דירות חדשות בפסגת הדר פתח תקווה

מחפשים דירה חדשה בפ"ת? בפסגת הדר מחכים למאות דיירים חדשים החל מ-2025

השכונה החדשה, הגובלת בגבעת שמואל, חווה תנופת בנייה, המקבלת ביטוי עם שבעה פרויקטים אייקוניים של מבני מגורים ענקיים, הנמצאים כרגע בשלבים שונים: מגדל האקדמיה של ח. מיתר, Y-GARDEN ו-Y-Premium של יעקבי יוניברסל, "גרופית בפסגה" של גרופית, NEARO של שבירו, SOPHY של גיא & דורון לוי ו-IDOL של קטה גרופ. היכן עוד נותרו דירות ואיפה תמצאו את המחירים האטרקטיביים?

לפני יותר משנתיים סיקרנו ראשונים את תחילת הקמת פרויקט "גרופית בפסגה" של חברת הנדל"ן גרופית – שהיה סוג של סנונית ראשונה לחגיגת הבנייה בשכונת פסגת הדר, במה שקרוי מתחם הקרייה האקדמית, בעקבות הכוונה של העירייה להקים שם קמפוס אקדמי.

מגדל האקדמיה של ח. מיתר - במבט במדרך רבין פתח תקווה
מגדל האקדמיה של ח. מיתר - במבט במדרך רבין פתח תקווה

מאז, הצטרפו לגרופית בפסגה עוד חמישה פרויקטים משמעותיים של מגדלי דירות, שהולכים לא רק לשנות את פני השכונה, אלא גם להשפיע על שוק נדל"ן המגורים בפתח תקווה באופן כללי. לפי ההערכה שלנו, המתבססת על ממוצע של ארבעה אנשים בדירה, צפויים עד 2030 להתאכלס בכל שבעת הפרויקטים (9 מגדלי מגורים) – יותר מ-2000 דיירים חדשים. הפרויקטים מובאים כאן לפי סדר האכלוס שלהם:

"גרופית בפסגה" - גרופית. הערכה: 400 דיירים (שני מבנים)

שני בניינים תאומים לא זהים, אחד עם 13 קומות ואחד עם 14 קומות, שיכנסו ל-100 (כן, בדיוק מאה) יחידות דיור שיכלול הפרויקט. את הפרויקט סיקרנו לראשונה לפני שנתיים וחצי (ינואר 20), אז כבר 25 דירות מתוך ה-100 נמכרו.

עד עתה, הבנייה התקדמה בקצב לפי המתוכנן וצפי האכלוס של הדירות הוא במהלך 2025. כרגע מציעים בגרופית דירות שישה חדרים בפרויקט במחיר 3.7 מיליון ש"ח לפי תנאי תשלום של 2.7 מיליון ש"ח עם קבלת המפתח ואת המיליון הנותרים רק כעבור שנה ללא ריבית והצמדה.

מספר דירות שנותרו למכירה: 15
צפי תחילת אכלוס: תחילת 2025

גרופית בפסגה: מימין - מצב נוכחי. משמאל - הדמיה
גרופית בפסגה: מימין - מצב נוכחי. משמאל - הדמיה

צפו בכתבה על "גרופית בפסגה" מאפריל 2022

פרויקט SOPHY של גיא & דורון לוי. הערכה: 200 דיירים

על פרויקט SOPHY, הנמצא ברחוב שאול חרנם 3, מציע חוויית מגורים יוקרתית במגדל מתקדם בן 16 קומות, עם כ-50 יחידות דיור בני 5-6 חדרים, דופלקסים, דופלקסים גן, מיני פנטהאוז ופנטהאוזים.

לדברי גיא & דורון לוי, SOPHY צפוי להיות בניין מפואר עם מפרט טכני עשיר ועיצוב חדשני. מי שמתעניין ברכישת הדירות, גיא ודורון מציעים מבצע לזמן מוגבל: משכנתא עם ביטחון ל-25 שנים עם ריבית 3.49% קבועה ללא הצמדה לדירות 5 חד' בקומות הגבוהות החל מ-₪3,540,000.

מספר דירות שנותרו למכירה: 10
צפי תחילת אכלוס: אפריל 2025

SOPHY של גיא ודורון לוי פתח תקווה מימין - מצב נוכחי. משמאל - הדמיה
SOPHY של גיא ודורון לוי פתח תקווה מימין - מצב נוכחי. משמאל - הדמיה

פרויקט NEARO של שבירו נדל"ן. הערכה: 700 דיירים (2 מבנים)

על פרויקט המגורים הענק של קבוצת שבירו יזמות ובנייה כתבנו לראשונה לפני ארבעה חודשים כשהחברה החלה בשיווק צמד מגדלי מגורים מודרניים בני 23 קומות כל אחד וסך הכל 174 יחידות דיור (נמכרו 40%). המבנים כוללים לובי מפואר, מועדון דיירים עם יציאה לחצר צמודה וחדר כושר. בשבירו מבטיחים פיתוח נוף וצמחייה עשירה ושתי קומות חניון תת קרקעי.

לצורך הפרויקט הענק, שבירו לקחה את חברת דוראל נדל"ן כזרוע מבצעת. מחירי הדירות מתחילים ב-2,840,000 לדירת שלושה חדרים. כיום שבירו משווקים חזק דירות 5 חדרים החל מ- 3,490,000 ₪ כשהדיל הוא שלמו עכשיו 20% ואת היתרה בסמוך לאכלוס.

מספר דירות שנותרו למכירה: 92
צפי תחילת אכלוס: ספטמבר 2025

 
NEARO פתח תתקווה של רמי שבירו: מימין - מצב נוכחי. משמאל - הדמיה
NEARO פתח תתקווה של רמי שבירו: מימין - מצב נוכחי. משמאל - הדמיה

Y-Premium של יעקבי יוניברסל. הערכה: 250 דיירים

חברת הנדל"ן יעקבי בולטת בשכונת פסגת הדר עם פרויקט Y PREMIUM, שנמצא בחלק הצפוני של השכונה, בפינת ישראל יבין-טובה ושמשון דרנגר. מדובר בפרויקט מגורים ענק של 18 קומות ו-67 יחידות דיור במפרט מגוון של 3,5,6 חדרים פלוס ,דופלקסים ופנטהאוזים בני שישה חדרים. יעקבי יוניברסל הם גם היזם וגם הקבלן המבצע. כתוצאה מכך, החברה מלווה כל פרויקט מתחילתו ועד סופו. 

מספר דירות שנותרו למכירה: לא ידוע

צפי תחילת אכלוס: נובמבר 2025

Y-PREMIUM פתח תקווה של יעקבי יוניברסל: מימין - מצב נוכחי. משמאל - הדמיה
Y-PREMIUM פתח תקווה של יעקבי יוניברסל: מימין - מצב נוכחי. משמאל - הדמיה

מגדל האקדמיה - ח. מיתר. הערכה: 400 דיירים

יש הרואים ב"מגדל האקדמיה" של ח.מיתר את פרויקט הדגל של השכונה. הוא ניצב במיקום אסטרטגי על דרך רבין בפינת רחוב בר לב, גבעת שמואל. מדובר במגדל מגורים, שצפוי להיות מרשים בבולטות שלו ויתנוסס לגובה של 27 קומות וכולל 111 יח״ד. "המגדל המרהיב מתהדר בלובי כניסה מפואר, חדר ישיבות פרטי, עמדות עבודה אישיות, וחלל מאובזר לפעילויות הדיירים וכל זה בעיצוב והשראת מעצבת העל ליאורה ניב פרומצנקו", סיפרו לנו בח. מיתר. 

לפי ח. מיתר, נותרה דירת 3 חדרים אחרונה, דירת 4 חדרים אחרונה, שתי דירות 5 חדרים ודירת 6 חדרים אחרונה. בנוסף, נותרו 8 דירות מיני פנטהאוזים בקומות 24-26 ודירת פנטהאוז אחרונה. ח. מיתר משווקת דירת 5 חדרים בקומה 22 במחיר 3,870,000. בח. מיתר מבקשים לשלם רק 20% בהתחלה – ואת היתרה רק באיכלוס עם פטור מלא מהצמדה למדד.

מספר דירות שנותרו למכירה: 13
צפי תחילת אכלוס: דצמבר 2025 

מגדל האקדמיה של ח. מיתר: מימין - מצב נוכחי. משמאל - הדמיה
מגדל האקדמיה של ח. מיתר: מימין - מצב נוכחי. משמאל - הדמיה

מחפשים דירה חדשה בפסגת הדר פתח תקווה? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם:

Y-GARDEN של יעקבי יוניברסל. הערכה: 200 דיירים

יעקבי בונה פרויקט נוסף בפסגת הדר, בחלק הדרומי יותר שלה. Y GARDEN יחל בימים הקרובים בשיווק דירות פריסייל, אבל בנייתו עוד לא החלה. הוא צפוי להכיל 53 יחידות דיור, שיאוכלסו ב-15 קומותיו. לדברי חיים יעקבי, בעלי החברה, הפרויקט יכלול תמהיל דירות מגוון של 5 ו-6 חדרים, זאת בנוסף לדירות פנטהאוז גדולות. לכל הדירות יוצמדו מחסנים, חניות ומרפסות גדולות.

מספר דירות שנותרו למכירה: המכירה תתחיל בימים הקרובים
צפי תחילת אכלוס: סוף 2027

Y-GARDEN של יעקבי יוניברסל - הדמייה
Y-GARDEN של יעקבי יוניברסל - הדמייה

פרויקט קטה IDOL של קטה גרופ - הערכה: 400 דיירים

הפרויקט של חברת הנדל"ן הכי פעילה בפתח תקווה, נמצא עדיין בשלב מאוד התחלתי ואפילו עוד לא רואים את היסודות שלו, אבל הנוסעים בכביש טובה ושמשון דרנגר בכניסה לשכונת פסגת הדר מדרך רבין, לא יכולים שלא להבחין בשלטי השיווק לאורך איזור הפרויקט מול גינת יום ההולדת החדשה. מדובר בבניין המגורים הכי גדול של קטה גרופ, שאמור להתנשא לגובה של 27 קומות ולאכלס יותר מ-100 דירות.

קטה גרופ, שידועה במומחיותה בפרויקטים של התחדשות עירונית, בעיקר בוטיקיים, נכנסת כאן לזירה מאתגרת יותר של שיווק מגדל מגורים חדש ולא מחודש – לאוכלוסייה שמחפשת דירות יוקרתיות בבניין יוקרתי.

מספר דירות שנותרו למכירה: טרם נמסר
צפי תחילת אכלוס: טרם נמסר

קטה IDOL של קטה גרופ פתח תקווה מימין - מצב נוכחי לפני בנייה. משמאל - הדמיה
קטה IDOL של קטה גרופ פתח תקווה מימין - מצב נוכחי לפני בנייה. משמאל - הדמיה

מחפשים דירה חדשה בפסגת הדר פתח תקווה? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם:

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading