טכנולוגיה

נדב אורבך, ענבל מינקמן, חן זוהר (the nest), בן רובוביץ' (מקבוצת ה-vision technology של אינטל). צילום: יח"צ

אינטל פתח תקווה אירחה יזמים צעירים מהעיר: “המטרה – ליצור שיתופי פעולה ואקוסיסטם”

אינטל פתח תקווה אירחה את הבית ליזמים צעירים (The Nest) באירוע שמטרתו לייצר שיתוף פעולה עתידיים בתחום הטכנולוגיה: “רוצים ליצור מרכז ארצי שמושך יזמים ויזמות מפתח תקווה”. בין המשתתפות: תלמידות מקבוצת הרובוטיקה מבית הספר עמל ב’ בעיר

לכתבה המלאה

צפו בקטעים מכנס The Nest, שאירח אנשי הייטק בפתח תקווה, לרגל שבע שנים להיווסדו

כ-100 איש הגיעו לאירוע שנערך בלובי האירוח של חברת Cadence, ביניהם תיכוניסטים מתיכון עמ”ל ב’ לצד אנשי מפתח בתעשייה הכי מתפתחת בפתח תקווה. הדוברים סיפרו על הטכנולוגיות המיוחדות שלהם ונתנו לא רק השראה ליזמים הצעירים, אלא גם סוג של גאווה לוקאלית. יש עתיד להייטק בפתח תקווה? אנחנו בטוחים שכן!

לכתבה המלאה
אריק פיינגולד, COMMIT - נשיא ויו"ר

צפו באירוע החברה של Commit: מחפשים 50 עובדים למשרדים החדשים בפתח תקווה

לציון חג ההאלווין התקבצו עשרות העובדים בלובי, שעוצב עם דמויות של פרצופי דלעת ושדים, בקומה השלישית בבניין T בב.ס.ר סיטי. חוץ משתייה קלה וחריפה וטעימות של פרעצלים מלוחים ומתוקים, הצוות גם שמח לשמוע את דבריו של אריק פיינגולד, היו”ר והנשיא, שסיפר על מגמות ההתרחבות של החברה, המעניקה שירותים טכנולוגיים ללמעלה מ-1000 ארגונים בארץ ובעולם.

לכתבה המלאה
קולביז פתח תקווה CALLBIZ

ביקור במשרדי קולביז (CALLBIZ) החדשים בב.ס.ר סיטי: מחפשים עובדים אנושיים למענה אנושי

אחת מחברות המענה האנושי המובילות בישראל, עברה לאחרונה למשרדים חדשים וחדישים במתחם העסקים הגדול של פתח תקווה. בזמנים בהם עסקים רבים משתמשים בשירותי “קול סנטר” חיצוניים, לא מפתיע שהחברה פורחת ומחפשת להתרחב. ביקרנו במטה המרכזי של החברה, בו יושבת ההנהלה, שמפעילה יותר מ-200 טלפנים ברחבי הארץ, שאיך לא, עובדים מהבית.

לכתבה המלאה
מחוץ למשרדי אלמו בפתח תקווה

700 מיליון דולר: חברת אלמו מפתח תקווה נמכרה לתאגיד בוש הגרמני בעסקת ענק

החברה, שהוקמה לפני כ-35 שנים ומספקת פתרונות בקרה מדויקים למערכות רובוטיות, חתמה הבוקר על הסכם אקזיט מרשים, במיוחד נוכח העובדה, שהחברה מוחזקת כולה בידי בעל מניות פרטי – חיים מונהייט. החברה, לה בניין משרדים ברח’ עמל 60, מעסיקה כ-330 עובדים בפתח תקווה – רובם מהנדסים, עובדי ייצור ועובדי פיתוח. בחברה סירבו להתייחס לעסקה, שפורסמה לראשונה בכלכליסט.

לכתבה המלאה
משרדי קלאודינרי בפתח תקווה

בפעם החמישית ברציפות: קלאודינרי מפתח תקווה בין 100 חברות הענן המובילות בעולם

המגזין היוקרתי פורבס, הידוע בדירוג המיליארדרים השנתי שלו, הכניס את חברת ההייטק לרשימה מכובדת: “פתרונות חוויית המדיה מעצימים כמעט 10,000 לקוחות ויותר ממיליון משתמשים ברחבי העולם”. ענקית הסחר Shopify הפכה לאחרונה שמשתפת פעולה עם קלאודינרי

לכתבה המלאה
משרדי OSR בפתח תקווה

גיוסים באוטו-טק: חברת OSR (או.אס.אר) מפתח תקווה הודיעה על גיוס 100 עובדים

חברת טכנולוגיית הרכב השוויצרית-ישראלית, שמשרדי מרכז המחקר והפיתוח שלה, נמצאים במגדל אמות פלטיניום בעיר (אפעל 25), מעוניינת להכפיל את מצבת כוח האדם. בניגוד למגמה של צמצום ופיטורים בחברות טכנולוגיה והייטק, OSR מחפשת להתרחב, נוכח הביקוש לפתרונות טכנולוגיים עבור רכבים חכמים. הבעלים, אורית שיפמן: “אנו במגמת צמיחה, היום יותר מתמיד”.

לכתבה המלאה
יניב גרטי (משמאל) עם ילדי פתח תקווה בביתא ספר

“הכיפה הגאודזית”: שיתוף פעולה ייחודי בין אינטל פתח תקווה לעירייה ב”ביתא ספר”

מנכ”ל אינטל ישראל, יניב גרטי, הגיע למרכז החדשנות החינוכי ברח’ שפירא לחנוך פרויקט קהילתי של ענקית הטכנולוגיה בשם XR-Dome. מדובר בסביבה פיזית-טכנולוגית, בדמות כיפה, שבה מעצבים בני הנוער חוויות בהקשרים קהילתיים-חברתיים מגוונים. מטרת הפרויקט: לחזק חוסן קהילתי, להגביר מוטיבציה פנימית ללמידה ולייצר תחושת מסוגלות, לפיה כל תלמיד יכול להצליח.

לכתבה המלאה
עובדי חברת סייברינט

חברת הסייבר סייברינט מפתח תקווה הודיעה על גיוס עשרות עובדים

המשבר הכלכלי העולמי משפיע גם על חברות ההיי-טק בישראל, אך מי שהודיעה דווקא על גיוס של עשרות עובדים חדשים היא חברת סייברינט (CyberInt) מפתח תקווה. בסטארט-אפ הסייבר הישראלי, שהודיע בחודש שעבר על גיוס של 28 מיליון דולר, צפויים לגייס מספר רב של עובדים בתפקידים טכנולוגיים: תפקידי פיתוח (ממפתחים ועד לראשי צוותים), מנהלי מוצר, אנשי שיווק, מכירות ומודיעין.

לכתבה המלאה
שלט חוצות של קבוצת מלם תים

קבוצת מלם תים יצאה בקמפיין שילוט חוצות ייחודי לציון המעבר לפארק גיסין

בשבוע שעבר החלו להיכנס ראשוני העובדים של חברת הטכנולוגיה, לה כמעט 200 עובדים מפתח תקווה (מתוך כ-1200 היושבים במשרדים), למתחם החדש בפרויקט של ישרס בשיתוף BST, על פינת גיסין-באזל. במקביל, דאגו בחברה לציין את המעבר עם מספר שלטים במקומות אסטרטגיים בעיר. לדברי קבוצת מלם תים: “חשוב לנו לשתף במעבר את תושבי פתח תקווה”.

לכתבה המלאה
כדאי לכם להיות עם יד על הדופק

רוצים לקבל את החדשות על פתח תקווה ראשונים?

קבלו התראה על כל אייטם חדש

[email-subscribers-form id="1"]