משחק הפתיחה של הפועל פ"ת: 3500 אוהדים, אלכסיס הורחק וסכנין השוותה בדקה ה-87

אכזבה באצטדיון "שלמה ביטוח" – גם מכמות האוהדים, גם מהעבירה של הבלם, ששבר את רגלו של בירם כיאל, עליה קיבל אדום כבר בדקה ה-36 וכמובן מהשער המאוחר של האורחים, שמנע מהפועל ניצחון ראשון בליגת העל לאחר כמעט 9 שנים. הקבוצה, שמכרה מספר שיא של מנויים (3800), לא הצליחה למכור כרטיסים לאוהדיה, על מנת למלא את היציע המזרחי – כפי שקיוו. 

כ-3500 אוהדי הפועל פתח תקווה הגיע הערב למשחק הפתיחה של הקבוצה בליגת העל, לאחר שהמשחק במחזור הראשון, בחוץ מול מכבי חיפה, נדחה למועד שעדיין לא ידוע. זה היה משחקה הראשון בליגת העל מאז עונת 2014/2015 ובהפועל קיוו שיגיעו בין 5000 ל-6000 אוהדים, אך אולי העובדה שמדובר היה ביריבה לא אטרקטיבית, מנעה מקהל רב יותר להגיע.

צפו באוהדי סכנין זועמים על העבירה הקשה של אלכסיס

הפועל עלתה ליתרון כבר בדקה ה-9 מרגליו של הקשר הותיק עידן ורד, לאחר קרן של רז שטיין. המשחק התנהל על מי מנוחות על תיקול מכוער של ג'ימי אלכסיס במרכז המגרש על בירם כיאל, קשר סכנין, ששבר את רגלו ומירר בבכי כשיצא באלונקה. תחילה אלכסיס קיבל צהוב, אך הוא שונה במהרה לאדום, בעקבות החלטת VAR. הקהל של סכנין זעם התיקול ומקורביו של השחקן אף התקרבו לספסל הפועל בצורה מאיימת.

כל המחצית השנייה התנהלה עם לחץ אדיר של בני סכנין, ששורת החמצות מנעה מהם להגיע לשוויון. לבסוף הוא הגיע בדקה ה-87 לאחר מבצע אישי של מוחמר בדרנה, שקבע את תוצאת הסיום 1:1. אוהדי הפועל יצאו מאוכזבים, אך יכלו להתנחם בתיקו כששני שליש משחק קבוצתם בעשרה שחקנים, בלי שחקן מרכזי שלה. אלכסיס צפוי להיות מורחק יותר ממשחק אחד – בעקבות העבירה הקשה.

אוהדי הפועל פתח תקווה מאוכזבים בסיום

זה היה משחקה הראשון של הפועל פתח תקווה, עם מדי הספונסריות החדשות "קבוצת מבנה" מקדימה ו"בראנד אספקה טכנית" מאחורה. על שלטי הלד במגרש התנוססו פרסומות של נותני חסויות נוספות של הפועל, ביניהם: תחנת לחם (שגם דאגה לקייטרינג ב-VIP), ארנקי שולה, חומוס אחדות, מוסך כחול לבן, שווארמה נדב, שדות גיטלמן – ועוד. המשחק הבא של הפועל פתח תקווה יהיה לאחר הפגרה מול מכבי נתניה בחוץ. טרם נקבע מועד למשחק הדחוי מהמחזור הראשון מול מכבי חיפה.

מכבי פתח תקווה הובילה 2:0 מול הפועל חיפה וסיימה ב-2:2

אכזבה גם אצל הירידה העירונית, שעדיין בלי ניחצחון העונה, לאחר שני משחקי תיקו בשני המחזורים הראשונים. הניחון היה קרוב מאוד היום ב"סמי עופר", לאחר שמכבי פתח תקווה הובילה 2:0 משערים של עידן טוקלומטי (דקה 7) ושל מוחמד הינדי (פנדל בדקה ה-51). אלא שהמאחרים התעשתו והחזירו עם שערים של תומר יוספי (54) וגיא מלמד (84). 

עוד ב-ספורט

אבי יחיאל, מנכ"ל הפועל פתח תקווה בחגיגות האליפות לפני שנה

זעזוע בסירקין: אבי יחיאל, מנכ"ל הפועל פתח תקווה, סיים את תפקידו אחרי ירידת הליגה

את יחיאל, ששימש כמנכ"ל בארבע העונות האחרונות, יחליף טים פלוטקין, הסמנכ"ל והיועץ הפיננסי של המועדון. יחיאל, שחקן העבר של הקבוצה, שילם את המחיר על הירידה של הקבוצה מליגת העל, זאת רק בחלוף שנה מאז עלתה ממנה. "תחת ניהולו של אבי, הקבוצה עברה תהליך התקדמות בתחום הפיננסי, המקצועי והקהילתי, וגם חל השיפור האדיר במחלקת הנוער של המועדון", מסרו הפועל בהודעת הפרידה.

המשך קריאה »

זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה יצאה במבצע: קנו כרטיס לגמר הגביע וקבלו גם כרטיס לדרבי. כמה כרטיס?

בעוד יומיים (שבת, 18:00), ייערך הדרבי הפתח תקוואי באצטדיון שלמה ביטוח, בסוג של משחק לפרוטוקול בלבד – היות ומכבי הבטיחה את הישארותה בליגת העל ואילו הירידה של הפועל פתח תקווה נקבעה סופית לשתי קבוצות הכדורגל של העיר נשאר להילחם על היוקרה העירונית – גם במגרש וגם ביציע. לראשונה, מאז הדרבים האחרונים – למכבי צפוי להיות רוב ביציעים. מחירי הכרטיסים – בפנים.

המשך קריאה »

ניצחון אחד מגביע והעפלה לאירופה: מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה לכדורגל (וידאו)

שחקניו של רן קוז'וך עשו את מה שמצופה מהם וניצחו בחצי הגמר את הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית 3:0 משערים של מאור לוי, לירן חזן ועצמי של אזולאי במשחק שנערך בנתניה. כ 3000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק, כשחלקם חיכו להריע לשחקנים במגרש האימונים בן דרור, לאחר שחזרו העירה. הגמר ייערך בבלומפילד ב-30.5 (20:30) מול הפועל באר שבע, לה מכבי הפסידה בגמר של 2020.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading