תמיר נמרודי טקס הפרחת בלונים

צפו: טקס יום הולדת עם הרבה תקווה לתמיר נמרודי, נכדו של אריה, שנחטף לעזה

עשרות בלונים צהובים הופרחו לשמי פתח תקווה בטקס מרגש, שהתקיים בקריית מטלון, שכונת מגוריו של הסב, שסיפר: "ראינו אותו בסרטונים מוצא מהחדר לכיוון עזה ומאז לא יודעים מה קורה איתו". לטקס הגיעו משפחה, חברים ותושבי השכונה, שבאו לחלוק כבוד לחייל, שחוגג היום את יום הולדתו ה-19. תמיר, תושב מתן, נחטף מבסיס מת"ק עזה, בסמוך למחסום ארז בצפון הרצועה. 

במצב בו יש כ-240 חטופים בעזה, לפעמים אנחנו שוכחים שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו ולכל אחד מהם יש יום הולדת. חלקם, כמו תמיר נמרודי, מציינים אותם בעודם בשבי החמאס – במציאות שהיא כמעט בלתי נתפסת. מבט אחד על פניו של אריה נמרודי, תושב פתח תקווה ותיק, סבו של תמי – ואפשר לראות היטב על פניו את העצב ובעיקר את הדאגה.

צפו בטקס (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok עשרות תושבים הגיעו לטקס יום הולדת שנערך בקרית מטלון םתח תקווה לכבוד החייל החטוף תמיר נמרודי שנמצא כבר 40 יום בשבי של החמאס #תמירנמרודי #חטוףישראלי ♬ Very Sad - Enchan

"ראינו אותו בסרטון מוצא מחדרו"

את יום ההולדת ארגן ועד תושבי שכונת קריית מטלון, בה מתגורר אריה ובה גם גדל אלון, אביו של תמיר, שכיום נמצא בארצות הברית, כחלק ממסא הסברה לקידום שחרורו של בנו ושאר החטופים. "הזעזוע בא עלינו בהפתעה", מספר אריה, את שקרה באותו יום שבת נוראי. "תמיר ישב שם במחסום ארז. הם היו החיילים הראשונים שהוציאו מהחדרים, בזמן שהם ישנים. ראינו אותו בסרטון שמוציאים אותו מהחדר – לעזה".

"אני בכלל לא ידעתי מהאירוע ולא ידעתי שהוא יאורגן בצורה כזאת", המשיך אריה. "זו יוזמה של הבת שלי והחברות שלה, שיזמו את זה על דעת עצמן. אני שמח שאנשים באו בהמוניהם. אני מעריך מאוד את תושבי המקום, שבאו לכבד אותנו. אני מקווה, שבעזרת השם, ישובו כל השבויים בשלום ואז נחגוג עוד יותר, ממה שאנחנו חוגגים היום".

אריה נמרוד, סבו של תמיר
אריה נמרוד, סבו של תמיר

אריה מספר כי מאז, בנו אלון, נלחם בכל החזיתות האפשריות על מנת לדאוג שבנו ישוחרר. "לצערי, מאז שהוא נחטף, אין לנו שום שמץ מה קורה איתו. התחושה היא שנכנסנו למבוי סתום, שאנחנו לא יודעים מתי נצא ממנו", אומר אריה. 

מדברים עכשיו על עסקה. 

"אם העסקה תתבצע עם שחרור של החטופים בשלבים – זה לא טוב. זה יוביל למשא ומתן ארוך ומייגע ומי יודע אם ישאירו אותם בחיים בכלל. המסר שאנחנו רוצים להעביר זה שהעסקה צריכה לכלול את כולם". 

זה המקום להזכיר כי פתח תקווה דואגת גם לבני עירה ומשפחותיהם של ענבר הימן, דניאלה גלבוע ואיליה טולדנו – כולם עדיין חטופים בשבי החמאס.

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

מרסלו עם הלב של דור זימל

צפו בסרטון המרגש: מרסלו מודה לדוד זימל ז"ל על שהציל את חייו בהשתלת לב בבילינסון

בית החולים בילינסון בפתח תקווה, המוביל בהשתלות בישראל, ממשיך לספק לנו סיפורים מרגשים עצובים-שמחים, שרק במדינה שלנו יכולים לקרות. הפעם, רגע לפני ליל הסדר, בוצעה השתלת ליבו של רב הסרן במילואים, שנפצע אנושות במתקפת הכטב"מ בצפון ונפטר מפצעיו. "התחלתי לעשות אחד ועוד אחד – והבנתי מי החייל שהציל אותי", אמר המושתל. "בטוח שאני אמשיך את הכוח של הבן שלכם".

המשך קריאה »
מקלט נייד פתח תקווה

מתמגנים: מועצת עיריית פתח תקווה אישרה תקציב של 20 מיליון ש"ח למקלטים, ממ"דים ומרחבים מוגנים

מלחמת ה-7 באוקטובר והמתקפה האיראנית במוצאי שבת האחרון, כנראה עשו את שלהם ובישיבת המועצה שהתקיימה היום אושר תקציב חריג למיגון, שבעיקר אמור לתת מענה באיזורי המגורים הישנים ובשכונות הותיקות, בהם תושבים רבים גרים ללא דיור מוגן ראוי. "התקציב יאפשר הקמת מקלטים ציבוריים חדשים שיצטרפו לעשרות הממ"דים שהוצבו לאחרונה ברחבי העיר", נמסר. עוד אושרו תקציבים לשדרוג הדר גנים, קישור פסגת הדר לכביש 4 ושדרוג פארק יד לבנים

המשך קריאה »
פתח תקווה רח' ראשון לציון

פתח תקווה מתעוררת למלחמה עם איראן: שקט בכבישים וברחובות. אירועים התבטלו

את הלילה ההסטורי, בו הופגזנו עם מאות טילים, ש-99% אחוז מהם יורטו, העבירו תושבי העיר בשקט יחסי, ללא אזעקות, אבל עם חרדה מתמדת, מהולה בעצב על תוכניות של בילוי וכיף – אותם גנזו האיראנים, בעקבות החלטת פיקוד העורף לבטל כל פעילות במוסדות החינוך, טיולים, קייטנות. אלפי הורים, תושבי העיר, נאלצו לקחת יום חופש מהעבודה להישאר עם הילדים בבתים. עיריית פ"ת קיימה הערכת מצב.

המשך קריאה »
אורלי גלבוע רמי גרינברג בטקס לו יהי למען החזרת דניאלה גלבוע

צפו: עשרות תלמידים והורים של בית ספר "נתן יונתן" שרו "לו יהי" למען דניאלה גלבוע (וידאו)

כ-150 איש נכחו בטקס המיוחד והמרגש, כששירה של נעמי שמר נשמע היטב באם המושבות החדשה, סוג תפילה המונית למען גלבוע, תושבת פתח תקווה ובעבר תושבת השכונה, שנחטפה בשביעי באוקטובר וכבר מעל לחצי שנה נמצאת בשבי. "אני מקווה שהתפילה הזאת תפתח את שערי שמיים – ודניאלה, כמו כל החטופים, יגיעו במהרה הביתה – ויוכלו לחגוג איתנו את חג החירות", אמרה לפתח תקווה NEWS, אורלי, אמה של דניאלה.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading