קניון קרסו הדר גנים עמישב

הקניון החדש של קרסו בהדר גנים נערך לפתיחה ב-9 במרץ

המרכז המסחרי החדש בשכונה הותיקה אמור להיפתח בדיוק עוד חודש בטקס רשמי. ביקרנו היום במקום וראינו שנותרה עוד עבודה לא מעטה בעיקר בקומה השניה, שם אמורים לקום סניפים של חברות קופות החולים וכן סניף בנק. מהחברה נמסר: הקניון הושכר במלואו. 

חצי שנה לאחר שפרסמנו לראשונה על הפרויקט, קרסו נדל"ן מסרה היום לפתח תקווה NEWS כי היא פותחת בקרוב את המרכז המסחרי השכונתי בשכונת הדר גנים/עמישב להרצה. המרכז משתרע על פני 3,200 מ"ר בארבעה מפלסים. בנוסף, המבקרים צפויים להינות מכ-70 מקומות חנייה תת קרקעיות ו-20 חניות עיליות.

צפו בתמונות מביקור במקום (8.2.22)

אילו חנויות צפויות להיות במרכז?

אז כמו שכתבנו, הקומה השניה אמורה להתאכלס בסניפים של קופות חולים מכבי, מכבידנט, קופ"ח כללית וקופ"ח לאומית. ככל הידוע לנו, זה המרכז המסחרי היחידי בפתח תקווה, הכולל בתוכו סניפים של כל קופות החולים. אל אלה יצטרף באותה קומה סניף של הבנק הבינלאומי. 

קומות הקרקע צפויות להתאכלס בסופר מרשת נתיב החסד וכן בסניף של סופר פארם. בנוסף כבר קמו במקום קיוסק פיצוציה, מעדנייה, מאפיית שיבולי התקווה, טורטיה בר וגם גלידרייה-פיצרייה בשם זיסלק. הקניון חדש צפוי לשרת את תושבי השכונה, שמורכבים בעיקר מהאוכלוסיה הדתית-לאומית המאפיינית את הדר גנים וכן התושבים הותיקים של עמישב.

סניף סופר פארם - קניון קרסו הדר גנים - הפתיחה בקרוב
סניף סופר פארם - קניון קרסו הדר גנים - הפתיחה בקרוב

בונים גם על סירקין

בקניון בונים על כך שתגיע גם אוכלוסיה משכונות סמוכות כמו גני הדר וכפר סירקין ועוד יותר מכך בונים על תנופת הבנייה הכללית שצפויה לקרות באיזור ולראייה הפרויקטים המתוכננים של קבוצת חג'ג' בעמישב ותכנית הענק של פינוי מחנה סירקין והקמתה של שכונת סירקין החדשה, למרות שיש לקחת בחשבון שהפרויקטים האלה כוללים גם פרויקטים מסחריים משלהם.

לדברי יוני ישראלי, מנהל חטיבת נכסים בקרסו נדל"ן, "המרכז החדש הושכר במלואו ואנחנו ממשיכים לתור אחר הזדמנויות של רכישת מרכזי מסחר שכונתיים קיימים". כפי שדיווחנו, קרסו נדל"ן גם מעורבת במקביל בפרויקט מסחרי מדובר אחר בפתח תקווה – ויתניה-קרסו בקריית אריה.

עוד ב-חנויות

ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading