גלובל גולד וגלובל טאוורס B פתח תקווה - מתחילים להיבנות

עובדים מסביב לשאון: גלובל טאוורס B וגלובל גולד החלו להיבנות מעל הקרקע

שני מגדלי המשרדים הענקיים של "מגדלי ישראל" בצומת רבין-ז'בוטינסקי, נמצאים בעיצומה של בנייה נמרצת, שנצפית על ידי עשרות אלפים עוברים ושבים מדי יום. בגלובל טאוורס B כבר נבנו כשבע קומות מתוך 39 ואילו בגלובל גולד אפשר לראות כבר שתי קומות מעל הקרקע. סה"כ שני המגדלים צפויים לכלול בתוכם שטח עצום של 120,000 מ"ר משרדים והם יצטרפו לגלובל טאוורס A במשולש המגדלים הדרום-מזרחי של הצומת.

על בניין המשרדים "גלובל טאוורס B", שנמצא דרומית למגדל A (בו יושבת חברת הטכנולוגיה ALIGN, שנמצאת בתשע הקומות העליונות שלו), כבר כתבנו בנובמבר השנה, כשהיתקבל היתר הבנייה. מיד לאחר מכן החלה הבנייה, שכבר נשענה על תשתית וקונסטרוציות קיימות. העבודות על הפרויקט מתבצעות גם בשעות הערב והלילה, מסביב לשעון – במטרה לסיים את בניית מגדל המשרדים הענק בהקדם האפשרי.

הדמיה: מתחם גלובל פתח תקווה (מתוך: אתר מגדלי ישראל)
הדמיה: מתחם גלובל פתח תקווה (מתוך: אתר מגדלי ישראל)

גלובל טאוורס B אמור להיות גבוה בחמש קומות מ-A וצפוי לכלול שטח של 68 אלף מ"ר משרדים וכ-700 חניות. עם סיום בנייתו (אנחנו מעריכים בעוד כשנתיים), הוא צפוי לבניין הגבוה ביותר בפתח תקווה. מהם שטחי המשרדים המוצעים ומחיריהם? עדיין לא ידוע. למרות שהעוברים והשבים הרבים בציר רבין כבר יכולים לראות שלט, שמפנה למספר כוכבית למתעניינים בפרויקט – הוא טרם החל את שלב השיווק.

את משולש מגדלי המשרדים של גלובל, משלים פרויקט "גלובל גולד". כפי שדיווחנו במאי 2022, קבוצת הנדל"ן "רבוע כחול" של היזם מוטי בן משה, רכשה בפרויקט שטחי משרדים מ"מגדלי ישראל" בסכום של 377 מיליון ש"ח, שיבטיחו לה 24 קומות מהמגדל (מתוך 31) ו-161 חניות בפרויקט. "גלובל גולד", או "גלובל C" כולל סה"כ כ-37 אלף מ"ר שטחי משרדים.

הבנייה של "גלובל גולד" החלה מוקדם יותר מ"גלובל טאוורס B", כשעד לאחרונה עזקו בעיקר בחפירה ודיפון, כיום, אם אתם נוסעים בז'בוטינסקי וברחוב דנמרק, כבר תוכלו לראות את שתי הקומות הראשונות. היזמית היא קבוצת הנדל"ן "מגדלי ישראל", שפועלת ביזום, תכנון, בניה ושיווק של פרויקטים בתחום הנדל"ן המניב והמגורים. פרויקט הדגל שלה, כפי שגם היא מכריזה, הוא מתחם "גלובל טאוורס" פתח תקווה.

קבוצת "מגדלי ישראל", שמשרדיה, איך לא, נמצאים במתחם גלובל טאוורס פתח תקווה, מחזיקה ומנהלת מאות אלפי מ"ר של נדל"ן מניב; בנייני משרדים, מרכזי קניות ולוגיסטיקה בפריסה ארצית המאוכלסים על ידי חברות מובילות במשק; בנקים, רשתות מותגים, חברות הייטק, משרדי עו"ד ועוד. החברה נמצאת בשליטת משפחת שפר ומשפחת ווסרמן, המחזיקים גם בחברת "החברה להתחדשות עירונית", שמשרדיה גם הם נמצאים ב"גלובל טאוורס".

עוד ב-נדלן

גיל קטה על רקע פרויקט בזל פארק

קטה גרופ רכשה קרקע ב-22 מיליון ש"ח ליד האגם של פ"ת – אך המכרז נפתח מחדש

האם חברת הנדל"ן מפתח תקווה, שבונה גם מחוץ לעיר, נכנסת לתחום הנדל"ן המשרדי? לפי דיווח של אתר "מרכז הנדל"ן", עסקת ענק, שנרקמה לאחרונה, מלמדת על כך, אולם העסקה מוטלת בספק כרגע – זאת מכיוון שבית המשפט קבע כי הערך של הקרקע הוא גבוה יותר – וכעת מחכים שיזמים נוספים ישלחו הצעות. ברקע עולות השערות כי קטה ידחפו לשינוי הייעוד למגורים – וכך ירוויחו יותר מהפרויקט.

המשך קריאה »
יהודה הרציג על רקע הדמיית פרויקט אימבר טאוואר

"אימבר טאוור" – המגדל שמבטיח להיות הגבוה ביותר בפ"ת, אושר ע"י הועדה המחוזית

עיריית פתח תקווה הודיעה אתמול בחשבון הפייסבוק שלה, כי אחד מהפרויקטים הנדל"ניים הגרנדיוזיים ביותר בעיר, עולה שלב, לאחר שניתן את האישור הסופי להקמתו. לפי התכנית, מדובר במגדל משרדים גורד שחקים, מהסטייל שאנחנו רואים בדובאי, שיכלול לא פחות מ-40 קומות וימוקם ברחוב אימבר 24-26. היזמית היא קבוצת הרציג נדל"ן, של יהודה הרציג, שמסר: "הפרויקט ייצא לדרך מהר מהמתוכנן".

המשך קריאה »
עיריית פתח תקווה

משרד הביטחון תובע את עיריית פתח תקווה ב-11 מיליון ש"ח על גביית ארנונת סירקין

לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד הוגשה אתמול (7.10) תביעה נגד העירייה, בדרישה להשיב סכום של 11,083,810 שקלים בגין גביית ארנונה שלא כדין, על שטחים במחנה סירקין, שם צפויה לקום שכונת "נוף ירקון". משרד הביטחון טען כי העירייה המשיכה לחייבו בארנונה, זאת למרות פינוי השטחים והודעות מצד משרד הביטחון, כי השטחים אינם עוד ברשותו. העירייה: "המשרד הסתיר נכסים".

המשך קריאה »
קטה גרופ חפץ חיים 80-82

צפו: פרויקט חפץ חיים 80-82 פתח תקווה של קטה גרופ אחרי שלב ההריסה (וידאו)

חברת הנדל"ן הפתח תקוואית, עם מספר הפרויקטים הרב ביותר של התחדשות עירונית בעיר, עולה הילוך עם פרויקט נוסף: והפעם הריסה של שני מבנים ישנים משנות ה-70', שבמקומם יקום מבנה חדש ומודרני בן 9 קומות עם 36 דירות. הפרויקט, על פינת רחוב פינס, ממוקם במזרח העיר, נמצא סמוך ליציאה לכביש 471. בחברה מבטיחים בניין בוטיק מעוצב עם לובי רחב ידיים וחנייה לכל דירה.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading