Z מרקט פתח תקווה

Z-MARKET (שוק איכרים ישראלי) נערכת לפתיחה בגיסין בהשקעה של 8 מיליון ש"ח – הצצה לבפנים

תושבי פתח תקווה, התכוננו למשהו שעוד לא הכרתם: תוך מספר שבועות מהיום (עד אמצע יוני, מבטיחים), ייפתח במתחם Giss-In בשכונת אם המושבות מתחם ייחודי שיכלול שוק איכרים (כמו בנמל תל אביב) יחד עם קפיטריה, קצבייה, מעדניה וכל מצרכי הסופר ה"רגילים", על שטח ענק של 1700 מ"ר. בעלי הרשת: "מביאים לפתח תקווה שוק איכרים ישראלי עם חווית קניות מאירופה". 

כל מי שעובר היום ברחוב גיסין העמוס (ויש הרבה כאלה), כבר נחשף לשלט של מותג הקמעונאות החדש Z-MARKET (שממותג גם כ-Zה מרקט), המבדל את עצמו משאר הרשתות עם קונספט ייחודי, שיכול לסגור לנו את הפינה של כל סידורי הקניות של יום שישי (וגם שאר ימי השבוע) במקום אחד – עם חשבון אחד. בעלי הרשת מבטיחים מגוון של מוצרים במחירים אטרקטיביים.

צפו בהצצה לזד מרקט - רגע לפני הפתיחה

נגן וידאו

הכל בקופה אחת

מי שייכנס לזד מרקט ימצא כבר בכניסה חנות לממכר קרטיבים, שלגונים וגלידות במחירי סיטונאות (10 ב-10, למשל) ולצידה חנות לאביזרי טלפון – מוצרים שכל אחד תמיד צריך. כשייכנס פנימה הוא יגלה מצד שמאל קפיטריה (קפה-מאפה) עם מקומות ישיבה ומימין דוכן של רשת האטליז "הקצב מירושלים", לה זה יהיה הסניף הראשון בפתח תקווה (שלא משופעת בקצביות רבות). 

עוד כמה צעדים פנימה והקונים יגלו את שוק האיכרים הראשון בפתח תקווה (סטייל נמל תל אביב), שיציע מבחר ירקות וגבינות טריים היישר מהחקלאי. בשוק גם ניתן יהיה למצוא דוכני פיצוחים ומעדניות שוקולדים. בחלק המזרחי של המתחם יהיה סופר "רגיל" עם כל המצרכים שיש בכל סופר: מוצרי חלב, בשר, מאפים, ממתקים, חטיפים וגם מוצרי וכלי בית. ה'שוס' של המקום, בניגוד למתחמים אחרים דומים, הוא שאת החשבון מכל נקודות המכירה, יהיה ניתן לשלם בקופה אחת (גילינו במקום כ-10 עמדות קופה).

זד מרקט (זה מרקט) - מתכוננים לפתיחה
זד מרקט (זה מרקט) - מתכוננים לפתיחה

מצפים לאלפי לקוחות

בעלי הרשת הם אייל זכריה (תושב פתח תקווה) וצחי דוד, שותפים ותיקים מזה 30 שנה בתחום הקמעונאות. זכריה אף רכש שטחי מסחר נוספים במתחם Giss-In (יחד עם קבוצת רושו יזמות והנדסה). את המותג זד מרקט הם פתחו רק לפני כחצי שנה וכבר בתכנון פתיחת סניפים נוספים במתחם דאן טאון בב.ס.ר סיטי (בעוד כחודש וחצי) ובגבעת שמואל. 

בעלי הרשת, שהשקיעו בסניף כ-8 מיליון ש"ח, מצפים למאות לקוחות ביום ולאלפי לקוחות בסופי שבוע ובונים על מחזור מכירות של עשרות מליונים בחודש. שעות הפתיחה צפויות להיות בין 6 וחצי בבוקר ל-11 בלילה בימי חול ועד כניסת השבת בימי שישי. לפי הדרישה, יחליטו אם לפתוח את המתחם גם במוצאי שבת. המתחם הוא כשר ויהיה סגור בשבתות.

זד מרקט פתח תקווה
זד מרקט פתח תקווה

מחפשים עובדים

התושבים הסקרנים, שנחשפו למיתוג המתחם, שאלו ברשתות החברתיות מה פשר האות Z, כשלחלקם זה הזכיר אפילו צלב קרס, או הקשר רוסי. בעלי הרשת מציינים כי בסך הכל מדובר באות שנבחרה כמייצגת את שמות הבעלים (צחי וזכריה). כמו כמעט כל עסק בפתח תקווה, גם Z מרקט מחפשים עובדים מכל הסוגים וקוראים למעוניינים להגיע למתחם ולקבוע ראיון עם צבי אברהם, מנהל התפעול בטלפון 054-612-8444.

"אנחנו שמחים להביא לעיר מתחם קניות ובילוי בסגנון חו"ל שבא לשרת את תושבי פתח תקווה", אמר לפתח תקווה NEWS הבעלים זכריה. שותפו, דוד, הוסיף "במתחם תמצאו מחירים תחרותיים ומשתלמים ומתחייבים למוצרים איכותיים וטריים".

זד מרקט פתח תקווה נערכים לפתיחה
זד מרקט פתח תקווה נערכים לפתיחה

זד מרקט (Z MARKET) על המפה

עדיין אין Google MY Business

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading