הפרויקט מצא על משולש הרחובות - אנסקי, קפלן , אמסטרדם

אנסקי פתח תקווה של קבוצת תדהר וחיים שמי עולה שלב: קיבל מתן תוקף. בקרוב – הריסה

כמעט ארבעה חודשים מאז פרויקט ההתחדשות העירונית הענק אושר להפקדה, היום מסרה העירייה כי הוא בדרך לקבל את כל ההיתרים והאישורים לפני העלייה של הטרקטורים על הקרקע. במסגרת התכנית יהרסו 12 מבנים ישנים הכוללים 256 יח"ד לטובת בניית 822 יח"ד חדשות בתמהיל מגוון, בתוכן 150 יח"ד בשטח של עד 55 מ"ר, בשבעה מבני מגורים חדשים. גרינברג: "הפרויקט עושה בימים אלה צעד משמעותי".

בסוף מרץ דיווחנו לכם על כך שהועדה המקומית נתנה אישור הפקדה לפינוי בינוי במתחם אנסקי-אמסטרדם-קפלן בשכונת נווה גנים וכיום הפרויקט של קבוצת תדהר (וחיים שמי ובניו – להם יש חלק קטן בפרויקט) עולה שלב, לאחר שהעירייה דיווחה שהוא קיבל מתן תוקף לפני קבלת כל ההיתרים והאישורים הנדרשים להתחיל בהריסה של המבנים הישנים והמוזנחים, בשטח המשתרע על פני 25.3 דונם במתחם הותיק.

מתחם אנסקי פתח תקווה - איך הוא נראה כיום?

המיקום של הפרויקט הוא בין האטרקטיביים ביותר להתחדשות עירונית בפתח תקווה, כשהוא ממוקם באיזור אסטקטגי, סמוך לקניון הגדול, הפארק הגדול, ב.ס.ר סיטי וכמובן בתי החולים בילינסון ושניידר – הנמצאים מרחק הליכה קצרה ממנו. לכך גם יש להוסיף את סמיכותו לתחנות של הרכבת הקלה (בעתיד הקרוב מאוד) ושל המטרו (בעתיד הרחוק). כחלק מהפרויקט יוקמו בשטח מוסדות ציבור חדשים, מרחבים ירוקים, גינות ציבוריות, יורחבו הרחובות ועוד.

במסגרת התכנית יהרסו 12 מבנים ישנים הכוללים 256 יח"ד לטובת בניית 822 יח"ד חדשות בתמהיל מגוון, בתוכן 150 יח"ד בשטח של עד 55 מ"ר, ב-7 מבני מגורים חדשים. מה שמיוחד בפרויקט זה שיוצעו בו גם דירות קטנות (2-3 חדרים), המותאמות לזוגות צעירים. במידה וכל האישורים יינתנו בקרוב כפי שמסתמן, ייתכן וההריסה של המבנים תתבצע כבר השנה (2023).

מתחם אנסקי פתח תקווה - לפני-אחרי
מתחם אנסקי פתח תקווה - לפני-אחרי

"פרוייקט אנסקי עושה בימים אלו צעד נוסף משמעותי לקראת קידום ההתחדשות לה מצפים התושבים שנים רבות", מסר ראש העיר רמי גרינברג. "מדובר בפרוייקט שיבטיח את איכות חיי התושבים ויאפשר מגורים במבנים מודרים ובטוחים. ההתחדשות העירונית היא כורח המציאות ואנחנו נמשיך לקדם אותה בשום שכל ונבטיח את איכות חיי תושבי השכונות הוותיקות".

שטח תכנית מתחם אנסקי
שטח תכנית מתחם אנסקי

עוד חדש בפתח תקווה

אלי שתיוי אביו של עידן בועדת הכנסת

צפו באלי שתיוי, אביו של עידן מפ"ת: הם אונסים בעזה גם את הגברים (וידאו כתוביות)

הדברים שאמר האב של החטוף, הנמצא בעזה שבעה חודשים בדיוק, בועדת הכנסת – עדיין מהדהדים בעוצמה והפכו ויראליים ברשתות החברתיות. מאז השביעי באוקטובר, הפך שתיוי לסמל של משפחות החטופים, כאחד שלא מתחשבן ואומר את כל אשר על ליבו הכואב. "החטופות שחזרו מספרות לנו שאונסים את הגברים. מלבישים אותם כמו נשים, מגלחים אותם. חייבים לשמוע את הדברים האלו", אמר.

המשך קריאה »
משרדי יד2 בחוגי ONE פתח תקווה

ברוכים הבאים: משרדי יד2 (YAD2) עברו מבני ברק לפתח תקווה – למגדל חוגי ONE

החברה לה שייך אחד מאתרי האינטרנט הגדולים בישראל, הופכת להיות חלק מהעיר שלנו, לאחר שבשבוע האחרון החלו להתמקם 310 עובדי החברה, בקומות 19-20 במגדל האייקוני בבעלות קבוצת "ששון חוגי" ברחוב המגשימים-פינת השילוח. החברה שכרה שתי קומות במגדל ותעביר אליו את כל המחלקות של החברה, כולל את דרושים IL – בעסקה הכוללת שכירות לפחות לשבע שנים.. בקרוב יעברו לבניין גם עובדי חברת הביטוח "שקל"

המשך קריאה »
פלאפל סיטי פתח תקווה

צפו בפלאפל חדש בפתח תקווה: פלאפל סיטי נפתח בעמי ב.ס.ר סיטי (וידאו)

אחרי פתיחות של מסעדות המבורגרים ושניצלים רבות, נחמד לגלות שנפתח סופסוף סניף חדש של המאכל העממי שלנו. הסניף שייך לבעלי מאפיית "טאבון סיטי", הצמודה לפלאפל, שפתחה את הסניף במתחם הבילויים והקניות כבר באוגוסט 2022. הפתיחה של הפלאפל עוררה התעניינות וסקרנות רבה, בקרב העובדים במשרדים והעוברים והשבים, שפקדו את המקום. מחירי המנות – בפנים.

המשך קריאה »
פוקס הום פתח תקווה ארקפה פתח תקווה

סניף פוקס הום (FOX HOME) פתח תקווה נסגר. במקומו – סניף של איקאה מטבחים

הסניף הפתח תקוואי של קבוצת פוקס-ויזל, שנפתח לפני שלוש שנים, במיקום הכי מרכזי בעיר בצומת רבין-ז'בוטינסקי-דיין מתחת למגדלי גלובל, סגר את שעריו לפני שבוע ופינה את מקומו לסניף של המותג השבדי. לפי הידוע, הסיבה לסגירה היא חוסר ההצלחה של הסניף, שלמרות הלוקיישן האטרקטיבי ולמרות שיתוף הפעולה עם ארקפה, בית הקפה שהוכנס לתוך הלנות – הוא לא משך אליו מספיק לקוחות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading