אירוע רכיבת אופניים פתח תקווה

אירוע רכיבת אופני שטח התקיים היום בפתח תקווה למען החטופים והחטופות בעזה

עשרות רוכבי אופניים עם חולצות לבנות הגיעו הבוקר (שישי) לחניון אצטדיון "שלמה ביטוח", משם יצאו לרכיבת שטח בשבילי הירקון לאורך מסלול של 10 קילומטרים. מזג האוויר היה נעים והאווירה הייתה מרגשת ואופטימית, זאת למרות שפעימות שחרור החטופים הסתיימו אתמול וכך גם הפסקת האש. באירוע נשא דברים אלון נמרודי, בנו של תמיר החטוף: "שבוע לפני החטיפה, הוא התראיין לקצונה".

למרות שהשתחררו למעלה מ-100 חטופים בשבוע האחרון, עדיין רבים יותר נמצאים בשבי החמאס, כבר כמעט חודשיים, זאת מבלי שישראל מקבלת מידע אודות מקום הימצאם או מצבם. תושבי פתח תקווה נתנו היום ביטוי להזדהות עם החוטפים באירוע רכיבת אופניים, שיצא לדרך הבוקר בשעה 9:00, בהשתתפות רוכבים רבים מכל הגילאים, באירוע שאורגן בשיתוף עיריית פתח תקווה.

בין הרוכבים היה גם אלון נמרודי, יליד פתח תקווה ואביו של תמיר נמרודי, שנחטף לעזה בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר מבסיס צה"ל, שם שימש כחייל בחיל החינוך. "הבן שלי נחטף מהבסיס שלו", סיפר אלון. "הוא התנדב לעשות את השבת ביחידה. תמיר הוא ילד מלא ערכים שראה ורואה את העתיד שלו בצבא ובחינוך. שבוע לפני החטיפה הוא התראיין לקצונה. אני מבקש מכולם להגביר את המודעות לשחרור החיילים".

באירוע גם נכח ראש העיר רמי גרינברג, שאמר "אנו שמחים לראות אתכם כאן באירוע רכיבת אופניים. אנחנו יוצאים בקריאה להשבת כל החטופים והחטופות, שבעזרת השם יחזרו הביתה בשלום בריאים ושלמים יחד עם כל כוחות הביטחון וחיילי צבא ההגנה לישראל". שלושה מתושבי פתח תקווה נמצאים עדיין בשבי החמאס: דניאלה גלבוע, אליה טולדנו וענבר הימן.

צילומים: ליאור חבה (באדיבות דוברות עיריית פתח תקווה)

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

בית הקברות בסגולה - החלקה הצבאית - יום הזיכרון 2024

צפו: כ-7000 אנשים פקדו את החלקה הצבאית בסגולה בטקס יום הזיכרון 2024 (וידאו)

נחילי אדם הגיעו בצהרים לבית הקרות, עד שאי אפשר היה להכניס סיכה בין האנשים. לפני תחילת הטקס, אחד מהבאים מחה בקריאות רמות נגד הממשלה. השר בוסו נאם ולמעט קריאה אחת "לך הביתה", שנשמעה בתחילת נאומו, לא נרשמו הפרעות נוספות. גרינברג השאיר נר בשם עיריית פתח תקווה. אלון ודינה גרש, הוריו של משה ז"ל, שנפל לפני ארבעה חודשים, הניחו זר בשם המשפחות השכולות.

המשך קריאה »

נזכור את כולם: 30 פתח תקוואים שנפלו/נרצחו/נחטפו מאז ה-7 באוקטובר

מאז שפרצה המלחמה, פתח תקווה, כעיר הרביעית בגודלה בישראל, ספגה אבידות רבות וקשות מנשוא. אלפים מתושבי העיר ילוו את הנופלים בבתי העלמין בעוד יומיים – כשרבים מהם יפקדו קברים טריים, ביום הזיכרון שיהיה כנראה הכואב והעצוב ביותר מאז קום המדינה. הרשימה כוללת נרצחים ונופלים בשבת השחורה, חללים שנפלו בקרבות, חטופה שנרצחה וכן שני חטופים שעדיין בחיים ומקווים שישובו במהרה.

המשך קריאה »
על האש פתח תקווה

הכינו את הבשר: איפה אפשר לעשות מנגל בפתח תקווה ביום העצמאות?

קראת יום העצמאות, שיתקיים בעוד יומיים, הכנו לכם טבלה עם רשימת 30 המקומות בהם ניתן לעשות "על האש" בעיר. את הרשימה פרסמה העירייה. ניתן למיין את הטבלה לפי שכונות. חשוב לציין כי חל איסור לעשות מנגלים בפארק הגדול (פארק אוחיון). מי שמחפש לעשות על האש בפארק גדול – יוכל לעשות זאת בפארק יד לבנים. בנוסף, העירייה פרסמה מספר הוראות וכללים שיש להקפיד עליהם:

המשך קריאה »
אלי שתיוי אביו של עידן בועדת הכנסת

צפו באלי שתיוי, אביו של עידן מפ"ת: הם אונסים בעזה גם את הגברים (וידאו כתוביות)

הדברים שאמר האב של החטוף, הנמצא בעזה שבעה חודשים בדיוק, בועדת הכנסת – עדיין מהדהדים בעוצמה והפכו ויראליים ברשתות החברתיות. מאז השביעי באוקטובר, הפך שתיוי לסמל של משפחות החטופים, כאחד שלא מתחשבן ואומר את כל אשר על ליבו הכואב. "החטופות שחזרו מספרות לנו שאונסים את הגברים. מלבישים אותם כמו נשים, מגלחים אותם. חייבים לשמוע את הדברים האלו", אמר.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading