רם לוי - עם הלוגו של קבוצת מבנה על מדי הפועל פתח תקווה

קבוצת "מבנה" סיכמה עם הפועל פתח תקווה הסכם חסות ראשי למשך שלוש שנים

מעכשיו צריך להתרגל לומר: הפועל "מבנה" פתח תקווה. חברת הנדל"ן הותיקה סגרה עם הקבוצה הפתח תקוואית, שעלתה העונה לליגת העל, על הסכם חסות, שיימשך עד לסיום עונת 2025/26. במסגרת ההסכם, הלוגו של "מבנה" יתנוסס במרכז החולצה של השחקנים, מה שיעניק לחברה חשיפה ארצית, למשך זמן ממושך ולמספר עצום של אנשים. יחיאל: "הבעת אמון בהפועל וכבוד גדול".

כשאנחנו פחות משבוע לפתיחת עונת הכדורגל, הפועל פתח תקווה הודיעה סופסוף על נותנת החסות הראשית של הקבוצה. לפי הדיווח, הסכם החסות נסגר עם קבוצת הנדל"ן "מבנה", המתמחה בנדל"ן מסחרי: מתחמי קניות, נכסי תעשייה ולוגיסטיקה וכן מגדלי משרדים. מדובר באחת מחברות הנדל"ן הוותיקות בארץ, שהוקמה עוד בשנת 1961 (עונת אליפות של הפועל, אגב) – כחברה ממשלתית.

סרטון חשיפת החסות בפייסבוק הפועל פתח תקווה

מבנה: "מצע לצמיחה משותפת"

ל"מבנה", שמשרדיה נמצאים ברח' תוצרת הארץ בתל אביב, יש פרויקטים רבים ברחבי הארץ (מעל ל-2,000,000 מ"ר נכסים), כשרק בפתח תקווה עצמה היא בעלת 70 אלף מ"ר של נדל"ן מסחרי מושכר. "מבנה היא בעלת נכסים רבים בפתח תקווה", ציינה בפנינו יעל פרי, סמנכ"לית השיווק של הקבוצה. ""בקרוב נקים ברמת סיב חוות שרתים עם אחת מחברות השרתים הגדולות בעולם". 

פרי מציינת מספר נכסים מרכזיים שיש ל"מבנה" בעיר פתח תקווה, ביניהם המבנה של בזק בינלאומי ברח' הסיבים, המבנה של קשת טעמים בסגולה והמבנה של משרד הביטחון על ציר ז'בוטינסקי. להסכם החסות יש כמובן אפקט ארצי, אבל ייתכן שדרך החיבור להפועל – זה יעזור ל"מבנה" גם לקדם פרויקטים עתידיים בפתח תקווה.

"קבוצת "מבנה" גאה על החיבור המרגש עם מועדון כדורגל בליגה הבכירה בישראל, מועדון עם עבר מפואר ועתיד מבטיח לא פחות", מסרה פרי. אנו מאחלים למועדון ולכל אוהדיו בישראל עונה מוצלחת, ובטוחה שיחד נגיע לכל פסגה אפשרית. אנו רואים בשיתוף הפעולה הזה מצע לצמיחה משותפת – תוך מעורבות בחיי הקהילה ותרומה לאוכלוסיות השונות".

שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים באירוע העלייה. יחגגו גם השנה?

תקציב מעל ל-20 מיליון ש"ח

"הרצון של "קבוצת מבנה" להיות שותפה לדרך שהמועדון עובר זו הבעת אמון וכבוד גדול", מסר מנכ"ל הפועל פתח תקווה, אבי יחיאל. "יש לא מעט מהמשותף בין קבוצת מבנה להפועל פתח תקווה: השורשיות, ההתמדה והאמונה בחריצות – הם הבסיס שלנו וגם של קבוצת "מבנה". למרות האתגרים היומיומיים, אנחנו ממשיכים לבנות להפועל פתח תקווה הווה ועתיד מבטיחים".

הפועל פתח תקווה, שעלתה ליגה לאחר שמונה עונות בלאומית, מעמידה השנה תקציב של מעל ל-20 מיליון ש"ח, הנשען ברובו על כספי תמיכת עמותת האוהדים, אדם נוימן (שהבטיח לשים שקל על כל שקל ששמים האוהדים), ספונסרים גדולים כמו "מבנה" וגם קטנים יותר עליהם דיווחנו החודש, מכירת כרטיסים, מנויים ומרצ'נדייז, זכויות שידור ותיקצוב מהטוטו.

המשחק הראשון של הפועל פתח תקווה, שהיה צפוי להתקיים בשבת (28.6) בחוץ מול מכבי חיפה – נדחה למועד לא ידוע, עקב המשחקים של הירוקים באירופה. משחק הבית הראשון צפוי להיות מול בני סכנין ב-2.9. הערב (20:00) תתמודד הפועל באצטדיון "שלמה ביטוח" במשחק חסר חשיבות מול בני ריינה במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו.

אוהדי הפועל פתח תקווה חוגגים עלייה לליגת העל
צילום רקע תמונת פתיח: אסף כרמלי, מדיה הפועל פתח תקווה. צילום רם לוי - הפועל מבנה פתח תקווה

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading