אוהדי הפועל ומכבי פתח תקווה - מושלמים

שתי מושלמות: הפועל ומכבי פתח תקווה עם 2 מ-2 בפתיחת העונה. צפו בתמונות מהיציע

תגידו שלא הופתעתם: שתי קבוצות העיר, שלדעת רבים הן המועמדות המובילות לעלייה, ניצחו גם במחזור השני של הליגה הלאומית. מכבי פתח תקווה אירחה באצטדיון "שלמה ביטוח" את אח"י נצרת וניצחה אותה 1:0 דחוק מפנדל של טל בן חיים ואילו הפועל חזרה מרמלה עם ניצחון חוץ 2:1 על מכבי יפו משער מכריע של ירדן כהן. עד עתה, בהפועל מכרו 1800 מנויים. במכבי רק כ-200.

אנחנו אומנם רק במשחק השני, אבל אוהדי הכדורגל בעיר כבר מתחילים לפנטז על דרבי בעונה הבאה בליגת העל. הליגה הלאומית ידועה כמפתיעה והפכפכה, אבל דווקא העובדה ששתי הקבוצות, לא גילו יכולת גבוהה, אבל עדיין הצליחו להשיג 6 נקודות מ-6 אפשרות, מלמדת שהמקום ה-1 וה-2 בו הן נמצאות כרגע, יישאר כך גם בסוף העונה.

צפו בביקור באצטדיון "שלמה ביטוח" - מכבי מנצחת 1:0

הדשא עומד בעומס

כ-800 צופים הגיעו לאצטדיון המושבה ("שלמה ביטוח") לראות את הקבוצה של שי ברדה מנצחת שוב, הפעם את אח"י נצרת. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל אוהדי מכבי עודדו ודחפו את הקבוצה ללא הירף. כל כך שונה מהעונה שעברה, בה כל משחק התחיל, המשיך ונגמר בקללות לעבר ההנהלה.

אגב הנהלה, אבי לוזון ישב ביציע הכבוד, שידר רוגע ופיזר חיוכים. מה שעזר לזה כמובן הוא הניצחון 1:0, שהושג מפנדל של טל בן חיים בדקה ה-23. מי שעוד הגיע לאצטדיון הוא הקשר איתן אזולאי, שנמכר למכבי נתניה ובא להיפרד מהקבוצה ומהאוהדים.

מנגד, התבשרנו כי היהלום החדש של הקבוצה, שחקן הבית, עידן טוקלומטי, האריך את חוזה בקבוצה עד ל-2027. סביר להניח שאם הוא ימשיך לפרוע שטרות, הוא לא יישאר עוד 5 שנים במושבה, אלא ימצא את עצמו באירופה, כעוד אחד מהאקזיטים של לוזון.

בקבוצה עדיין שואפים להגדיל את כמות המנויים, שעומדת היום רק על כ-200, אך יודעים שהעבודה העיקרית בהקשר הזה צריכה להיות על חיבור הקבוצה לתושבים ולעיר, על מנת להכין את הקרקע, אם וכאשר, הקבוצה תחזור לליגת העל. אז, כשהקבוצות המתחרות יהיו אטרקטיביות הרבה יותר, מצפים, שכמות המנויים תגדל בהרבה.

אגב, הדשא באצטדיון "שלמה ביטוח", נמצא יחסית במצב טוב, בהתחשב בכך שנערך עליו כמעט כל יומיים משחק מתחילת העונה. "אנחנו מבצעים תחזוקה יומיומית של הדשא", סיפר לנו ראובן כץ. מנהל האצטדיון.

אווירה רגועה במושבה
אווירה רגועה במושבה

900 כחולים ברמלה

לא פחות מ-900 אוהדים של הפועל הגיעו למשחק של הקבוצה ברמלה מול העולה החדשה מכבי "קביליו" יפו. פה המשחק התעלה לרמה יותר גבוהה ולאחר שעידן שמש העלה את המלאבסים ליתרון בדקה ה-34, יפו השוותה משער של מתן בית יעקב (69). ירדן כהן (83) קבע את תוצאת המשחק ושהפועל פתח תקווה פותחת עם ניצחון ליגה שני רצוף.

כפי שדיווחנו אתמול, הפועל פתח תקווה עדיין עובדים חזק הבאת ספונסרים (גם גזרת מחלקת הנוער) ובינתיים עוד לוחצים על הדוושה למכור עוד מנויים, שמספרם, נכון להיום, עומד על כ-1800 (מספר גבוה יותר ממחצית קבוצות ליגת העל).

בקבוצה מצפים לקהל רב שיגיע למשחק הביתי הקרוב, רק בעוד 10 ימים (5.9, 19:00) מול הפועל כפר סבא. בטווח הזה, היריבה העירונית מכבי צפויה לשחק שני משחקי חוץ: מול ראשל"צ במסגרת גביע הטוטו (29.8, 19:00) ובליגה מול ניר רמת השרון (1.9, 20:00).

למעלה: אוהדי מכבי. למטה: אוהדי הפועל. כולם מבסוטים

עוד ב-ספורט

ניר לוין חוזר להפועל פתח תקווה

צפו בשערי העבר: ניר לוין סוגר מעגל לאחר שמונה אתמול למנהל המקצועי של הפועל פ"ת

יומיים אחרי התפטרותו של המנכ"ל אבי יחיאל, הודיע אתמול (שישי, 17.5) המועדון על מינויו של שחקן העבר האגדי של הקבוצה בשנות ה-90', לעמוד בראש הצוות המקצועי של הפועל, שירדה לליגה הלאומית. חרושת השמועות בדבר מינויו החלה כבר בתחילת החודש, כשהיה ברור שגורלה של הקבוצה נחרץ. "תפקיד מאוד משמעותי של התוויית הדרך המקצועית של המועדון, גם בבוגרים וגם בקבוצת הנוער", אמר.

המשך קריאה »
הפועל פתח תקווה ילדים א'

הפועל פתח תקווה ילדים א' הביסו 9:0 את עמישב בדרבי שנערך בסירקין

העונה המופלאה של שנתון 2010 במחלקת הנוער ממשיכה לייצר שיאים חדשים, עם ניצחון ענק. הפועל הפגינה עליונות מוחלטת מפתיחת המשחק וכבר במחצית התוצאה הייתה 7:0, מה שלא הותיר ספק לגבי יחסי הכוחות במגרש. את השערים כבשו: יאיר פז (שלושער), איתי ג'יני (שלושער – סה"כ 18 שערים העונה), עידן טסה (צמד) ועומרי טהרני קינח בפנדל, שקבע את התוצאה.

המשך קריאה »

זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה יצאה במבצע: קנו כרטיס לגמר הגביע וקבלו גם כרטיס לדרבי. כמה כרטיס?

בעוד יומיים (שבת, 18:00), ייערך הדרבי הפתח תקוואי באצטדיון שלמה ביטוח, בסוג של משחק לפרוטוקול בלבד – היות ומכבי הבטיחה את הישארותה בליגת העל ואילו הירידה של הפועל פתח תקווה נקבעה סופית לשתי קבוצות הכדורגל של העיר נשאר להילחם על היוקרה העירונית – גם במגרש וגם ביציע. לראשונה, מאז הדרבים האחרונים – למכבי צפוי להיות רוב ביציעים. מחירי הכרטיסים – בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading