המגדניה מבית נאמן פתח תקווה

צפו: מגדניה מבית נאמן פתחה בית קפה בדן טאון פתח תקווה בהשקעה של 2 מיליון ש"ח

ברשת הקימו את סניף מספר 6, שחורג מהקונספט של שאר הנסיפים – יותר בית קפה, מאשר מאפייה. במקום, שגודלו כ-150 מ"ר יש כ-50 מקומות ישיבה, שצופים על ציר ז'בוטינסקי, איפה שצפויים לנוע מדי יום אלפי אנשים שיירדו בתחנת הרכבת הקלה הסמוכה. במקום תוכלו למצוא מגוון מאפים, עוגות, כריכים, סלטים, טוסטים וכמובן קפה. קפה ו-3 מאפים – 20 ש"ח. עוגות עגולות איכותיות ב-138 ש"ח.

רק לפני שבוע דיווחנו לכם על פתיחתו של בולנז'רי 96, בית קפה חדש במתחם ב.ס.ר סיטי והיום קם לו סוג של מתחרה בצד השני של המתחם על רחוב ז׳בוטינסקי 61, במקום יותר אסטרטגי – על תחנת בילינסון של הקו האדום, בו צפויה (מעריכים עוד חודשיים) לעבור הרכבת הקלה עם אלפי נוסעיה. בבית הקפה החדש בונים על הטראפיק שיגיע משם, וגם כמובן על זה שיגיע מהמשרדים בב.ס.ר סיטי, ההולכים ומתאכלסים.

צפו: המגדניה מבית נאמן פתח תקווה - ביום הפתיחה

יותר בית קפה ממאפייה

זהו הסניף השישי של "מגדניה מבית נאמן", לה כבר יש סניפים בקניון איילון, קניון גבעתיים, קניון רחובות, קניון מעלה אדומים והסניף הראשון, שהוקם במושבה הגרמנית בירושלים. "הסניף הזה שונה מהאחרים", מספר לנו רפי ימין, תושב פתח תקווה, זכיין ומבעלי הסניף, יחד עם יובל נאמן, מבעלי הרשת. "הוא יותר בית קפה, מאשר מאפייה. השקענו פה הרבה מחשבה בתכנון ובעיצוב של המקום, על מנת למקסם את חווית הישיבה פה".

"המגדניה מבית נאמן" היא רשת שהתפצלה מ"בית מאפה נאמן", רשת המאפים הותיקה, שנוסדה ב-1944 בירושלים וכיום יש לה עשרות סניפים. המגדניה היא קונספט אחר, שיותר דומה לרולדין המוכרת. בסניף פתח תקווה שמו כאמור עוד יותר דגש על בית הקפה והישיבה במקום. העיצוב של המגדניה מבית נאמן בפתח תקווה נותן תחושה של מקום שנעים לשבת בו ועוצב על ידי טלי ברוט מ-TAGA עיצוב פנים.

בית קפה נאמן בפתח תקווה - על ציר ז'בוטינסקי
בית קפה נאמן בפתח תקווה - על ציר ז'בוטינסקי

קפה + 3 מאפים - ב-20 ש"ח

המקום מציע ארוחות בוקר גדולות ומשביעות המוגשות מדי יום בין 8 ל-12 בצהרים ומבוססות על שקשוקה, בורקס, פנקייק וטבעוני (במחירים בין 32 ל-56 ש"ח) ובנוסף מבחר סלטים (במחירים בין 49 ל-58 ש"ח), טוסטים מלחם קסטן +סלט אישי ב-40-44 ש"ח. מ-12:00 יוצאות מהמטבח מנות דלורית, קנלוני, כריך סולומן, כריך טבעוני חם ומנת חורף מנחמת (לשאול עליה במקום) – במחירים 46-52 ש"ח.

בנוסף תוכלו למצוא במגדניה מבחר עוגות איכותיות, כמו עוגת פס ב-65 ש"ח ועוגה עגולה ב-138 ש"ח ("זול ב-15% מרולדין"), שמתאימות לפינוק של יום הולדת במשרד. דיל של קפה קטן + 3 מאפים קטנים, תוכלו למצוא ב-20 ש"ח בלבד. שעות הפתיחה של המגדניה מבית נאמן פתח תקווה הן 7 בבוקר עד 10 בלילה בימי חול וביום שישי משבע בבוקר עד 15:00 אחרי הצהרים.

המגדניה מבית נאמן פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading