צפו: ביג (BIG) פתח תקווה אחרי שלב ההריסה – איך הוא ייראה ב-2027? (וידאו)

הפרויקט המסחרי הגדול ביותר שנמצא בימים אלה בתהליך של בנייה בעיר, צפוי להתחיל להתאכלס בעוד ארבע שנים. עם מיקום מנצח, על ציר ז'בוטינסקי, מרחק יריקה מתחנת שחם של הרכבת הקלה, קשה להמעיט בפוטנציאל העסקי שהוא טומן בחובו. 60 אלף מ"ר מסחר, שמעליהם כ-250 אלף מ"ר משרדים/מגורים – הופכים אותו למתחרה חזק לב.ס.ר סיטי שממול. האם המסחרי יהיה פתוח בשבת?

לפני קצת פחות משנה (אוקטובר 2022), דיווחנו לכם על קבלת היתר הבנייה לפרויקט הענק BIG (ביג) פתח תקווה, מה שנתן את האות לתחילת ההריסות של מפעל קניאל הישן, של אולפני פתח תקווה ושל סוכנות הרכב לובינסקי טרייד. כיום, מבט מלמעלה ולמטה מספיקים כדי להבין את ההיקף יוצא הדופן של הפרויקט הזה בלב ליבה של פתח תקווה.

צפו: מה קורה כיום בפרויקט BIG פתח תקווה

מגורים להשכרה ודיור מוגן בלב פתח תקווה

מדובר בפרויקט קלאסי של עירוב שימושים, ייחודי מסוגו בפתח תקווה, הכולל מרכז מסחר, בנייני משרדים וכאן החידוש: בית מלון וגם בנייני מגורים "כולל מגורים להשכרה ודיור מוגן" – גפי שנכתב באתר הבית של "ביג" – חברת הענק, החולשת עשרות שטחי נדל”ן מניב בישראל, ארה”ב, סרביה, מונטנגרו ובצרפת. 

בארץ היא ידועה בעיקר בזכות שטחי המסחר הפתוחים שלה, שנמצאים באשדוד, פרדס חנה, עפולה, מגדל העמק, כרמיאל, באר שבע, קרית גת, קרית שמונה, ראשון לציון, טבריה, אילת, שרונה בתל אביב – וב-2027 – גם בפתח תקווה. במתחם ממותג עם התת-מותג BIG FASHION, שמסמל את הייעוד המסחרי שלו – בעיקר חנויות של רשתות אופנה.

מתרגשים ממתחם ביג פתח תקווה? עוד 4 שנים אכלוס - אבל כבר יש שלטים

משלימים את הצומת

במרץ השנה דיווחנו על כך שקבוצת "פוקס-ויזל", נמצאת במו"מ על רכישת משרדים במתחם והעברת משרדיה הראשיים מאיירפורט סיטי לפתח תקווה. כשביג יקום לפי התכניות, ב-2027 – זה ישלים את הפרויקט בצומת, שיכלול בפינותיו, חוץ מב.ס.ר סיטי, גם מגדלי גלובל טאוורס (ALIGN) ואת זה שיוקם לידו – רבוע כחול – ובצד של BIG, מעבר לכביש – פרויקט לנדרובר יגואר של המזרח לאחזקות.

היום ביקרנו בשטח וגילינו עשרות פועלים מבצעים את העבודה במרץ, למרות החום הכבד. בשטח היו כ-10 כלי עבודה (דחפורים, טרקטורים ומנופים) שעסקו בעיקר בחפירת החניון התת-קרקעי ודיפון השטח הענק שנפרש מפינת משה דיין-ז'בוטינסקי (צומת ב.ס.ר סיטי) עד למשה דיין פינת רח' שמשון.

עובדים במרץ - BIG פתח תקווה

יהיה פתוח בשבת?

אם תצפו בסרטון ההדמיה של פרויקט BIG פתח תקווה, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים הספרדי L35 וישר אדריכלים הישראלי, אז די בטוח שזה יעשה לכם חשק לעבוד, לגור ולקנות במתחם. לפי התכנית, הפרויקט יכלול שבעה מבנים, שלושה מהם בנייני משרדים של כ-30 קומות והשאר אמורים לשמש כמלון, בניין מגורים ואולי אולם/בית קולנוע. סך הכל 250 אלף מ"ר. לזה יש להוסיף עוד 60 אלף מ"ר של שטח מסחרי על הקרקע, בה צפויים להיות שבילים וצמחיה. 

השאלה החשובה שצריכה להישאל בהקשר לשטח המסחרי, הוא אם הוא יהיה פתוח בשבת. כיום ל-BIG יש מתחמי קניות הפתוחים בשבת, כמו: באשדוד, פרדס חנה, כרמיאל ואילת – אבל פתח תקווה, כידוע, היא עיר עם צביון מסורתי והשיקול אם לפתוח עסק בשבת, בטח מתחם מסחרי גדול כמו BIG, צריך להישקל בכובד ראש. עד לכתיבת שורות אלה, לא התקבלה תשובה מהחברה. 

הדמיה (מתוך אתר BIG) - כך המתחם ייראה ב-2027?

BIG פתח תקווה - בקרוב? נחכה 4 שנים

BIG FASHION פתח תקווה מתחם ביג - על המפה

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading