רם לוי - עם הלוגו של קבוצת מבנה על מדי הפועל פתח תקווה

קבוצת "מבנה" סיכמה עם הפועל פתח תקווה הסכם חסות ראשי למשך שלוש שנים

מעכשיו צריך להתרגל לומר: הפועל "מבנה" פתח תקווה. חברת הנדל"ן הותיקה סגרה עם הקבוצה הפתח תקוואית, שעלתה העונה לליגת העל, על הסכם חסות, שיימשך עד לסיום עונת 2025/26. במסגרת ההסכם, הלוגו של "מבנה" יתנוסס במרכז החולצה של השחקנים, מה שיעניק לחברה חשיפה ארצית, למשך זמן ממושך ולמספר עצום של אנשים. יחיאל: "הבעת אמון בהפועל וכבוד גדול".

כשאנחנו פחות משבוע לפתיחת עונת הכדורגל, הפועל פתח תקווה הודיעה סופסוף על נותנת החסות הראשית של הקבוצה. לפי הדיווח, הסכם החסות נסגר עם קבוצת הנדל"ן "מבנה", המתמחה בנדל"ן מסחרי: מתחמי קניות, נכסי תעשייה ולוגיסטיקה וכן מגדלי משרדים. מדובר באחת מחברות הנדל"ן הוותיקות בארץ, שהוקמה עוד בשנת 1961 (עונת אליפות של הפועל, אגב) – כחברה ממשלתית.

סרטון חשיפת החסות בפייסבוק הפועל פתח תקווה

מבנה: "מצע לצמיחה משותפת"

ל"מבנה", שמשרדיה נמצאים ברח' תוצרת הארץ בתל אביב, יש פרויקטים רבים ברחבי הארץ (מעל ל-2,000,000 מ"ר נכסים), כשרק בפתח תקווה עצמה היא בעלת 70 אלף מ"ר של נדל"ן מסחרי מושכר. "מבנה היא בעלת נכסים רבים בפתח תקווה", ציינה בפנינו יעל פרי, סמנכ"לית השיווק של הקבוצה. ""בקרוב נקים ברמת סיב חוות שרתים עם אחת מחברות השרתים הגדולות בעולם". 

פרי מציינת מספר נכסים מרכזיים שיש ל"מבנה" בעיר פתח תקווה, ביניהם המבנה של בזק בינלאומי ברח' הסיבים, המבנה של קשת טעמים בסגולה והמבנה של משרד הביטחון על ציר ז'בוטינסקי. להסכם החסות יש כמובן אפקט ארצי, אבל ייתכן שדרך החיבור להפועל – זה יעזור ל"מבנה" גם לקדם פרויקטים עתידיים בפתח תקווה.

"קבוצת "מבנה" גאה על החיבור המרגש עם מועדון כדורגל בליגה הבכירה בישראל, מועדון עם עבר מפואר ועתיד מבטיח לא פחות", מסרה פרי. אנו מאחלים למועדון ולכל אוהדיו בישראל עונה מוצלחת, ובטוחה שיחד נגיע לכל פסגה אפשרית. אנו רואים בשיתוף הפעולה הזה מצע לצמיחה משותפת – תוך מעורבות בחיי הקהילה ותרומה לאוכלוסיות השונות".

שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים באירוע העלייה. יחגגו גם השנה?

תקציב מעל ל-20 מיליון ש"ח

"הרצון של "קבוצת מבנה" להיות שותפה לדרך שהמועדון עובר זו הבעת אמון וכבוד גדול", מסר מנכ"ל הפועל פתח תקווה, אבי יחיאל. "יש לא מעט מהמשותף בין קבוצת מבנה להפועל פתח תקווה: השורשיות, ההתמדה והאמונה בחריצות – הם הבסיס שלנו וגם של קבוצת "מבנה". למרות האתגרים היומיומיים, אנחנו ממשיכים לבנות להפועל פתח תקווה הווה ועתיד מבטיחים".

הפועל פתח תקווה, שעלתה ליגה לאחר שמונה עונות בלאומית, מעמידה השנה תקציב של מעל ל-20 מיליון ש"ח, הנשען ברובו על כספי תמיכת עמותת האוהדים, אדם נוימן (שהבטיח לשים שקל על כל שקל ששמים האוהדים), ספונסרים גדולים כמו "מבנה" וגם קטנים יותר עליהם דיווחנו החודש, מכירת כרטיסים, מנויים ומרצ'נדייז, זכויות שידור ותיקצוב מהטוטו.

המשחק הראשון של הפועל פתח תקווה, שהיה צפוי להתקיים בשבת (28.6) בחוץ מול מכבי חיפה – נדחה למועד לא ידוע, עקב המשחקים של הירוקים באירופה. משחק הבית הראשון צפוי להיות מול בני סכנין ב-2.9. הערב (20:00) תתמודד הפועל באצטדיון "שלמה ביטוח" במשחק חסר חשיבות מול בני ריינה במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו.

אוהדי הפועל פתח תקווה חוגגים עלייה לליגת העל
צילום רקע תמונת פתיח: אסף כרמלי, מדיה הפועל פתח תקווה. צילום רם לוי - הפועל מבנה פתח תקווה

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »