הפרויקט מצא על משולש הרחובות - אנסקי, קפלן , אמסטרדם

אנסקי פתח תקווה של קבוצת תדהר וחיים שמי עולה שלב: קיבל מתן תוקף. בקרוב – הריסה

כמעט ארבעה חודשים מאז פרויקט ההתחדשות העירונית הענק אושר להפקדה, היום מסרה העירייה כי הוא בדרך לקבל את כל ההיתרים והאישורים לפני העלייה של הטרקטורים על הקרקע. במסגרת התכנית יהרסו 12 מבנים ישנים הכוללים 256 יח"ד לטובת בניית 822 יח"ד חדשות בתמהיל מגוון, בתוכן 150 יח"ד בשטח של עד 55 מ"ר, בשבעה מבני מגורים חדשים. גרינברג: "הפרויקט עושה בימים אלה צעד משמעותי".

בסוף מרץ דיווחנו לכם על כך שהועדה המקומית נתנה אישור הפקדה לפינוי בינוי במתחם אנסקי-אמסטרדם-קפלן בשכונת נווה גנים וכיום הפרויקט של קבוצת תדהר (וחיים שמי ובניו – להם יש חלק קטן בפרויקט) עולה שלב, לאחר שהעירייה דיווחה שהוא קיבל מתן תוקף לפני קבלת כל ההיתרים והאישורים הנדרשים להתחיל בהריסה של המבנים הישנים והמוזנחים, בשטח המשתרע על פני 25.3 דונם במתחם הותיק.

מתחם אנסקי פתח תקווה - איך הוא נראה כיום?

המיקום של הפרויקט הוא בין האטרקטיביים ביותר להתחדשות עירונית בפתח תקווה, כשהוא ממוקם באיזור אסטקטגי, סמוך לקניון הגדול, הפארק הגדול, ב.ס.ר סיטי וכמובן בתי החולים בילינסון ושניידר – הנמצאים מרחק הליכה קצרה ממנו. לכך גם יש להוסיף את סמיכותו לתחנות של הרכבת הקלה (בעתיד הקרוב מאוד) ושל המטרו (בעתיד הרחוק). כחלק מהפרויקט יוקמו בשטח מוסדות ציבור חדשים, מרחבים ירוקים, גינות ציבוריות, יורחבו הרחובות ועוד.

במסגרת התכנית יהרסו 12 מבנים ישנים הכוללים 256 יח"ד לטובת בניית 822 יח"ד חדשות בתמהיל מגוון, בתוכן 150 יח"ד בשטח של עד 55 מ"ר, ב-7 מבני מגורים חדשים. מה שמיוחד בפרויקט זה שיוצעו בו גם דירות קטנות (2-3 חדרים), המותאמות לזוגות צעירים. במידה וכל האישורים יינתנו בקרוב כפי שמסתמן, ייתכן וההריסה של המבנים תתבצע כבר השנה (2023).

מתחם אנסקי פתח תקווה - לפני-אחרי
מתחם אנסקי פתח תקווה - לפני-אחרי

"פרוייקט אנסקי עושה בימים אלו צעד נוסף משמעותי לקראת קידום ההתחדשות לה מצפים התושבים שנים רבות", מסר ראש העיר רמי גרינברג. "מדובר בפרוייקט שיבטיח את איכות חיי התושבים ויאפשר מגורים במבנים מודרים ובטוחים. ההתחדשות העירונית היא כורח המציאות ואנחנו נמשיך לקדם אותה בשום שכל ונבטיח את איכות חיי תושבי השכונות הוותיקות".

שטח תכנית מתחם אנסקי
שטח תכנית מתחם אנסקי

עוד חדש בפתח תקווה

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading