שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים אחרי הניצחון על ראשון לציון. צילום: מחלקת המדיה של מכבי פ"ת VRdigital

פרידה זמנית? מכבי ניצחה בחוץ והפועל הפסידה בבית. צפו ביציעים המאוכזבים ב"שלמה ביטוח"

שתי קבוצות  הכדורגל של פתח תקווה עדיין חזק בתמונת העלייה, זאת למרות שהשחקנים של עופר טסלפפה שוב אכזבו ב"מאני-טיים" עם הפסד 0:2 ביתי מול בני יהודה. לעומת הזאת, הלוזונים ובני לם, יכולים שוב לחייך אחרי עוד שלישייה מנצחת, הפעם בראשון לציון (3:1). הפער בין הקבוצות (מכבי מקום שני והפועל מקום רביעי) עומד כרגע על 3 נקודות, עשרה ימים לפני הדרבי הגדול. 

 כ-2200 אוהדי הפועל פתח תקווה הגיעו היום (שישי) לאצטדיון "שלמה ביטוח" ומילאו את יציעים 4 ו-5, בתקווה לראות את קבוצתם מנצחת ניצחון ליגה חמישי (!) ברציפות. אך למרות שמדובר היה במשחק ביתי נגד בני יהודה מהתחתית, כבר בדקה ה-2 (יניב מזרחי), הם הבינו שזה ממש לא יהיה קל. נוכח המשחקים האחרונים, שהפועל יצאה מפיגור וניצחה, הייתה לאוהדים תקווה, אך היא התנפצה עם השער לחיבורים של סילבה קאני בדקה ה-89.

צפו באוהדי הפועל מאוכזבים ובצהלות מחדר ההלבשה של מכבי

בני לם - מהלך העונה?

בניגוד לתקופה השחורה, לפני ארבעת הנצחונות הרצופים והעלייה לרבע גמר הגביע, הפעם לא נשמעה מהציע אפילו טענה אחת לעבר המאמן טסלפפה, שלא לומר קללותץ. האוהדים של הפועל פתח תקווה שוב הפגינו תצוגת עידוד יוצאת דופן, ותמכו בקבוצה עד שריקת הסיום – ואפילו אחריה. ברור שלאוהדים האלה מגיע ליגת על – רק השחקנים צריכים לממש את זה. מה שכן, ביציע נשמעו קריאות בלתי פוסקות לעבר ההנהלה – לדאוג לחיזוק בינואר.

מהצד שני, במכבי פתח תקווה כבר מרגישים שמהלך העונה היה חילופי המאמנים והבאתו של לם במקום שי ברדה, אחרי ניצחון ליגה שני ברציפות – לא פשוט, בחוץ מול ראשון לציון. מוחמד הינדי (2) הבקיע בפנדל, אוהד ברזילי איזן כעבור שתי דקות, אבל עידן טוקלומטי (76), כבש שער במשחק שלישי ברציפות ואילייה שקורין (90) כבר את התוצאה, שהגדילה את הפער של מכבי מהמקום השלישי לשתי נקודות – הרבה מאוד בליגה הצפופה הזאת.

מחכים לדרבי

לשתי הקבוצות מצפה משחק ליגה באמצע שבוע (יום שלישי, 19:40), כשמכבי תארח את הפועל רמת גן והפועל תצא למשחק חוץ קל ("על הנייר"), מול א.ס. אשדוד, שמעשית ירדה כבר ליגה. אבל מה שמעניין באמת את אוהדי הקבוצות (וגם את השחקנים), זה הדרבי ב-23.1, אותו תארח הפועל, שמקווה להגיע אליו לפחות במצב שניצחון שלה – יאפשרו לה לעבור את מכבי בטבלה. 

 כפי שכבר כתבנו, בהפועל מצפים למכירה של לפחות 3000 כרטיסים (הכנסה של כ-150 אלף ש"ח), אבל יודעים שהמספר יכול לגדול, במקרה של ניצחון צפוי באשדוד ופעולות שיווק חזקות מול האוהדים, להביא כמה שיותר ליציע ואולי אף למלא את כל המערבי. אחת מהדרכים לעשות זאת, היא באמצעות מאות הצעירים הרשומים במחלקת הנוער, זאת למרות שעד עתה, לא ראו מספיק מהם במשחקים.

קרדיט : מחלקת המדיה של מכבי פ"ת VRdigital

עוד חדש בפתח תקווה

מטרו M2 פתח תקווה

הגיע לתחנה הסופית: הממשלה אישרה את קו המטרו M2 שיעבור במרכז פתח תקווה

למרות שזה כבר היה ברור וצפוי, היום (רביעי, 1.5), התקבלה ההחלטה באופן סופי, בפרויקט שצפוי להמשיך לשנות דרסטית את התחבורה הציבורית בעיר. אבל אפשר להוריד את מפלס ההתרגשות: הצפי לסיום הפרויקט הוא באיזור 2035. אורך הקו יהיה 25 ק"מ ויעבור בחולון, דרום ומרכז תל אביב, גבעתיים, רמת גן, בני ברק, גבעת שמואל ויסתיים באיזור התעסוקה "סגולה" בפתח תקווה.

המשך קריאה »

ניצחון אחד מגביע והעפלה לאירופה: מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה לכדורגל (וידאו)

שחקניו של רן קוז'וך עשו את מה שמצופה מהם וניצחו בחצי הגמר את הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית 3:0 משערים של מאור לוי, לירן חזן ועצמי של אזולאי במשחק שנערך בנתניה. כ 3000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק, כשחלקם חיכו להריע לשחקנים במגרש האימונים בן דרור, לאחר שחזרו העירה. הגמר ייערך בבלומפילד ב-30.5 (20:30) מול הפועל באר שבע, לה מכבי הפסידה בגמר של 2020.

המשך קריאה »
דירות חדשות בפסגת הדר פתח תקווה

מחפשים דירה חדשה בפ"ת? בפסגת הדר מחכים למאות דיירים חדשים החל מ-2025

השכונה החדשה, הגובלת בגבעת שמואל, חווה תנופת בנייה, המקבלת ביטוי עם שבעה פרויקטים אייקוניים של מבני מגורים ענקיים, הנמצאים כרגע בשלבים שונים: מגדל האקדמיה של ח. מיתר, Y-GARDEN ו-Y-PREMIUM של יעקבי יוניברסל, "גרופית בפסגה" של גרופית, NEARO של שבירו, SOPHY של גיא & דורון לוי ו-IDOL של קטה גרופ. היכן עוד נותרו דירות ואיפה תמצאו את המחירים האטרקטיביים?

המשך קריאה »
קאלקידן מהרי פתח תקווה

סוף חג עצוב כל כך: רס"ר (במיל') קאלקידן מהרי מפתח תקווה נהרג במרכז עזה

עצב בעיר בעקבות הודעתו של דובר צה"ל על כי מהרי ז"ל בן ה-37, נהרג יחד עם עידו אביב (28, מקריית ים), נהרגו אתמול (ראשון, 28.4) מפיצוץ במבנה שבו שהה הכוח שלהם, ליד פרוזדור נצרים במרכז רצועת עזה. באירוע גם נפצע לוחם מילואים נוסף באורח קשה באירוע ופונה במסוק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. אמו של מהרי ששוהה באתיופיה. אחייניתו: "את זעקת האם שמענו עד ירושלים".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading