משחק הפתיחה של הפועל פ"ת: 3500 אוהדים, אלכסיס הורחק וסכנין השוותה בדקה ה-87

אכזבה באצטדיון "שלמה ביטוח" – גם מכמות האוהדים, גם מהעבירה של הבלם, ששבר את רגלו של בירם כיאל, עליה קיבל אדום כבר בדקה ה-36 וכמובן מהשער המאוחר של האורחים, שמנע מהפועל ניצחון ראשון בליגת העל לאחר כמעט 9 שנים. הקבוצה, שמכרה מספר שיא של מנויים (3800), לא הצליחה למכור כרטיסים לאוהדיה, על מנת למלא את היציע המזרחי – כפי שקיוו. 

כ-3500 אוהדי הפועל פתח תקווה הגיע הערב למשחק הפתיחה של הקבוצה בליגת העל, לאחר שהמשחק במחזור הראשון, בחוץ מול מכבי חיפה, נדחה למועד שעדיין לא ידוע. זה היה משחקה הראשון בליגת העל מאז עונת 2014/2015 ובהפועל קיוו שיגיעו בין 5000 ל-6000 אוהדים, אך אולי העובדה שמדובר היה ביריבה לא אטרקטיבית, מנעה מקהל רב יותר להגיע.

צפו באוהדי סכנין זועמים על העבירה הקשה של אלכסיס

הפועל עלתה ליתרון כבר בדקה ה-9 מרגליו של הקשר הותיק עידן ורד, לאחר קרן של רז שטיין. המשחק התנהל על מי מנוחות על תיקול מכוער של ג'ימי אלכסיס במרכז המגרש על בירם כיאל, קשר סכנין, ששבר את רגלו ומירר בבכי כשיצא באלונקה. תחילה אלכסיס קיבל צהוב, אך הוא שונה במהרה לאדום, בעקבות החלטת VAR. הקהל של סכנין זעם התיקול ומקורביו של השחקן אף התקרבו לספסל הפועל בצורה מאיימת.

כל המחצית השנייה התנהלה עם לחץ אדיר של בני סכנין, ששורת החמצות מנעה מהם להגיע לשוויון. לבסוף הוא הגיע בדקה ה-87 לאחר מבצע אישי של מוחמר בדרנה, שקבע את תוצאת הסיום 1:1. אוהדי הפועל יצאו מאוכזבים, אך יכלו להתנחם בתיקו כששני שליש משחק קבוצתם בעשרה שחקנים, בלי שחקן מרכזי שלה. אלכסיס צפוי להיות מורחק יותר ממשחק אחד – בעקבות העבירה הקשה.

אוהדי הפועל פתח תקווה מאוכזבים בסיום

זה היה משחקה הראשון של הפועל פתח תקווה, עם מדי הספונסריות החדשות "קבוצת מבנה" מקדימה ו"בראנד אספקה טכנית" מאחורה. על שלטי הלד במגרש התנוססו פרסומות של נותני חסויות נוספות של הפועל, ביניהם: תחנת לחם (שגם דאגה לקייטרינג ב-VIP), ארנקי שולה, חומוס אחדות, מוסך כחול לבן, שווארמה נדב, שדות גיטלמן – ועוד. המשחק הבא של הפועל פתח תקווה יהיה לאחר הפגרה מול מכבי נתניה בחוץ. טרם נקבע מועד למשחק הדחוי מהמחזור הראשון מול מכבי חיפה.

מכבי פתח תקווה הובילה 2:0 מול הפועל חיפה וסיימה ב-2:2

אכזבה גם אצל הירידה העירונית, שעדיין בלי ניחצחון העונה, לאחר שני משחקי תיקו בשני המחזורים הראשונים. הניחון היה קרוב מאוד היום ב"סמי עופר", לאחר שמכבי פתח תקווה הובילה 2:0 משערים של עידן טוקלומטי (דקה 7) ושל מוחמד הינדי (פנדל בדקה ה-51). אלא שהמאחרים התעשתו והחזירו עם שערים של תומר יוספי (54) וגיא מלמד (84). 

עוד ב-ספורט

מי ייבחר ליו"ר? מימין: אלעד שונשיין, אביעד ליבוביץ' וארטיום סלוצקי (תמונות מתוך פייסבוק)

הפועל פתח תקווה ירדה ליגה באופן מעשי. את האוהדים מעניין: מי יהיה ב-ועד המנהל?

האפיזודה של הכחולים-לבנים מסירקין בליגת העל הייתה קצרה באופן טראגי, לאחר ששנה בלבד מאז עלתה מהליגה הלאומית, אתמול נקבע באופן מעשי, שאוהדי הפועל צריכים לתכנן לו"ז חדש ולסגור שוב את ימי שיש בצהרים. זה קרה אחרי הפסד 0:1 הכי כואב בחוץ למ.ס. אשדוד, שכבשה שער שאושר בהחלטה שערורייתית. בינתיים, האוהדים מתכוננים לבחירות הועד המנהל, שייערכו ביום שלישי (30.4).

המשך קריאה »

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading