מטרו פארק 456 פתח תקווה

צפו בהשקת מתחם מטרו פארק 456 פתח תקווה באירוע חגיגי עם מאות משקיעים

אם צריך עוד לקבל הוכחה לפוטנציאל העסקי של העיר, אפשר היה לבוא הערב לרח' משה דיין ולפגוש הרבה אנשים עם תקוות בלב ושאיפות בכיס. המתחם המסחרי המסקרן, שמוקם בימים אלה בלוקיישן קורץ, סמוך לעורקים הראשיים ולתחנות הרכבת הציבוריות, מכיל בנייני משרדים בני 11 קומות, מחוברים ביניהם, פלוס שטח מסחרי וציבורי רחב. רוב השטחים נרכשו לפני שנים, על ידי כ-280 משקיעים.

את פרויקט מטרו פארק, שממותג גם כ-456 (על שם שלושת הכבישים הארציים, המתנקזים אליו), סיקרנו לראשונה באוגוסט 2021, אז התחילה הבנייה, צמוד למתחם המסחרי "פארק אולימפיה". משם התרחבה הבנייה, עד לרח' משה דיין בפרויקט גדול מימדים, שאליו התווספו עוד כ-5 קומות, שאושרה על ידי עיריית פתח תקווה לבנייה לפני פחות משנה. סה"כ 40 אלף מ"ר, מתוכם 4000 מ"ר שטחי מסחר.

צפו באירוע השקה מטרו פארק 456 פתח תקווה

"עוד חודש וחצי-חודשיים מתחיל אכלוס"

אל אירוע השקת המתחם, שצפוי להתחיל להתאכלס במשרדים בעוד כחודשיים, הגיעו עשרות רבות של רוכשים מקבוצת הרכישה, שהתאגדה כבר לפני שבע שנים וצירפה אליה משקיעים, שהאמינו (ועדיין מאמינים) בפוטנציאל העסקי של הפרויקט. למרות שעברו לא מעט תלאות בדרך, והשקיעו הרבה מאוד כספים במשרדים ובשטחים המסחריים, הם בטוחים שהפרויקט יצדיק את עצמו מכל הבחינות.

"אחרי עבודה קשה, הצלחנו להרים פרויקט מדהים", אמר באירוע אורן תומא, בעלים של "אורן תומא החזקות", בעל חברת ייזום והשקעות נדל"ן, שהוא, יחד עם גל יניב, בעל חברת הנדסה מנתניה ובני קרן, בעלים של ב.קרן, חברת נדל"ן ותיקה מחיפה – הם מיזמי הפרויקט. ""עוד חודש וחצי-חודשיים אנחנו צפויים לקבל טופס 4 – ואז נתחיל לאכלס את המשרדים".

פרויקט מטרו פארק 456 ביחס לתחנות הרכבת הקלה והרכבת הכבדה
פרויקט מטרו פארק 456 ביחס לתחנות הרכבת הקלה המטרו והרכבת הכבדה

2 דקות מהקלה, 2 דקות מהמטרו

בפני הרוכשים הרבים של שטחי הפרויקט, עומד אתגר לא פשוט, זאת מפני שברדיוס של פחות מקילומטר, צפויים לקום יחד פרויקט מטרו פארק 456, לא פחות משבעה פרויקטים מסחריים עם שטח כולל של כ-700-800 אלף מ"ר (ראו תמונה מפוסט הפייסבוק). זה אומר תחרות על כל שטח, רק שהיתרון של הטיימינג נמצא אצל מטרו פארק, היות ומדובר בפרויקט שצפוי להתאכלס ראשון, לפני כל השישה האחרים.

"אנחנו מאמינים מאוד בפרויקט הזה" אמר לפתח תקווה NEWS באירוע, רפי קטן, אחד מהרוכשים, שהשקיע בשטח מסחרי קטן בגודל 28 מ"ר, שנמצא בפסאז'. קטן בונה חזק על המיקום המרכזי של הפרויקט. ""יש לנו מיקום פצצה. 2 דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה בז'בוטינסקי, שצפויה לנסוע עוד חודש-חודשיים ו-2 דקות הליכה מתחנת המטרו M3, שצפויה להתחיל לנסוע בעוד מספר שנים".

מובילי פרויקט 456 מטרו פארק
מובילי פרויקט 456 מטרו פארק

קבוצת הרכישה מושקעת בקומות הנמוכות ובשטחי המסחר

בפרויקט גם נשענים על הקירבה היחסית לתחנת הרכבת "הכבדה", אליה אפשר להגיע בכ-15 דקות הליכה, או ב-5 דקות עם אופניים/קורקינט חשמלי. הקירבה לבילינסון, היא אטרקטיבית עבור חברות מהתחום הרפואי והפרא-רפואי והיזמים בונים על אכלוס המשרדים בקליניקות פרטיות ורופאים. ומעבר לכך, תנופת הבנייה למגורים בפתח תקווה, עתידה למשוך תושבים חדשים, להעתיק את עסקיהם לפרויקטים כמו מטרו פארק 456.

האירוע שנערך הערב, נתן ביטוי לא רק לפוטנציאל העסקי-מסחרי של פתח תקווה, אלא גם הראה על העוצמה שיש לפרויקט מסוג זה, בו מושקעים כל כך הרבה אנשים – ולא רק מספר יזמים. יש לציין כי היזמים הם בעלי הקומות הגבוהות (6 ומעלה) ורוב השטחים המסחריים ואילו בקבוצת הרכישה, בעיקר השקיעו במשרדים בקומות התחתונות ובשטחי המסחר הקטנים.

מטרו פארק - מתאכלסים ראשונים מכל הפרויקטים בסביבה

רפי קטן, משקיע בפרויקט 456 מטרו פארק

בקומות העליונות - מכוונים לחברות גדולות

למטרו פארק, שנמצא על שטח של כ-8.8 דונם, יש תכנון אדריכלי די ייחודי בנוף בנייני המשרדים של פתח תקווה. הוא תוכנן כ-”מגדל עסקים אופקי“, שהוא למעשה מבנה של יחידה אדריכלית אחת. היזמים פונים לחברות וארגונים גדולים, שיוכלו ליהנות מקומות ענק יחודיות (של כ-4000 מ"ר), שיהוו בעצמן סוג של "בניין עצמאי" לכל דבר, ללא מדרגות או מעברים מיותרים. שיטת בנייה זו תאפשר לחברות ליצור "אופן ספייס" עם אפשרויות רבות לחלוקה פנימית. יש לציין כי כל בניין יכיל ארבע מעליות.

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading