תמיר נמרודי טקס הפרחת בלונים

צפו: טקס יום הולדת עם הרבה תקווה לתמיר נמרודי, נכדו של אריה, שנחטף לעזה

עשרות בלונים צהובים הופרחו לשמי פתח תקווה בטקס מרגש, שהתקיים בקריית מטלון, שכונת מגוריו של הסב, שסיפר: "ראינו אותו בסרטונים מוצא מהחדר לכיוון עזה ומאז לא יודעים מה קורה איתו". לטקס הגיעו משפחה, חברים ותושבי השכונה, שבאו לחלוק כבוד לחייל, שחוגג היום את יום הולדתו ה-19. תמיר, תושב מתן, נחטף מבסיס מת"ק עזה, בסמוך למחסום ארז בצפון הרצועה. 

במצב בו יש כ-240 חטופים בעזה, לפעמים אנחנו שוכחים שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו ולכל אחד מהם יש יום הולדת. חלקם, כמו תמיר נמרודי, מציינים אותם בעודם בשבי החמאס – במציאות שהיא כמעט בלתי נתפסת. מבט אחד על פניו של אריה נמרודי, תושב פתח תקווה ותיק, סבו של תמיר  – ואפשר לראות היטב על פניו את העצב ובעיקר את הדאגה.

צפו בטקס (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok עשרות תושבים הגיעו לטקס יום הולדת שנערך בקרית מטלון םתח תקווה לכבוד החייל החטוף תמיר נמרודי שנמצא כבר 40 יום בשבי של החמאס #תמירנמרודי #חטוףישראלי ♬ Very Sad - Enchan

"ראינו אותו בסרטון מוצא מחדרו"

את יום ההולדת ארגן ועד תושבי שכונת קריית מטלון, בה מתגורר אריה ובה גם גדל אלון, אביו של תמיר, שכיום נמצא בארצות הברית, כחלק ממסא הסברה לקידום שחרורו של בנו ושאר החטופים. "הזעזוע בא עלינו בהפתעה", מספר אריה, את שקרה באותו יום שבת נוראי. "תמיר ישב שם במחסום ארז. הם היו החיילים הראשונים שהוציאו מהחדרים, בזמן שהם ישנים. ראינו אותו בסרטון שמוציאים אותו מהחדר – לעזה".

"אני בכלל לא ידעתי מהאירוע ולא ידעתי שהוא יאורגן בצורה כזאת", המשיך אריה. "זו יוזמה של הבת שלי והחברות שלה, שיזמו את זה על דעת עצמן. אני שמח שאנשים באו בהמוניהם. אני מעריך מאוד את תושבי המקום, שבאו לכבד אותנו. אני מקווה, שבעזרת השם, ישובו כל השבויים בשלום ואז נחגוג עוד יותר, ממה שאנחנו חוגגים היום".

אריה נמרוד, סבו של תמיר
אריה נמרוד, סבו של תמיר

אריה מספר כי מאז, בנו אלון, נלחם בכל החזיתות האפשריות על מנת לדאוג שבנו ישוחרר. "לצערי, מאז שהוא נחטף, אין לנו שום שמץ מה קורה איתו. התחושה היא שנכנסנו למבוי סתום, שאנחנו לא יודעים מתי נצא ממנו", אומר אריה. 

מדברים עכשיו על עסקה. 

"אם העסקה תתבצע עם שחרור של החטופים בשלבים – זה לא טוב. זה יוביל למשא ומתן ארוך ומייגע ומי יודע אם ישאירו אותם בחיים בכלל. המסר שאנחנו רוצים להעביר זה שהעסקה צריכה לכלול את כולם". 

זה המקום להזכיר כי פתח תקווה דואגת גם לבני עירה ומשפחותיהם של ענבר הימן, דניאלה גלבוע ואיליה טולדנו – כולם עדיין חטופים בשבי החמאס.

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

אדווה דדון בקניון הגדול

לא מדברים על נוכלים: אדווה דדון תגיע לעופר הקניון הגדול פתח תקווה ל"ערב אישי"

כתבת החדשות המובילה מחדשות 12, הידועה בכתבות התחקיר שלה, תעביר ב-(28.7את הרצאתה "סיפור על גבורה וחודש" במקום הכי מסחרי בפתח תקווה, במתחם הקולנוע "הוט סינמה". במסגרת ההרצאה, היא תחשוף את הסיפורים של הגיבורות והגיבורים מהשבת השחורה של ה-7 לאוקטובר ואת סיפורה האישי שלה ושל בן זוגה, השחקן ידין גלמן, לוחם ביחידה מובחרת, שנפצע בקרב.

המשך קריאה »
מיכל פרנקל ביטון בעמי בסר סיטי פתח תקווה . משמאל מאיה ביטון ואלירן מזרחי

"נורו מחובקים": אמה של מאיה ביטון ז"ל מספרת על בתה בתערוכה שנפתחה בפ"ת (וידאו)

מתחם ב.ס.ר סיטי אירח אתמול אימהות שכולות במסגרת "חיבוק אחרון" – מיצג שנפתח לאחרונה ומספר את סיפורן של 25 מהן שאיבדו את ילדיהן במלחמת "חרבות ברזל". מיכל פרנקל ביטון, אמה של מאיה הפתח תקוואית, שעבדה במסעדת קפאו במתחם ונרצחה במסיבת הנובה יחד עם בן זוגה, אלירן מזרחי, סיפרה על רגעיה האחרונים. "שבוע לפני הרצח, הם אמורים היו להתארס".

המשך קריאה »
חיבוק אחרון - תערוכת צילומים בעמי ב.ס.ר סיטי

"חיבוק אחרון" – תערוכת צילומים חדשה של אימהות שכולות מוצגת בעמי ב.ס.ר סיטי

אלפי העוברים והשבים במתחם המסחרי ומרכז העסקים הכי פתוח בפתח תקווה, כבר הבחינו במיצג התערוכה שהוצב לפני כשבוע בין בניין ב.ס.ר Y ל-ב.ס.ר T, סמוך לסניף מקדונלד'ס. התערוכה מציגה צילומים של הצלמת יפעת פאר, יחד עם סיפוריהם של האמהות, שאיבדו את ילדיהן במתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר. מחר, צפוי להתקיים טקס במקום, בנוכחות ראש העיר רמי גרינברג.

המשך קריאה »
מירי מסיקה משטרת פתח תקווה ממ"ד שלום פתח תקווה

צפו: משטרת פתח תקווה בית חינוך ממ"ד שלום שרים לזכר דור מנגדי ז"ל (וידאו)

היום יצא לאור קליפ מרגש של "שיר תקווה" אותו שר אנשי המשטרה בעיר ותלמידי החינוך המיוחד משערייה, בליווי הזמרת מירי מסיקה. הביצוע הוקדש לרב סמל דור מנגדי ז"ל, לוחם במשטרת ישראל, שנפל בקרב בקיבוץ בארי ב-7.10, ולכל הגיבורים שנפלו בהגנה על המולדת. הקליפ צולם על רחבת תחנת המשטרה ברח' שטמפפר. מיכאל וקנין כתב את המילים ושמעון בוסקילה את הלחן.

המשך קריאה »