונים ומבשר על תחילת השלב הראשון של מימוש הפרויקט. התב"ע הראשונית אושרה כבר לפני כ 8 שנים.

"הרבה שנים התוכנית הייתה על המדף", אומר נחשון קיויתי, (בעלים ויו״ר קבוצת ב.ס.ר) "חברנו יחד עם חברת דור הידועה מתחום האנרגיה, בראשותו של גיל דנקנר והרמנו את הכפפה במטרה לבנות את הקומפלקס ע״פ התבע המאושרת וכן להגדיל את הזכויות והשימושים בעתיד במתחם בין ה 18 דונם לאחר שהופקעו ממנו שטחים לטובת הרחבת כבישים".

בכוונת היזמים להתחיל את ביצוע השלב הראשון עד סוף שנה זו וזאת לאחר קיום דיונים מקצועיים עם גורמי התכנון והרישוי בעיריית פתח תקוה ותמיכתם הרבה בתוכנית. זהו הפרויקט הגדול השני של קבוצת הנדל"ן ב.ס.ר בפתח תקווה, אחרי שיזמו והקימו את מתחם הענק ב.ס.ר סיטי מערבית לבלינסון. פרוייקט ב.ס.ר סיטי הסתיים לפני שנה וכולל כ 160,000 מ"ר משרדים וכ 25,000 מ"ר שטחי מסחר ונמצא בשלבי אכלוס.

נחשון קיוויתי, בעלים ב.ס.ר - על רקע פרויקט מדיסיטי פתח תקווה
נחשון קיוויתי, בעלים ב.ס.ר - על רקע פרויקט מדיסיטי פתח תקווה

היתרון: צמודים לבילינסון

"הצמידות של מדיסיטי לבית החולים בילינסון, היא זו שמייחדת, מבדלת ונותנת לו יתרון על פני כל פרויקט מסחרי אחר בעיר", מציין קיויתי.  "זהו פרויקט שמוגדר בג׳ורנל העולמי ״סובב בית חולים״. המשמעות של גבול משותף, הוא שבמרחק הליכה של דקות ספורות, ניתן לנוע בין בית החולים לפרויקט.  אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם בית החולים, במטרה שהפרויקט יתאים וישלים את צרכי בית החולים".

התכנון הוא ליצור אינטגרציה מלאה בין הצרכים של באי בית החולים, מאושפזים וצוותי הרפואה לבין מה שמדיסיטי יכול לתת להם. כך למשל, רופאים המטפלים בבילינסון, יוכלו להקים במדיסיטי קליניקה פרטית, שיוכלו להגיע אליה במרחק הליכה. בנוסף מייעדים במדיסיטי לאכלס את הפרויקט במרפאות גדולות, בחברות הייטק העוסקות במדי-טק ופארמה-טק, בבתי רופאים ובסניפי קופות חולים.

כל מי שמצוי בזירה המסחרית-עסקית-נדל"נית של העיר, יודע שהפרוייקט יחד עם השקת הרכבת הקלה (שצפויה בעוד 4 שבועות), הוא חלק משמעותי מאוד בהתפתחות המטרופולין של פתח תקווה. לדברי נחשון קיויתי, ״פרוייקט מדיסיטי המתוכנן, יהיה אטרקטיבי ומושך ביותר לכל העוסקים בתחום הרפואי בשל שכונתו לבית החולים בילינסון".

השטח עליו ייבנה פרויקט מדיסיטי
השטח עליו ייבנה פרויקט מדיסיטי

יותר טופ מ"טופ איכילוב"

חלק משמעותי בפרויקט צפוי לכלול מלון יולדות, מלון למבקרי בית החולים ואולמות כנסים. כידוע בית החולים בלינסון נחשב לאחד מבתי החולים הגדולים בישראל, המתמחה בניתוחים והשתלות – ומגיעים אליו מכל רחבי העולם.

הקונספט של מדיסיטי, דומה לזה של מרכז וויצמן, הצמוד לבית החולים איכילוב שם גם כן יש בית מלון ליולדות "ליס" ובית רופאים פרטי "טופ איכילוב", וכן לפרוייקטים דומים בעולם המוגדרים כפרוייקט סובב בית החולים. הפרויקט צפוי בעתיד להכיל גם מגורים שעתידים לשרת את הסקטור הרפואי. בנוסף במדיסיטי צפויים לקום כ-7000 מ"ר של שטחי מסחר, שצפויים לשרת את הקומפלקס הרפואי הענק הזה.

הדמיית פרויקט מדיסיטי - לאחר שלב שני (באדיבות: יסקי-מור-סיון אדריכלים)
דמיינו 2030: הדמיית פרויקט מדיסיטי - לאחר שלב שני (באדיבות: יסקי-מור-סיון אדריכלים)
שטח פרויקט מדיסיטי פתח תקווה על המפה

לדברי היזמים היתרון העיקרי הוא המיקום של הפרוייקט. "מעבר לעניין הצמידות לבית החולים, הלוקיישן של מדיסיטי נמצא בדיוק על תחנת הקו האדום של הרכבת הקלה שעתיד לפעול בחודש הבא ותחנת המטרו העתידית שתתחבר ישירות לתחנת הרכבת הקלה ולמתחם הקומפלקס ובצמוד לגשר המיתרים המחבר את המתחם עם הקניון הגדול".

האם עסקים שלא מתחום הרפואה יוכלו לשכור/לרכוש שטחים במתחם?

"בכוונתנו לאכלס את הפרוייקט לכל העוסקים בתחום הרפואי ולתת להם יתרון בשל צמידות הפרוייקט לבית החולים ".

לפרויקט חברה לב.ס.ר קבוצת DOR (דור) הותיקה, העוסקת בפרויקטים בעיקר מתחומי האנרגיה, התעשייה, התשתית, הכימיה והאקולוגיה. יו"ר הקבוצה הוא איש העסקים גיל דנקנר. השותפות הזאת מעניינת במיוחד, כי לא מדובר פה בעוד שיתוף פעולה בין חברות נדל"ן, אלא בין שני גופים המשלימים אחד את השני מתחומים שונים. 

הלוגו הענק של DOR על השלט של פרויקט מדיסיטי פתח תקווה
הלוגו הענק של DOR על השלט של פרויקט מדיסיטי פתח תקווה
תצ"א שטח מדיסיטי פתח תקווה

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading