בית מלון סטארטסיב פתח תקווה לשם 9

כאן יקום בית המלון הגדול השני של פתח תקווה? פרויקט "לשם 9" – מקבל תוקף

לפי דיווח של העירייה, הועדה המחוזית לתכנון ובניה החליטה לתת תוקף לתכנית להקמת מלון עסקים ברחוב לשם באזור העסקים סטארטסיב, כחלק ממדיניותה לקדם את חידוש אזור התעשייה, שבחלקו הפך למוזנח עם השנים. פרוייקט ישתרע על פני כדונם – ובו ייבנה מלון עסקים הכולל 90 חדרים עם 14 קומות, כשמתחתיו קומת מסחר. היזמיות הן קטה יזמות ומאיה מיה נכסים – להן פרויקטים בעיר.

ההחלטה להקים במקום בית מלון באיזור התעשייה הזה, היא מקורית, אם לא לומר מעט מוזרה. גם אם מדובר במלון עסקים ולא נופש – לוקיישן מהסוג הזה מוריד מערכו של המלון, בטח בהשוואה למיקום של פרימה לינק, בית המלון הראשון הגדול הראשון של פתח תקווה, הסמוך לקניון הגדול ולפארק הגדול. כיום יש מגרש חניה על שטח לשם 9, שנמצא בין שני המבנים: לשם 11 (היכן שמסעדת גומבה) ולשם 7 (הכין שנמצאת חנות הגלידות "גלידוש").

רח' לשם 9 פתח תקווה - בית מלון סטארטסיב
תצ"א רח' לשם 9 פתח תקווה - כאן אמור לקום בית מלון סטארטסיב

יזמיות הפרויט הן קטה יזמות, ענף ממשפחת קטה, לה נוכחות חזקה בפרויקטים נדל"ן בפתח תקווה. עבר הלא רחוק דיווחנו על מספר פרויקטים של קטה יזמות, בעיקר התחדשות עירונית למגורים, ביניהם: יצחק שדה 34, כרמלי 14 וברנדה-פיארברג. "מאיה מיה נכסים" של היזם רוני מלכה, היא בעלת מספר נכסים מסחריים בעיר, ביניהם חנות ליד העירייה בחיים עוזר 23. בנוסף, היא יזמית פרויקט פינוי הבינוי הענק שמתוכנן ברח' בר כוכבא 3-9 במרכז העיר.

 

במקום כיום: פסולת בנייה מוזנחת - לשם 9
במקום כיום: פסולת בנייה מוזנחת - לשם 9

אנו מניחים כי היזמיות, ששמות הרבה כסף ותכנון בפרויקט, מודעות לחסרונות של הלוקיישן, אבל גם רואות בו פוטנציאל לא ממומש, בטח נוכח התכנון של עיריית פתח תקווה לשדרג את איזור סטארטסיב באופן כללי. "אנו מברכים על החלטת הוועדה המחוזית להפקיד את התכנית לבניית מלון במרכז העסקים סטארטסיב ולאפשר את שינוי הייעוד של המקום מתעשייה למלונאות", מסר ראש העיר, רמי גרינברג.

משרד האדריכלים האמון על התכנית הוא "משרד נעמה מליס", שגם סיפקו את הדמיית הפרויקט. אנחנו רק הרכבנו אותו על השטח. 

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading