אמות השקעות מחפשת דייר חדש: 6 קומות להשכרה במגדל פלטינום בפתח תקווה

חברת הנדל"ן המסחרי הותיקה החלה לחפש חברה, שתאכלס את קומות 16 עד 21 (מתוך 22), של מגדל המשרדים האייקוני הצופה אל כביש 4. מדובר על שטח של כ-7500 מ"ר ברמת גימור גבוהה, כשהעדיפות של אמות היא להשכיר אותו לשוכר אחד לטווח ארוך. בין החברות השוכרות בבניין: אלקטרה, אקסלנס, מימון ישיר, ASUS, טקדה, BOLT, PING ועוד.

עסקה חדשה גדולה צפויה להתבצע בנדל"ן המסחרי בפתח תקווה. חברת אמות השקעות, בעלת מגדל פלטינום ברח' אפעל 25 בקריית אריה מערב, מחפשת שוכר חדש לשש קומות שיתפנו בתחילת 2025. פלטינום, אחד ממגדלי המשרדים הבולטים (תרתי משמע) בפתח תקווה, נבנה ב-2012 ונהנה משם יוקרתי – בעיקר בזכות מיקומו האטרקטיבי, סמוך למחלף גהה.

מגדל פלטינום פתח תקווה - משקיף על כביש 4

מרחק הליכה מהרכבת הקלה. נגיעה מכביש 4

כיום, האטרקטיביות של פלטינום גדלה עוד יותר, היות והוא נמצא במרחק הליכה של כ-800 מטרים בלבד מתחנת הרכבת הקלה של שנקר, שנפתחה לפני כחצי שנה. באמות השקעות מגדירים אותו כ"אחד הבניינים היוקרתיים ביותר באיזור בשל איכות התכנון והבנייה, שירותי הניהול המתקדמים, וכמובן המיקום והנגישות הנוחים".

בפלטינום יש מגוון רחב של שוכרים מתחומי ההייטק (ping, bolt, asus ועוד), מתחומי הפיננסים, ביטוחים, תרופות ועוד (אלקטרה, אקסלנס, מימון ישיר, טקדה). הוא בעל שטח כולל של כ-28,000 מ"ר המתפרסים על פני 22 קומות עם יחס חנייה של מקום חניה ל-50 מ"ר משרד. כלומר, החברה שתשכור את 6 הקומות, תזכה גם לכ-150 מקומות חניה.

לובי מגדל פלטינום פתח תקווה

מסעדה ובית קפה בפנים

בסביבת פלטינום אין מרכז מסחרי קרוב, אך העובדים נהנים מבית קפה ומסעדה בתוך המגדל, זאת בנוסף לשירותי כביסה וניקוי יבש ואיסוף חבילות. במגדל יש תשתית לטעינת רכבים חשמליים, אולם לכנסים ואירועים, גינה מטופחת ומגוון פינות ישיבה להתרעננות. אמות השקעות, שמנהלת ומתחזקת את פלטינום, גם מספקת לעובדים שירות שאטלים מתחנת הרכבת הכבדה ועד לבניין.

אמות השקעות בע"מ, היא חברת נדל"ן מניב ציבורית, שנוסדה ב-1964. החברה הינה זרוע ההשקעות בנדל"ן של חברת אלוני-חץ נכסים והשקעות בע"מ המחזיקה ב-54% ממניותיה. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב במדד ת"א-35, מדד ת"א-125, מדד ת"א-נדל"ן, מדד תל-דיב ומדד ת"א-AllShare מדד EPRA.

לאמות מספר נכסים מניבים בפתח תקווה, ביניהם בית אמות פתח תקווה – ברחוב מרטין גהל 7, אמות כלל ברחוב הסיבים 25, אמות היצירה ברחוב היצירה 13, ואמות פלינר ברחוב ההסתדרות 26.

מגדל פלטינום פתח תקווה על המפה

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading