חזית פרויקט 456 סנטר פתח תקווה עם תחילת חיפויי הקירות

יזמי פרויקט "456 סנטר" ברח' שמשון-משה דיין בונים על עוד 5 קומות מאושרות לכל בניין

היקפו המקורי של הפרויקט הוא כ-40 אלף מ"ר, הכוללים 3 מבנים בני 5 קומות כל אחד + קומת מסחר + 3 קומות חניה תת קרקעיות. בימים הקרובים מצפים יזמי הפרויקט, לאישור העירייה עבור עוד לא פחות מ-5 קומות נוספות לכל בניין, בשטח כולל של יותר מ-8,500 מ"ר, שאם נחלק את זה לממוצע של 10 מ"ר לעובד, מדובר בעוד כ-850 עובדים, שאמורים לאכלס את הבניינים. 

בפעם האחרונה שביקרנו בפרויקט המסחרי הגדול, שנולד צמוד לפארק אולימפיה, זה היה לפני 9 חודשים (אוגוסט 2022). אז, כשהפרויקט היה עוד בחיתוליו, חשבנו ש"456", זה סתם מספר סידורי, כי עוד לא חשבו על שם מותג. כשביקרנו השבוע במקום, קודם כל ראינו שהפרויקט התפתח בקצב מהיר וכבר הגיע לקומה ה-5-6 ב-3 הבניינים, אבל יותר מזה קיבלנו הסבר על שם המותג.

צפו בביקור בפרויקט 456 סנטר בפתח תקווה(1.5.22)

מסתבר ש-"456", או יותר נכון "456 סנטר", הוא שם המותג ולא מספר סידורי. לדברי עובדים במקום, המשמעות של השם מציינת את הנגישות הרבה של הפרויקט לכבישי 4, 5 ו-6. זה קצת מוזר, בהתחשב בזה שהיתרון התחברותי של הלוקיישן הוא הקרבה היחסית לתחנת הרכבת הקלה ולתחנת הרכבת הכבדה של קריית אריה. 

אבל מעבר למיתוג של הפרויקט, עולות השאלות על הפוטנציאל העסקי הטמון בו. יזמי הפרויקט הם קבוצת רכישה של משקיעים (כן, הטרנד לא נעלם), שהתגבשה לפני שנתיים והקבלן המבצע הוא "שובל נחשון", שכיאה למעמדו, לקח על עצמו פרויקט בנייתי מורכב. הוא כמובן יהפוך להיות מורכב ומאתגר עוד יותר, במידה והעירייה תאשר הקמתן של 5 קומות נוספות.

פרויקט 456 סנטר על רקע פרימה לינק
פרויקט 456 סנטר על רקע פרימה לינק

20 אלף עובדים חדשים ברדיוס חצי קילומטר תוך 5 שנים?

מהעירייה נמסר כי הפרויקט נמצא בשלבי אישור תב"ע אחרונים לתוספת זכויות לפי פ"ת 2200 (מתאר ק. אריה) וכרגע מתרכזים בהשלמת הדרישות האחרונות להפקת היתר לתוספת הקומות. להערכת העובדים, שדיברנו איתם במקום, האישור זה רק עניין פורמלי והם כבר נערכים להרחבת הבנייה. למרות זאת, יזמי הפרויקט מבטיחים כי סיום שלב א' כולל קומות המסחר יסתיים בינואר 2023 כמתוכנן ואכלוס שלב ב' (5 הקומות הנוספות בכל בניין), צפוי להסתיים ביוני 2023.

מרכז 456 ביחס לפרויקטים מסחריים אחרים באיזור

פרויקט 456 סנטר פתח תקווה על המפה

עוד ב-נדלן

פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »
דירות חדשות למכירה בפתח תקווה

מתפתחת: על פי נתוני הלמ"ס – בפ"ת נמכרו 668 דירות מפרוץ המלחמה. רק 22 פחות מת"א

לפי הנתונים, רק בתל אביב (690) נמכרו יותר דירות בין אוקטובר לנובמבר. גם במדד הדירות החדשות פתח תקווה צמודה לתל אביב עם 339 דירות חדשות, לעומת 358, שנמכרו בעיר הגדולה. פתח תקווה, בכלל, נמצאת בין ארבעת הערים בהן נמכרו הכי הרבה דירות חדשות – לצד ירושלים, אשדוד ותל אביב. מעל ל-45% מהדירות שנמכרו הן דירות חדשות, עלייה של 25.3% בהשוואה לאוגוסט עד אוקטובר.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading