פוקס במתחם ביג פתח תקווה

וולקאם טו פתח תקווה? מטה פוקס מנהל מגעים לרכישה והשכרה במתחם BIG

רק בנובמבר האחרון דיווחנו לכם על האישור להתקדמות בפרויקט מתחם ביג, שאמור לקום על הריסות מפעל קניאל, ממש מול מגדלי ב.ס.ר וגלובל טאוואר בפתח תקווה. והיום התבשרנו שציר ז'בוטינסקי בפתח תקווה מקבל פוש נוסף, כשהחלו מגעים בין קבוצת פוקס לביג מרכזי קניות בע"מ. הראל ויזל מציע לרכוש 50% מ-30 אלף מ"ר בבניין המשרדים הראשון שייבנה. 

בכוונת הקבוצה לאכלס שם את המטה שלה, שכיום, על מאות עובדיו, נמצא על שטח ענק באיירפורט סיטי. המהלך של מעבר לפתח תקווה, מדגיש עד כמה בעלי עסקים, קטנים כגדולים, רואים בעיר פוטנציאל מסחרי ובסופו של דבר דיל משתלם. במקרה של פוקס אותו דבר: מתקרבים למרכז העשייה, מתקרבים לאיזורים יותר מאוכלסי מגורים כמו פתח תקווה וכמובן תולים תקוות מוצדקות בהשקת הקו האדום של הרכבת הקלה בעוד אוטוטו חצי שנה, שתחנה שלו צפויה לעצור 2 דקות הליכה מהמתחם.

צפו בביקור בשטח הפרויקט (נובמבר 2021)

משיחות עם עובדים במקום גילינו כי הם כלל לא היו מיודעים למהלך שרוקמת ההנהלה, שכמובן ישפיע גם עליהם. ייתכן מכיוון שזה עוד רחוק מכיוון שמדובר במעבר שהשלמתו היא בעתיד הרחוק מאוד (תחילת 2027) וכאמור מדובר עדיין בעסקה שלא הושלמה. אגב, תינתן לפוקס אופציה לרכישת 50% מיתרת השטחים בבניין. "מהלך המעבר למשרדים חדשים מהווה המשך ישיר לתכניות האסטרטגיות של הקבוצה ותואם את קצב הצמיחה וההתפתחותה בשנים האחרונות", ציין הראל ויזל. 

המהלך של ויזל, עשוי לסחוף אחריו גם אנשי עסקים בכירים נוספים, להעביר את משרדיהם לפתח תקווה. כמו שעושות חברות הייטק רבות. "מתחם ביג" (שייקרא אולי גם "מתחם קניאל") יורכב מ-5 מגדלי משרדים בני 40 קומות כל אחד, יהיה פרוס על פני שטח של כ-63 דונם,  ויכלול עירוב שימושים (כ-250,000 מ"ר תעסוקה, 65,000 מ"ר מסחר, 10,000 מ"ר מלונאות ו-150,000 מ"ר חניונים).  את תכנון הפרויקט יוביל משרד האדריכלים הבינלאומי 35L.

איפה ימוקם מתחם BIG?

במתחם צפויים להיות עסקים מתחומים שונים כמו עתירי ידע, מחקר ופיתוח, אולמי שמחה, תערוכה וירידים, שטחי לוגיסטיקה, תעשייה, מלונאות וכמובן מסחר קמעונאי, לצד מסעדות, בילוי ופנאי. אגב, פוקס כבר תפסה אחיזה בלב הפועל של פתח תקווה עם פתיחת סניף FOX HOME לרגלי מגדל גולדן טאווארס (ALIGN). 

עוד ב-נדלן

וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »
דירות חדשות למכירה בפתח תקווה

מתפתחת: על פי נתוני הלמ"ס – בפ"ת נמכרו 668 דירות מפרוץ המלחמה. רק 22 פחות מת"א

לפי הנתונים, רק בתל אביב (690) נמכרו יותר דירות בין אוקטובר לנובמבר. גם במדד הדירות החדשות פתח תקווה צמודה לתל אביב עם 339 דירות חדשות, לעומת 358, שנמכרו בעיר הגדולה. פתח תקווה, בכלל, נמצאת בין ארבעת הערים בהן נמכרו הכי הרבה דירות חדשות – לצד ירושלים, אשדוד ותל אביב. מעל ל-45% מהדירות שנמכרו הן דירות חדשות, עלייה של 25.3% בהשוואה לאוגוסט עד אוקטובר.

המשך קריאה »
ילין 5 פתח תקווה הרב בלוי 1 פתח תקווה

מתחדשים במרכז ומזרח העיר פתח תקווה: ילין 5 והרב בלוי 1 קיבלו היתר הריסה

אפשר להגיד מזל טוב לדיירים, שהשלימו את השלב הראשון בדרך לדירה חדשה בבנייני מגורים מודרניים, במקום הישנים הקיימים היום, במסגרת פרויקט תמ"א 38/2. ביחד, מדובר בפרויקטים שיאכלסו יחד 63 דירות חדשות, כש-20 מתוכן יהיו שייכות לדיירים הותיקים ו-43 למכירה בשוק החופשי. "אנו צופים שהבנייה תסתיים תוך 30 חודשים", מסר עורך דין הדיירים, שי פרטוש.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading