שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים אחרי הניצחון על ראשון לציון. צילום: מחלקת המדיה של מכבי פ"ת VRdigital

פרידה זמנית? מכבי ניצחה בחוץ והפועל הפסידה בבית. צפו ביציעים המאוכזבים ב"שלמה ביטוח"

שתי קבוצות  הכדורגל של פתח תקווה עדיין חזק בתמונת העלייה, זאת למרות שהשחקנים של עופר טסלפפה שוב אכזבו ב"מאני-טיים" עם הפסד 0:2 ביתי מול בני יהודה. לעומת הזאת, הלוזונים ובני לם, יכולים שוב לחייך אחרי עוד שלישייה מנצחת, הפעם בראשון לציון (3:1). הפער בין הקבוצות (מכבי מקום שני והפועל מקום רביעי) עומד כרגע על 3 נקודות, עשרה ימים לפני הדרבי הגדול. 

 כ-2200 אוהדי הפועל פתח תקווה הגיעו היום (שישי) לאצטדיון "שלמה ביטוח" ומילאו את יציעים 4 ו-5, בתקווה לראות את קבוצתם מנצחת ניצחון ליגה חמישי (!) ברציפות. אך למרות שמדובר היה במשחק ביתי נגד בני יהודה מהתחתית, כבר בדקה ה-2 (יניב מזרחי), הם הבינו שזה ממש לא יהיה קל. נוכח המשחקים האחרונים, שהפועל יצאה מפיגור וניצחה, הייתה לאוהדים תקווה, אך היא התנפצה עם השער לחיבורים של סילבה קאני בדקה ה-89.

צפו באוהדי הפועל מאוכזבים ובצהלות מחדר ההלבשה של מכבי

בני לם - מהלך העונה?

בניגוד לתקופה השחורה, לפני ארבעת הנצחונות הרצופים והעלייה לרבע גמר הגביע, הפעם לא נשמעה מהציע אפילו טענה אחת לעבר המאמן טסלפפה, שלא לומר קללותץ. האוהדים של הפועל פתח תקווה שוב הפגינו תצוגת עידוד יוצאת דופן, ותמכו בקבוצה עד שריקת הסיום – ואפילו אחריה. ברור שלאוהדים האלה מגיע ליגת על – רק השחקנים צריכים לממש את זה. מה שכן, ביציע נשמעו קריאות בלתי פוסקות לעבר ההנהלה – לדאוג לחיזוק בינואר.

מהצד שני, במכבי פתח תקווה כבר מרגישים שמהלך העונה היה חילופי המאמנים והבאתו של לם במקום שי ברדה, אחרי ניצחון ליגה שני ברציפות – לא פשוט, בחוץ מול ראשון לציון. מוחמד הינדי (2) הבקיע בפנדל, אוהד ברזילי איזן כעבור שתי דקות, אבל עידן טוקלומטי (76), כבש שער במשחק שלישי ברציפות ואילייה שקורין (90) כבר את התוצאה, שהגדילה את הפער של מכבי מהמקום השלישי לשתי נקודות – הרבה מאוד בליגה הצפופה הזאת.

מחכים לדרבי

לשתי הקבוצות מצפה משחק ליגה באמצע שבוע (יום שלישי, 19:40), כשמכבי תארח את הפועל רמת גן והפועל תצא למשחק חוץ קל ("על הנייר"), מול א.ס. אשדוד, שמעשית ירדה כבר ליגה. אבל מה שמעניין באמת את אוהדי הקבוצות (וגם את השחקנים), זה הדרבי ב-23.1, אותו תארח הפועל, שמקווה להגיע אליו לפחות במצב שניצחון שלה – יאפשרו לה לעבור את מכבי בטבלה. 

 כפי שכבר כתבנו, בהפועל מצפים למכירה של לפחות 3000 כרטיסים (הכנסה של כ-150 אלף ש"ח), אבל יודעים שהמספר יכול לגדול, במקרה של ניצחון צפוי באשדוד ופעולות שיווק חזקות מול האוהדים, להביא כמה שיותר ליציע ואולי אף למלא את כל המערבי. אחת מהדרכים לעשות זאת, היא באמצעות מאות הצעירים הרשומים במחלקת הנוער, זאת למרות שעד עתה, לא ראו מספיק מהם במשחקים.

קרדיט : מחלקת המדיה של מכבי פ"ת VRdigital

עוד חדש בפתח תקווה

מכבי פתח תקווה בבראגה

כובשים את בראגה? מכבי פתח תקווה חוזרת היום לשחק באירופה אחרי 19 שנים

במכבי נשלמות ההכנות לקראת המשחק הערב (22:30, שידור בספורט 2) מול בראגה בפורטוגל, במסגרת הסיבוב הראשון של הליגה האירופית. השחקנים יעלו לדשא כאנדרדוג, אבל חדורי אמונה שהם יכולים לעשות הפתעה ולהביא תוצאה טובה, שתיתן להם מקדמה לגומלין, שיתקיים ביום חמישי הבא (1.8) בסופיה. בינתיים, כ-150 אוהדים הגיעו לבראגה וכ-80 הבטיחו מקום לצפייה משותפת במשחק במסעדת BBB ביכין.

המשך קריאה »
יצחק שדה 1-19 פתח תקווה - לפני אחרי

תוכנית פרויקט פינוי-בינוי יצחק שדה 1-19 פתח תקווה – הופקדה היום במחוזי

עוד שלב בדרך למימוש אחד מהפרויקטים המשמעותיים ביותר בתחום ההתחדשות העירונית בעיר. שכונת רמת ורבר צפויה לחדש את פניה עם פרויקט על שטח של 14.7 דונמים, בו ייהרסו 180 יח"ד ישנות ובמקומם יוקמו 5 מגדלי מגורים חדשים ובטוחים, שיכללו לא פחות מ-630 יח"ד חדשות עם 5 קומות מסד מגורים וחזיתות מסחריות. לדברי היזמים, טקסטון מקבוצת עמים: בנייה – תוך שנתיים.

המשך קריאה »
נורית אבני שפירא

נורית אבני שפירא מונתה למנהלת המרכז החינוכי בביה"ח שניידר בפתח תקווה

עיריית פתח תקווה הודיעה כי שפירא, בעלת ניסיון של כמעט שלושה עשורים במערכת החינוך עם מתבגרים על הרצף האוטיסטי, תחליף את משכית גילן שוחט, המנהלת המיתולוגית של המרכז, שנמצא בבית החולים, שפורשת לגימלאות. " מי שמגיע ונקלט אצלנו בביה"ס, ממשיך רצף לימודי ממסגרות קודמות, אך גם מתחיל מסע אישי וקבוצתי", מסרה המנהלת החדשה של המרכז החינוכי, שפועל מ-1991.

המשך קריאה »